SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
ijsbeer maakt het donderdag niet eens meer uit als blijkt dat onze inzending een jumpstyle versie van de horlepiep wordt.
Toetertjes.
Ja, die heeft zichzelf en Real geen dienst bewezenquote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de Madrilenen zich deze avond iets anders hadden voorgesteld, weet niet zeker hoor, ik denk het.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo’n snel en efficiėnt voorbeeld van karma gezien
Ja, echt!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo’n snel en efficiėnt voorbeeld van karma gezien
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Ajax-fans.
Namens deze uit 010.
Een welgemeend geweldig
(zie, zelfs dit kan in ESF gewoon, liefde van Feyenoord naar Ajax)
Ik ben voor de club die het beste speelt en dat is zeker Ajax!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:52 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Ajax-fans.
Namens deze uit 010.
Een welgemeend geweldig
(zie, zelfs dit kan in ESF gewoon, liefde van Feyenoord naar Ajax)
quote:
Het was ook een GEWELDIGE wedstrijdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Greys het volgende:
De Ajax fans die daarheen zijn gereisd hebben echt de avond van hun leven zeg.
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
ijsbeer maakt het donderdag niet eens meer uit als blijkt dat onze inzending een jumpstyle versie van de horlepiep wordt.
Toetertjes.
Ach, het pept misschien niet zo op, maar het is vrolijk en uptempo, het kon ergerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het lijkt me zo raar als soundtrack op deze wedstrijd.
Slapen wordt voorlopig niksquote:
Is daar een gifje van?quote:
...aldus rugbyspeler Tim Visserquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik zo’n fan was van de Boertjes altijd: ‘een bal is natuurlijk rond’
Zuchtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh nee donders, morgen een minuut van de Spaanse clip en donderdag de hele.
Cruyffiaansquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik zo’n fan was van de Boertjes altijd: ‘een bal is natuurlijk rond’
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag was er in de pubquiz een ESF-vraag In welke stad was de finale in 2018 en mede dankzij die vraag gewonnenVerschil met de nummer 2 was 1 punt, met de nummer 3 2 punten. Het spande er dus wel om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |