Iew.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
Deze niet... rawr....quote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Het staat ook heel intelligentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...
Vroeger zat ik ook als een debieletje met haar en/of ketting in mijn mond. Gelukkig op tijd afgeleerd.quote:
Zelfkennis is dan wel weer ok.quote:
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Goede carnavalsoutfitquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |