Denk maar niet dat ik heel de zomer met ze blijf zitten hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zie het dan ook echt voor me
Ik probeer me te bedenken wat die ideeen warenquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de weg is maar het is zeker een kans. Ik heb wel eens eerder wat dingen bedacht maar daar kwam geen respons op dus ik ga daar niet weer mijn knappe kop over breken.
Als het over een tijdje weer zo dood is als bij aanvang van het DTS zou ik persoonlijk heel ONZ de afgrond induwen.
Ik denk dat men gewoon een topicban moet krijgen voor een maand bij ruzie maken. En idd er posten daar iets van 8 mods mee of zo dat is ook wel een kans.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer me te bedenken wat die ideeen warenLinkje?
Het moet ook niet te ingewikkeld worden omdat dan niemand het meer begrijpt. Aantal posts mee nemen in je score is redelijk makkelijk te begrijpen.
Oh, en er moet wat strenger gemod worden, bv gastmods toestaan in dat topic.
Op de BBQ ermee !quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waar moeten Bolke () & Bolke (
) nu hun maandelijkse rijm voor de winnaar maken? Nou?!?!?!
![]()
Zit ik heel de zomer met een koe en een vogel thuis die niks te doen hebben.
De Bolkes zijn niet voor consumptie.quote:
MENquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
waar moet ik heen nu dts dicht is dat slowchat gedoe is saai.
dmquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
hahaquote:
waarom reageer jij alsof mensen zich aanstellen als ze dts missen? je bent toch een mod voor iedereen?quote:
onnodigquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop![]()
dat je de kracht
![]()
![]()
kan vinden
![]()
om in deze
![]()
moeilijke tijd
![]()
verder te gaan
![]()
Ik denk dat je je iets te veel op je teentjes getrapt bent. Ga anders lekker slapen en kom morgen terugquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom reageer jij alsof mensen zich aanstellen als ze dts missen? je bent toch een mod voor iedereen?
[..]
onnodig
Dan plaats ik het hier..quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beetje flauw wel om een onzin-topic in onz te sluiten.. Er werd normaal gepost toch?
Het is een herhaling van originele DTS reeks. Als we hadden gewild dat zo een topic open was, dan hadden wij dat zelf wel geopend dan wel DTS dusdanig aangepast dat het daarop leek.quote:
Beste mikey,quote:Op maandag 15 juli 2019 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze pesten mij in de slowchat mag dts weer open?
Dit.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beste mikey,
Er is geen sprake van "ze" aangezien je enkel een meningsverschil had met een user en niet meerdere users.
Daarnaast is een iet wat uit de hand gelopen discussie geen pestgedrag.
Het advies is, negeer de desbetreffende user.
Hiervoor gaat DTS zeker niet open.
Idd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Topic van Homijn of sos hadden ze wel gwn open kunnen laten idd. DTS-SC. Vond het ook maar vreemd dat die gesloten werd.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd.
Meeste sc zijn vaste kliekjes, waar je maar moeilijk tussen komt.
Maar dts is een spel. Anders zouden er drie sc-topics in onzin zijn. En dat mag waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Topic van Homijn of sos hadden ze wel gwn open kunnen laten idd. DTS-SC. Vond het ook maar vreemd dat die gesloten werd.
Dts werd gesloten vanwege de ruzies en die kwamen door het spel.. dus als je het spelelement weghaalt zou je geen ruzies meer moeten hebben. Dts-sc had dus gwn open kunnen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |