quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Beetje ADHD man. Dat hadden we nog niet door.
ik niet, moet ie maar wat rustiger praten!!quote:
Kun je veel opbouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Samen iets opbouwen en dan zulke rotzooi kopen
Beidequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Is die griet trouwens zwanger of gewoon volslank?
daar zitten twee hammen voor, dat valt niets aan te zienquote:
Vrouwlijke braddiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Is die griet trouwens zwanger of gewoon volslank?
BBWquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar zitten twee hammen voor, dat valt niets aan te zien
Is het wel gewoon duidelijk wat er gezegd is.quote:
Naar het toilet om te spugen van al dat klootjesvolk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waar loopt Reid nou naartoe na zijn uitspraak.
Naar een geluidsdichte kamer om ze keihard uit te lachen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waar loopt Reid nou naartoe na zijn uitspraak.
Zolang het je eigen gesprekken zijn is het voor zover ik weet gewoon toegestaan.quote:
Dat dus en hij mag blij zijn dat ze 1500 euro voor al die troep van hem betaald hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wel grappig dat de verkoper een heel emotioneel verhaal hield over dat het hem allemaal zo moeilijk viel om die caravan te verkopen vanwege al de ontelbare fijne herinneringen, en dat uiteindelijk bleek dat hij 'm maar een jaar gehad had, en verkocht had omdat íe bang was dat z'n hond over de heg zou springen. Als íe echt zo verknocht was aan die caravan, was íe er ook niet zo halsoverkop weg gegaan.
Ja, ze moeten er geen doekjes om gaan draaien............quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:50 schreef Ole het volgende:
Kijk nu terug Hoor allemaal nieuwe uitdrukkingen
leave the troll alone!quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou ik was wel team Alex...wat een tokkie dat wijf. Ja ik kan niet met mijn kind naar Blijdorp want we hebben een lekke caravan gekocht.
Hier ook team Alex.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou ik was wel team Alex...wat een tokkie dat wijf. Ja ik kan niet met mijn kind naar Blijdorp want we hebben een lekke caravan gekocht.
quote:Gerhard Pril is meer dan 25 jaar lid van Philips Hengelsportvereniging Veldhoven. Hij vist al die jaren in zijn ouderwetse visstoel direct aan de oever. Sinds een aantal jaar zijn er steigers geplaatst rondom zijn favoriete visvijver Alle vissers moeten nu vanaf een steiger vissen. Maar dat kan hij niet met zijn ouderwetse visgerei. Hans Dings is voorzitter van de hengelsportvereniging. Die steigers hebben zij moeten plaatsen ter versteviging van de oevers die langzaamaan het water in verdwijnen. De vereniging wil juist de mooie visplek behouden. Meneer Pril voelt zich weggepest, waarom kan zijn plekje niet blijven zoals die is? De Rijdende Rechter reist af naar Veldhoven om zelf een hengel uit te gooien in het Karperputje.
De oevers breken af, rechtstandig met van die brokkeltjes.quote:Die steigers hebben zij moeten plaatsen ter versteviging van de oevers die langzaamaan het water in verdwijnen.
Groetjes,quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:25 schreef Szura het volgende:
‘Je krijgt verkering, gaat trouwen en dan is t over’
Nieuwe seizoen, echt een doods decorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer staan ze niet meer in een kasteel maar in een of andere oude school?
Bezuinigingen bij de publieke omroepquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer staan ze niet meer in een kasteel maar in een of andere oude school?
Vissen is voor tokkies.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Niks saaier dan vissen. Urenlang op een stoel zitten en als je dan wat vangt, ga je zo’n vis ook nog teruggooien.
Wat een baan hequote:
Kan niet tegen verandering..quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Die ouwe die kan je niet overtuigen, stugge bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |