Kawasaki Versys 650quote:
Maar je gaat er niet mee op vakantie ofzo?quote:
Nee, na 2 uur rijden heb ik het wel gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar je gaat er niet mee op vakantie ofzo?
Want dat is wel echt zo'n typische motor ervoor. Ik wil binnenkort ook gaan lessen voor het motorrijbewijs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, na 2 uur rijden heb ik het wel gehad
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want dat is wel echt zo'n typische motor ervoor. Ik wil binnenkort ook gaan lessen voor het motorrijbewijs.
En ze sliepen half zittend, niet kompleet horizontaal zoals tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:27 schreef Oscar. het volgende:
Nee sukkel, toen waren mensen gewoon kleiner
Ah thanks, nee duurt nog een paar maand. Wil theorie tussen de praktijklessen door ergens doen. Eerst nog even sparen en wachten tot het iets rustiger is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft mij geholpen bij de AVB. Heb je al theorie?
Met het geld dat je niet aan zaad kwijt bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
Wel een kind willen, maar niet willen betalen.
hoe ga je dat kind dan onderhouden
als 840 euro nou net het verschil is tussen een kind nemen of niet, dan adviseer ik je vooral niet te beginnen aan kinderen. het schijnt dat je een veelvoud aan een kind kwijt bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met het geld dat je niet aan zaad kwijt bent.
Hetero stellen krijgen het wel vergoed, beetje scheef.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef Oscar. het volgende:
Wel een kind willen, maar niet willen betalen.
hoe ga je dat kind dan onderhouden
Volgens mij ging het zelfs om 8400 euro.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als 840 euro nou net het verschil is tussen een kind nemen of niet, dan adviseer ik je vooral niet te beginnen aan kinderen. het schijnt dat je een veelvoud aan een kind kwijt bent.
Omdat er dan ook een medisch probleem is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Hetero stellen krijgen het wel vergoed, beetje scheef.
min de eerste 250 euroquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dit wel aftrekbaar van de belasting. Krijg je toch 42%-52% terug.
Aftrekbaar HIHAHOquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is dit wel aftrekbaar van de belasting. Krijg je toch 42%-52% terug.
Bloemen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:37 schreef PzKpfw het volgende:
Deze mevrouw wil ik zo wel even insemineren.
Die drempel is inkomensafhankelijk.quote:
Bestuiven doe ik niet aan.quote:
owja, studiekosten was 250 geuroquote:
Wel je factuurtjes bewaren want de Belastingdienst is fel op aftrekbare studiekosten.quote:
in 15 jaar tijd ben ik nog nooit prive gecontroleerdquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel je factuurtjes bewaren want de Belastingdienst is fel op aftrekbare studiekosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |