Ja maar,quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Autohandelaar had gewoon een factuurtje moeten vragen van hoeveel hij hem gekocht had.
Mondelinge afspraak is ook een afspraak. Dan moet je ook gewoon eerlijk wezen en niet het achteraf gooien op handelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind Poppe zn eigen schuld...te goed van vertrouwen geweest.
Ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak is ook een afspraak. Dan moet je ook gewoon eerlijk wezen en niet het achteraf gooien op handelen.
Het is geen feel-good aflevering, zullen we maar zeggen.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
Erg onbevredigende uitspraak, hoewel logisch. Het voelt toch alsof de slechterik in het verhaal wint.
Nare mensen, die van Puttens. Maar ja, daar kom je dus verder mee.
Hij was volgens mij niet de verkoper van de C3. Enkel de inkoper en verkoper van de Clio.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
Hij had in zn eigen administratie kunnen zien waar ie em voor verkocht had.
Maar wat was dan exact de overeenkomst?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak is ook een afspraak. Dan moet je ook gewoon eerlijk wezen en niet het achteraf gooien op handelen.
Inmiddels regent het positieve reviews met 5 sterren van mensen die alleen de Rijdende Rechter hebben gezienquote:
quote:Dolblij waren Edward en Michella met hun stacaravan. Totdat bleek dat hij zo lek als een mandje is. De twee houden verkoper Alex aansprakelijk, maar die wil daar niets van weten en verwijt hen zelf het een en ander
.
Edward en Michella willen graag een plek in de buurt waar ze met hun dochtertje vakantie kunnen vieren. Ze zijn dan ook dolblij als ze voor 1500 euro een stacaravan kunnen aanschaffen. Maar ze zitten niet voor niets bij De rijdende rechter, want hun vakantieonderkomen blijkt zo lek als een mandje. Een flinke regenbui zette de caravan helemaal onder water.
John Reid
Verkoper Alex voelt zich niet aangesproken. Het is immers al drie maanden geleden sinds ze de caravan hebben gekocht. Verder houdt hij Edward en Michella voor dat ze zelfs al waren begonnen met klussen voordat ze hem hadden betaald én dat er het een en ander uit de caravan is verdwenen. Meester John Reid staat voor de lastige taak om te bepalen wie juridisch gezien gelijk heeft.
De wereld op zijn kopquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Dus je gaat eerst klussen en dan pas klagen dat het lekt
Onderzoeksplicht vs mededelingsplicht.quote:
Niet doen. Taalgevoel trainen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:30 schreef Snowsquall het volgende:
Ik heb de subtitels maar weer aangezet
Wel ontzettend grote longenquote:
Mwa, als je de boel kaal trekt dan moet je ook niet zeiken dat het gaat lekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onderzoeksplicht vs mededelingsplicht.
Battle of the beasts.
moet je geen sexlijn beginnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Doe ik standaard met al mijn gesprekken
Denk dat dat nog wel komtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat we het gesprek te horen krijgen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Beetje ADHD man. Dat hadden we nog niet door.
ik niet, moet ie maar wat rustiger praten!!quote:
Kun je veel opbouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Samen iets opbouwen en dan zulke rotzooi kopen
Beidequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Is die griet trouwens zwanger of gewoon volslank?
daar zitten twee hammen voor, dat valt niets aan te zienquote:
Vrouwlijke braddiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Is die griet trouwens zwanger of gewoon volslank?
BBWquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar zitten twee hammen voor, dat valt niets aan te zien
Is het wel gewoon duidelijk wat er gezegd is.quote:
Naar het toilet om te spugen van al dat klootjesvolk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waar loopt Reid nou naartoe na zijn uitspraak.
Naar een geluidsdichte kamer om ze keihard uit te lachen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waar loopt Reid nou naartoe na zijn uitspraak.
Zolang het je eigen gesprekken zijn is het voor zover ik weet gewoon toegestaan.quote:
Dat dus en hij mag blij zijn dat ze 1500 euro voor al die troep van hem betaald hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wel grappig dat de verkoper een heel emotioneel verhaal hield over dat het hem allemaal zo moeilijk viel om die caravan te verkopen vanwege al de ontelbare fijne herinneringen, en dat uiteindelijk bleek dat hij 'm maar een jaar gehad had, en verkocht had omdat íe bang was dat z'n hond over de heg zou springen. Als íe echt zo verknocht was aan die caravan, was íe er ook niet zo halsoverkop weg gegaan.
Ja, ze moeten er geen doekjes om gaan draaien............quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:50 schreef Ole het volgende:
Kijk nu terug Hoor allemaal nieuwe uitdrukkingen
leave the troll alone!quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou ik was wel team Alex...wat een tokkie dat wijf. Ja ik kan niet met mijn kind naar Blijdorp want we hebben een lekke caravan gekocht.
Hier ook team Alex.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou ik was wel team Alex...wat een tokkie dat wijf. Ja ik kan niet met mijn kind naar Blijdorp want we hebben een lekke caravan gekocht.
quote:Gerhard Pril is meer dan 25 jaar lid van Philips Hengelsportvereniging Veldhoven. Hij vist al die jaren in zijn ouderwetse visstoel direct aan de oever. Sinds een aantal jaar zijn er steigers geplaatst rondom zijn favoriete visvijver Alle vissers moeten nu vanaf een steiger vissen. Maar dat kan hij niet met zijn ouderwetse visgerei. Hans Dings is voorzitter van de hengelsportvereniging. Die steigers hebben zij moeten plaatsen ter versteviging van de oevers die langzaamaan het water in verdwijnen. De vereniging wil juist de mooie visplek behouden. Meneer Pril voelt zich weggepest, waarom kan zijn plekje niet blijven zoals die is? De Rijdende Rechter reist af naar Veldhoven om zelf een hengel uit te gooien in het Karperputje.
De oevers breken af, rechtstandig met van die brokkeltjes.quote:Die steigers hebben zij moeten plaatsen ter versteviging van de oevers die langzaamaan het water in verdwijnen.
Groetjes,quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:25 schreef Szura het volgende:
‘Je krijgt verkering, gaat trouwen en dan is t over’
Nieuwe seizoen, echt een doods decorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer staan ze niet meer in een kasteel maar in een of andere oude school?
Bezuinigingen bij de publieke omroepquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer staan ze niet meer in een kasteel maar in een of andere oude school?
Vissen is voor tokkies.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Niks saaier dan vissen. Urenlang op een stoel zitten en als je dan wat vangt, ga je zo’n vis ook nog teruggooien.
Wat een baan hequote:
Kan niet tegen verandering..quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Die ouwe die kan je niet overtuigen, stugge bejaarde
Punt bevestigd door Peter met z’n oorbelquote:
Die ouwe had ook geen veters in zijn schoenen. Landloper confirmed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Punt bevestigd door Peter met z’n oorbel
Lekker pulsvissen omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik vis met dynamiet. Althans, als ik zou vissen zou ik dat graag doen.
quote:Hans Hermse en William Jansen wonen samen in hun appartement in Tilburg. In de woning zijn veel ramen waar ze overal dezelfde gordijnen voor willen hebben. Ze vinden kant-en-klare grijze exemplaren en gaan op zoek naar een naaiatelier om ze te laten vermaken. Erdogan Develioglu en Joan de Kort werken samen bij Kledingreparatie Develiolgu, waar ze ook gordijnen op maat maken. Ze nemen de klus aan en gaan aan de slag. Na de eerste keer vermaken zijn de mannen zeer ontevreden. De gordijnen zijn schots en scheef. Develioglu probeert het nog een paar keer, maar krijgt het niet voor elkaar de mannen tevreden te stellen. Meester John Reid reist af naar Tilburg om de gordijnen te beoordelen.
Team BS +1quote:
Dan heeft hij dus niet geleverd wat ie beloofd heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:29 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Team BS +1
Maar BS had tegen team H moeten zeggen dat die goedkope meuk niet te vermaken is.
‘Niet zo gedienstig’ zal de leerschool zijn.
Ja misschien is dat niet duidelijk geweest of zo inderdaad, dat had de kleermaker wel moeten aangeven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:29 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Team BS +1
Maar BS had tegen team H moeten zeggen dat die goedkope meuk niet te vermaken is.
‘Niet zo gedienstig’ zal de leerschool zijn.
Christenuni is er tegenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:29 schreef monkyyy het volgende:
30 jaar lang naaien, alle klanten tevreden.
quote:
Besnorde Turk heeft gordijnen verknipt voor de heren, vier pogingen maar ze zijn niet content, ik vind de heren vrij fel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel nu in beste vrienden. Korte samenvatting?
Jezus zeg wat een non-probleem.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Besnorde Turk heeft gordijnen verknipt voor de heren, vier pogingen maar ze zijn niet content, ik vind de heren vrij fel.
Ja mij ook niet, laat staan dat ik er bij een ander over zou vallen als ik op bezoek kom.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:34 schreef NoCigar het volgende:
Godnondeju. Mij zou het amper opvallen ben ik bang.
Maar volgens mij hebben die twee zeikers wel gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mij ook niet, laat staan dat ik er bij een ander over zou vallen als ik op bezoek kom.
Partij A heeft goedkope gordijnen gekocht en wil ze bij partij B op maat maken. Partij A is niet tevreden met de kwaliteit en stelt partij B aansprakelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel nu in beste vrienden. Korte samenvatting?
Ja ik weet het niet, ze hebben eisen die niet kunnen voor wat ze hebben, maar het zit hem in de communicatie gewoon, als die het beloofd heeft is die fout maar heeft die gezegd dit is Tjineze troep dit kan niet dan zit die juist.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben die twee zeikers wel gelijk.
je mist de jury, ik lees dat gewoon terugquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit item van bekenden en vrienden altijd zo'n zulke onzin.
Ja totaal irrelevant, vriendelijke opa kan ook de boel besodemieteren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bring back de jury met GerdaGodinquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ben jij dat @Zipportal ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Prima objectieve toevoegingen, van allen.
Dat doet de geel-blauwe winkel niet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ff serieus: Je koopt toch de gordijnen bij wie je ze op maat laat maken!!
Dit dus...goedkope gordijnen op de kop tikken en ergens anders ze op maat laten maken werkt niet. Goedkoop is duurkoop.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:45 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ff serieus: Je koopt toch de gordijnen bij wie je ze op maat laat maken!!
Zometeen weer bohbohbohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |