quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ben blij dat je kontvingersessie hiervoor uitstelt
lekkerquote:
quote:
c&a maatpak gespotquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
ik moet nog huiswerk maken van mijn minor consultancy
#vreemdelingendeporterenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn al die nieuwelingen, wegwezen met die immigranten
En waar moet dat #Dagjesvolk ingestopt worden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij komt hier ook voor het eerst. #Dagjesvolk
GRENZEN DICHTquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn al die nieuwelingen, wegwezen met die immigranten
MUUR OM HET JINEK TOPICquote:
heb je weer een woordje geleerd en moet je dit de hele dag herhalen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ja, maar ben geen fascist.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
pikkies die bedrijfskunde studeren hebben altijd een c&a maatpakquote:
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroekquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
pikkies die bedrijfskunde studeren hebben altijd een c&a maatpak
Roland gaat bij pwc werkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroek
Haten op wolventruienquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij als systeembeheerder loopt natuurlijk in een wolventrui rond en een afritsbroek
6%quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Mijn headset heeft nog maar 5% batterij
jij denkt dat ik kleren aan heb tijdens werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echo echo echo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb je weer een woordje geleerd en moet je dit de hele dag herhalen?
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Suitsupplyquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?
ik doe geen bedrijfskundequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zou er eentje in nazi kleding niet aannemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ze meteen in Hugo Boss flaneren?
dan heb je een krijtstreepje nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe geen bedrijfskunde
ik wil bij pwc later werken oscar vriend
Ik maak me zorgen om opaquote:
quote:
Daar was ik zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe geen bedrijfskunde
ik wil bij pwc later werken oscar vriend
KPMGquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
deloitte is ook goed @:doublepain @:jancees @:oscar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |