Verstandig!quote:Op maandag 4 maart 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf nog liever altijd alleen dan wetende dat ik ergens misschien niet voor gegaan ben.
Lol ha ha haquote:Op maandag 4 maart 2019 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang je maar je handen boven de dekens houdt
Dat is echt heel schattigquote:Op maandag 4 maart 2019 22:28 schreef RokStarr het volgende: [..] Eigen naampjes zijn leuker, heb naar hem een paar flauwe zoals Garfield of Sproet
Vakantiemeisje of een van je latere tinderveroveringen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 06:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat moment dat ze een selfie stuurt ( terwijl ze niet daarvan houdt).![]()
Ze kijkt ook uit naar donderdag ( dat we gaan uit eten..)
De gesprekken zijn non stop, over van alles, lange tijd geleden dat het zó goed voelde
Ik dacht al dat ik met een verkeerde user in mijn hoofd zatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Vakantiemeisje of een van je latere tinderveroveringen?
Ik hoop dat je fout zitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:19 schreef quickstepster het volgende:
Als vakantiemeisje het zou weten welmaar heb een donkerbruin vermoeden dat dit een nieuwe verovering is en zij nog onwetend in het buitenland zit, denkend dat ze een relatie heeft als ze terugkomt.
In het dating topic heeft die verteld dat hij het het heeft 'uitgemaakt'quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:19 schreef quickstepster het volgende:
Als vakantiemeisje het zou weten welmaar heb een donkerbruin vermoeden dat dit een nieuwe verovering is en zij nog onwetend in het buitenland zit, denkend dat ze een relatie heeft als ze terugkomt.
Tja als je de ballen niet hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:32 schreef quickstepster het volgende:
En wat een fatsoenuit zichzelf had hij nog niet eens een berichtje naar vakantiemeisje gestuurd.
Niet perse. Standaart krijg je bij aankomst in Thailand een visum voor 30 dagen. Maar ik ga 2 maanden dus moet dan idd van te voren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
Een visa vraag je normaal gesproken van te voren aan?
Hoe gaat het met de Domtoren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Succes @:Yasmin23 hopelijk gaat het nu wat sneller en wel in 1 keer goed.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet perse. Standaart krijg je bij aankomst in Thailand een visum voor 30 dagen. Maar ik ga 2 maanden dus moet dan idd van te voren.
Veel appen (maar dat betaalt hij per letter volgens mij, al krijg ik soms opeens weer keurige volzinnen van 6 woorden. Van "dj X" naar "woe of do zou eventueel kunnen". Hij is meer van de voiceberichtjes, wel gezelliger eigk.quote:
Ik sluit me ook bij jullie aan hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goedemorgen......wat zijn jullie al wakkerrrrr.......
Succes Yasmin!
stiekem deel ik dezelfde mening als QS en Sarabi over het vakantiemeisjeverhaal.....
Even koffie maken.....zo weinig geslapen vannacht.....
Had gisterenavond nog een appgesprekje met iemand die ik beetje moed moest inpraten.....daar blijf ik dan toch over piekeren.....en m'n been werkt dan ook niet echt mee.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik sluit me ook bij jullie aan hoor
Doet je been nog steeds vooral 's nachts zo irritant? Of andere reden dat je weinig hebt geslapen? Grote pot zetten dan maar en rustig aan
Hmm ja dat is wel rot danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had gisterenavond nog een appgesprekje met iemand die ik beetje moed moest inpraten.....daar blijf ik dan toch over piekeren.....en m'n been werkt dan ook niet echt mee.....
Was dat ook de reden dat die in het in het ziekenhuis lag?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Veel appen (maar dat betaalt hij per letter volgens mij, al krijg ik soms opeens weer keurige volzinnen van 6 woorden. Van "dj X" naar "woe of do zou eventueel kunnen". Hij is meer van de voiceberichtjes, wel gezelliger eigk.
Maar hij gaat zo wel richting zkh met zn hand. Dus ff afwachten of nou echt gebroken is.
Het hoort erbij......heb het gisteren nog nagevraagd.....die aanhechtingsspieren moeten weer in beweging komen en overdag gaat dat goed, maar als mn been een paar uur plat heeft gelegen gaan die spieren echt protesteren.......kan nog wel een paar weekjes duren helaas.....maar ik slaap niet elke nacht slecht hoor...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel rot dan
Hoort dat er echt bij of kun je niet nog beter ff naar laten kijken?
Heb je nog geen paspoort dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:44 schreef quickstepster het volgende:
Succes Yasmin, twee maanden is wel heerlijk lang!
Ik ga vrijdag een paspoort aanvragen zodat ik hem bijtijds heb voor mij ESTA aanvraag voor NY.voorpret!
En Cinderella, alweer slaapgebrek? Misschien toch maar even naar dokter ermee?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was dat ook de reden dat die in het in het ziekenhuis lag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm oké klinkt wel logisch, maar wel rot. Gelukkig is het niet elke nacht zo erg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het hoort erbij......heb het gisteren nog nagevraagd.....die aanhechtingsspieren moeten weer in beweging komen en overdag gaat dat goed, maar als mn been een paar uur plat heeft gelegen gaan die spieren echt protesteren.......kan nog wel een paar weekjes duren helaas.....maar ik slaap niet elke nacht slecht hoor...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]Oh jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmm oké klinkt wel logisch, maar wel rot. Gelukkig is het niet elke nacht zo erg.klinkt niet tof. Elke keer die stress als je koorts hebt.
Nee iddquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jeetjeklinkt niet tof. Elke keer die stress als je koorts hebt.
Hmm klinkt logisch maar niet fijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het hoort erbij......heb het gisteren nog nagevraagd.....die aanhechtingsspieren moeten weer in beweging komen en overdag gaat dat goed, maar als mn been een paar uur plat heeft gelegen gaan die spieren echt protesteren.......kan nog wel een paar weekjes duren helaas.....maar ik slaap niet elke nacht slecht hoor...
Maar geen wilde seks hebben dusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm klinkt logisch maar niet fijn
@:Hestia wel een beetje een brokkenpiloot. Als het echt iets wordt moet jij hem af en toe maar afstoppen
Superquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben in een keer geslaagden er was maar 1 persoon voor me. En een vriendelijke medewerker!
Jeuhquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben in een keer geslaagden er was maar 1 persoon voor me. En een vriendelijke medewerker!
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet perse. Standaart krijg je bij aankomst in Thailand een visum voor 30 dagen. Maar ik ga 2 maanden dus moet dan idd van te voren.
Je kan het ook daar doen maar weet niet zeker of ze een retour van 2 maanden met een 30 dagen visa accepteren bij aankomst.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
(Ik las het overigens alsof je dat daar bij aankomst allemaal moest regelen, daarom vroeg ik het op die manier)
Wel leuk! Ga je met een specifieke reden heen of gewoon op vakantie?
Nee, gewoon een ID. Kom normaal niet vaak in landen waar een paspoort nodig is.quote:
Nee begrijpelijk, beter zeker weten dan dat je na zo'n lange reis straks weer terug moet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan het ook daar doen maar weet niet zeker of ze een retour van 2 maanden met een 30 dagen visa accepteren bij aankomst.
Maar tis vakantie. Inmiddels 4e keer dat ik naar die plek ga. Is nog een groep mensen die elk jaar op zelfde moment terug komt.
Ja tis een super schattig huisje. Ik ben niet in de middle of nowhere maar het is wel zo geplaatst dat ik genoeg privacy heb.quote:
Heerlijk! Die honden lijken me ook wel eng inderdaad......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tis een super schattig huisje. Ik ben niet in de middle of nowhere maar het is wel zo geplaatst dat ik genoeg privacy heb.
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk! Die honden lijken me ook wel eng inderdaad......
Brrrrr.... zou ook niks voor mij zijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaOverdag vinden ze het denk ik te warm om je de stuipen op het lijf te jagen. Zie je ze ook niet veel, is dan ook te druk op de weg. Maar snachts dat nemen ze de wegen over en terwijl je er dan langs of doorheen rijdt proberen ze je bij je enkels te pakken
![]()
Dus ik ga er dan maar met 70 doorheen in de hoop dat ze niet zo snel happen.
Ow das echt niet grappigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaOverdag vinden ze het denk ik te warm om je de stuipen op het lijf te jagen. Zie je ze ook niet veel, is dan ook te druk op de weg. Maar snachts dat nemen ze de wegen over en terwijl je er dan langs of doorheen rijdt proberen ze je bij je enkels te pakken
![]()
Dus ik ga er dan maar met 70 doorheen in de hoop dat ze niet zo snel happen.
Ik ken gelukkig nog geen mensen die gebeten zijn maar het gebeurd wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brrrrr.... zou ook niks voor mij zijn!
Nee dat is serieus het enige kutte aan Thailand. Die honden.quote:
Ja ik weet niet of ik dan nog terug zou durvenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben je wel klaar mee dan als het gebeurt
Snap ik!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of ik dan nog terug zou durven
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:42 schreef quickstepster het volgende:
Lijkt me wel een tof land! Al weet ik niet of ik het er 2 maanden zou volhouden...
Denk dat het hier ook niet mijn ding zou zijn. Niet zo lang in iedergeval.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:42 schreef quickstepster het volgende:
Lijkt me wel een tof land! Al weet ik niet of ik het er 2 maanden zou volhouden...
Ja warm is het welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:49 schreef quickstepster het volgende:
Nouja. Ik kan niet goed tegen hitte. Heb huisdieren en een vriend die ik niet 2 maanden wil missen
Koop zo'n buzzer waardoor wilde honden tam worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja tis zeker leukEn de groep word ook elk jaar weer wat groter.
Tis ook gelukt om weer in het zelfde huisje te slapen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wat selectief met de plekken omdat ik nu een paar keer heb gehad dat ik snachts niet meer terug durfde op de scooter vanwege kuddes gemene straathonden![]()
Dat je ze van een afstand midden op de weg ziet liggen, al naar jouw kijkend en 15 min stil staat om te bedenken of je er door heen durft of niet![]()
Bij deze plek weet ik dat de weg straathond vrij is
Een wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop zo'n buzzer waardoor wilde honden tam worden.
Heb reisverslagen gelezen waar het werkt, is denk ik een toon die wij niet kunnen horen. Was met Roemeense straathonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou dat nou echt werken? Geeft die een bepaalde toon ofzo?
Groepshug!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Collectieve offday hier?
*groepshug*
Ik ben ook niet vooruit te branden.
Wel een beetje zo te lezen! Echt gewoon toe aan vakantie hier. Hopelijk morgen eindelijk duidelijkheid en tijd om te gaan plannenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Collectieve offday hier?
*groepshug*
Ik ben ook niet vooruit te branden.
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:19 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel een beetje zo te lezen! Echt gewoon toe aan vakantie hier. Hopelijk morgen eindelijk duidelijkheid en tijd om te gaan plannen
Oh dat is dan nog een behoorlijk stuk rijden met een pijnlijke hand.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
Zkh-man is weer in het zkh en ze moeten het opnieuw breken brrren dan krijgt hij nog 3 injecties. Lastige is alleen dat het dus tijdens klus in Leeuwarden is gebeurd en daar in zkh is. En hij dus nog met auto terug hierheen moet. En sowieso al zn klussen door heel NL zijn. Dus best kut
Ja het is wel links gelukkig, dat scheelt met schakelen weer. Maar toch, vind wel beetje eng hoor zo'n eindquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is dan nog een behoorlijk stuk rijden met een pijnlijke hand.....
Ja spannend wel....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja het is wel links gelukkig, dat scheelt met schakelen weer. Maar toch, vind wel beetje eng hoor zo'n eind
Gips wil hij sowieso niet had hij gezegd, maar geen idee hoe ze nu gaan doen dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:29 schreef quickstepster het volgende:
Ik zou het inderdaad ook niet grappig vinden... Moet hij in het verband/gips?
Heeft hij een keuze dan??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Gips wil hij sowieso niet had hij gezegd, maar geen idee hoe ze nu gaan doen dan.
Geen ideequote:
Snap hem wel.....maar de keuze ligt toch wel bij het zkh vermoedt ik......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Geen idee
Zelf zegt hij dat geen optie is ivm werk (iets met eigenwijze mannen) maar geen idee hoe ze daar in zkh over denken.
Ja precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap hem wel.....maar de keuze ligt toch wel bij het zkh vermoedt ik......
Bij mij konden ze niet gipsen.....vandaar dat plaatje en die schroef nu in m'n been......Zijn hand kunnen ze misschien ook spalken??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze een breuk in zijn hand zonder gips doen... Hoe moet het anders weer goed aangroeien?
Nooitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen noooooit gelukkig.....
Nouja als je gewoon goed rust houdt groeit ook wel weer aan. Mn ex had na zn auto-ongeluk ook van alles gebroken maar heeft ook geen gips gehad. Alleen lag hij daarna nog weken in coma/in zkh en dat is toch andersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt mij niet dat ze een breuk in zijn hand zonder gips doen... Hoe moet het anders weer goed aangroeien?
Gewoon elke maand terug om het te breken net zo lang tot het spontaan goed zit tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar je hand beweeg je zo vaak?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nouja als je gewoon goed rust houdt groeit ook wel weer aan. Mn ex had na zn auto-ongeluk ook van alles gebroken maar heeft ook geen gips gehad. Alleen lag hij daarna nog weken in coma/in zkh en dat is toch anders
Ja idd dus ik heb geen idee hoor.quote:
Hmmm ik weet niet of ik m'n dokters wil delen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd dus ik heb geen idee hoor.
@:Cinderelladreamer kun jij niet ff 1 van je dokters inschakelen
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of ik m'n dokters wil delen hoor![]()
Eens!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk valt het een beetje mee en kan ie nog gewoon werken Hestia.
Eigenlijk best slecht dat iemand in NL zo'n druk voelt om door te blijven werken.
Dan heb je op 50 jarige leeftijd geen lichaam meer over.
Ja idd, maar als ZZPer is toch anders dan wanneer je gewoon in loondienst werkt. Maar hij appt net dat hij waarschijnlijk gopereerd moet wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:07 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk valt het een beetje mee en kan ie nog gewoon werken Hestia.
Eigenlijk best slecht dat iemand in NL zo'n druk voelt om door te blijven werken.
Dan heb je op 50 jarige leeftijd geen lichaam meer over.
Oei.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ZZPer is toch anders dan wanneer je gewoon in loondienst werkt. Maar hij appt net dat hij waarschijnlijk gopereerd moet worden
Is ie niet verzekerd voor als ie door ziekte niet kan werken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ZZPer is toch anders dan wanneer je gewoon in loondienst werkt. Maar hij appt net dat hij waarschijnlijk gopereerd moet worden
Je hebt wel een klein beetje een brekebeen uitgezocht he...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zuster Hestiaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is ie niet verzekerd voor als ie door ziekte niet kan werken?
Heb zzp'ers in mijn netwerk dus soms juist 'blij' zijn om in de ziektewet te zitten
Operatie klinkt niet goeddat gaat een tijdje duren
Kan jij hem mooi gaan verzorgen
Pics!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou idd een brekebeentje
Geen idee hoe zit met verzekering precies, hij had wel iets geloof ik, maarja hebben ook pas 1 date gehad he
Zal maar zo'n sexy verpleegsteruniform bestellen
Edit: haha zo ver waren jullie ook al terwijl ik reactie typte. GMTA
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou, van "gips is geen optie" naar "10 weken in het gips"
Nou daar is ie ook mooi klaar meequote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou, van "gips is geen optie" naar "10 weken in het gips"
Ja eerst operatie en dan 10 weken gipsquote:
Zouden ze hem niet kunnen overplaatsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja eerst operatie en dan 10 weken gips
Ook kut dat in Leeuwarden is want hij denkt zelf dat hij dan ook nog wel weer moet blijven. Dus morgen naar hem wordt hem vast niet.
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zouden ze hem niet kunnen overplaatsen?
Bestseller inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan iig wel een boek schrijven over mn Tinder-ervaringen🤣
Misschien Tinder maar weer opstartenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan iig wel een boek schrijven over mn Tinder-ervaringen straks 🤣
Nouja geen idee of 1 dag is of dat ze hem voor zekerheid langer in gaten willen houden met dat lichaam van hem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien Tinder maar weer opstarten
Maar zo'n operatie is misschien 1 dag toch? Dan eventueel overmorgen weer naar huis en dan kan je in je geile zusterpakje naar hem toe
Uhm oke. Auwquote:Heb me hand zelf vast gezet daar door zijn botten over elkaar geschoven en moeten ze hem op 3 plaatsen breken en plaatje zetten ofzo
En of dat helemaal weer helemaal soepel wordt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou idd brrr
Dat gaat nog wel ff duren dat herstel, klinkt alsof het flink verbrijzeld is.
Dat is inderdaad de vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En of dat helemaal weer helemaal soepel wordt?
Nou idd. Hij zegt dat hij niet onder narcose gaat (maarja hij wilde ook geen gipsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En of dat helemaal weer helemaal soepel wordt?
Nee klinkt gecompliceerd allemaal. Dat onderbeen hoefde toen niet geamputeerd te worden maar miss beter als ze hand er gewoon afhalen en kunsthand doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de vraag
Klinkt niet als een simpele breuk
Nee idd niet handig. Dankje!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef quickstepster het volgende:
In ieder geval geen handige actie geweest om het zelf te fixeren dus...
Beterschap voor je date. En succes, met 10 weken gips...
Lukt thuiswerken een beetje of word je dan veel afgeleid?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:30 schreef quickstepster het volgende:
Ondertussen zit ik mijn werkdag over te wensen![]()
Gelukkig morgen weer thuiswerken
Werkt dat dat wensen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:30 schreef quickstepster het volgende:
Ondertussen zit ik mijn werkdag over te wensen![]()
Gelukkig morgen weer thuiswerken
Nee joh......vond het gaaf om mijn operatie mee te maken.....die arts vond het helemaal geweldig dat ik zo nieuwsgierig was ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou idd. Hij zegt dat hij niet onder narcose gaat (maarja hij wilde ook geen gips) Als ze dat breken onder plaatselijke verdoving gaan doen zou ik wel mn ogen dichthouden en oordoppen in willen brrr
Daarom kijk ik die ziekenhuisseries ook niet en jij wel hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh......vond het gaaf om mijn operatie mee te maken.....die arts vond het helemaal geweldig dat ik zo nieuwsgierig was ook![]()
Whahaha heldquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom kijk ik die ziekenhuisseries ook niet en jij wel haha
Het is wel een slimmerd hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:41 schreef _Hestia_ het volgende:
Mensen, vermijd de snelweg tussen Leeuwarden en Amersfoort
Hij wordt morgen in Amersfoort geopereerd, in Leeuwarden kon niet en hier in Apeldoorn ook geen tijd. Maar hij zit dus nu wel gewoon zelf in de auto daarheen
Brrrquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh......vond het gaaf om mijn operatie mee te maken.....die arts vond het helemaal geweldig dat ik zo nieuwsgierig was ook![]()
Nou idd, ik had toch even aan broer of vriend gevraagd of ie me kwam ophalen en daarheen rijdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is wel een slimmerd he
Als ie een ongeluk krijgt zal de verzekering er niet blij mee zijn
Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lukt thuiswerken een beetje of word je dan veel afgeleid?
Spannend is het zeker, maar misschien niet om de goede redenen. Zelf "effe" naar t andere ziekenhuis rijden met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt dat dat wensen?
Je hebt iig wel spannende afleiding zo met mijn verhaal
Thuiswerken is wel beter dan ja
Dan is het ideaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust![..]
Ze zullen hem wel gewaarschuwd hebben. Maar tegenhouden kan je iemand niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kon hij zich inderdaad niet laten ophalen ofzo door familie? Gek ook dat zkh dat toelaat......
Ja dat is wel waar inderdaad.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel gewaarschuwd hebben. Maar tegenhouden kan je iemand niet.
Dat is wel goed van je dan dat je dan juist meer gefocust bent!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust![..]
Spannend is het zeker, maar misschien niet om de goede redenen. Zelf "effe" naar t andere ziekenhuis rijden met een gebroken hand
Geen idee hij zit nu in de auto, kreeg voicebericht. Maar vind het ook raar hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kon hij zich inderdaad niet laten ophalen ofzo door familie? Gek ook dat zkh dat toelaat......
Nou ik wacht wel gewoon weer tot hij thuis is hoor. We hebben pas 1 date gehad, zal het een keer rustig aan doen hoor ipv meteen aan zn zkh-bed te gaan zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kun jij nu wel makkelijk naar hem toe in Amersfoort?
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou ik wacht wel gewoon weer tot hij thuis is hoor. We hebben pas 1 date gehad, zal het een keer rustig aan doen hoor ipv meteen aan zn zkh-bed te gaan zitten
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijnquote:
Even de broek omlaag om de littekens van de pinnen te showenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijn
Ja bij jou is het wel vrij duidelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijn
Fijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef quickstepster het volgende:
Gelukkig. Een goede verstandhouding met je bedrijfsarts is fijn!
Ondertussen klaar met werkenheeft het wensen toch gewerkt!
Als het nou een leuke man zou zijn.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de broek omlaag om de littekens van de pinnen te showen
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het nou een leuke man zou zijn.......
Welnee.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes toch
Oh?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes toch
Eerst naar huis reizen en koken (burritos!) met een biertje erbij denk ik. Daarna inderdaad heerlijk even niksquote:
Lekker burritos! Zoonlief moet tot 18.00 uur werken dus nog even geen etenstijd hier........quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Eerst naar huis reizen en koken (burritos!) met een biertje erbij denk ik. Daarna inderdaad heerlijk even niks
Vervelend lange reistijd.......voor zoonlief ongeveer 15/20 minuten fietsen, maar hij mag pas weg als ook alle kassa's in de kluis liggen en alles gecheckt isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef quickstepster het volgende:
Duurt hier ook nog wel even ja, lange reistijd. Maar ach, lekker appen, recepten opzoeken, boodschappenlijstje maken en cadeaus bedenken. Daar heb ik wel tijd voor
Haha!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het nou een leuke man zou zijn.......
Klinkt goed! Burrito'squote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef quickstepster het volgende:
Duurt hier ook nog wel even ja, lange reistijd. Maar ach, lekker appen, recepten opzoeken, boodschappenlijstje maken en cadeaus bedenken. Daar heb ik wel tijd voor
Wordt spannend!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha!Maar idd bij jou is echt wel duidelijk dat je niet kunt werken, dus komt vast wel goed![..]
Klinkt goed! Burrito'sEn gevulde paprika heb ik pas ook nog gehad
![]()
Ik heb mn beddengoed gewassen en opgehangen en de afwas gedaan, dus tussen het appen en forummen door ook nog wat nuttigs gedaan
Zo pasta maken en vanavond heel hard duimen dat Ajax met minimaal 2 doelpunten verschil van Real wint ( altijd hoop blijven houden)
Jaaa pfftt, duurt echt lang tot het eindelijk 21 uur is haha. Zei op Twitter ook al om 13 uur vanmiddag, liefst neem ik een pammetje dat ik tot de wedstrijd begint slaapt hahaquote:
Whahaha......dan wil ik een pammetje tot aan de wie is de mol finalequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa pfftt, duurt echt lang tot het eindelijk 21 uur is haha. Zei op Twitter ook al om 13 uur vanmiddag, liefst neem ik een pammetje dat ik tot de wedstrijd begint slaapt haha
Dat zijn nog wel heel veel pammetjes danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha......dan wil ik een pammetje tot aan de wie is de mol finale
Ja beetje wel.......proberen te rekken tot zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel heel veel pammetjes dan
Maar jaaa daar ben ik ook heel benieuwd naar
Oef dat is wel verstandig dan jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef quickstepster het volgende:
Ik kan de finale niet live kijkendan blijf ik maar even van social media af
Oeh......ik heb alles leeg gepland rondom zaterdagavond ha ha!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef quickstepster het volgende:
Ik kan de finale niet live kijkendan blijf ik maar even van social media af
Met vriend naar de nieuwe Captain Marvel filmquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:36 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oef dat is wel verstandig dan ja
Wat ga je doen dat belangrijker is dan WIDM-finale, moet wel heel belangrijk zijn dan
Dat vind ik een 'slecht' excuus, wat jij Hestia?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Met vriend naar de nieuwe Captain Marvel film
Ik ook, dat kan wel een andere keerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind ik een 'slecht' excuus, wat jij Hestia?![]()
Action?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vervelend lange reistijd.......voor zoonlief ongeveer 15/20 minuten fietsen, maar hij mag pas weg als ook alle kassa's in de kluis liggen en alles gecheckt is
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind ik een 'slecht' excuus, wat jij Hestia?![]()
quote:
Samequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh......ik heb alles leeg gepland rondom zaterdagavond ha ha!
Ha ha heerlijk! ik moet nog even iemand charteren die me bij kan staanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same
Ga zelfs later naar een verjaardag daarom
Ik wil alles gewoon gezien hebben van Marvel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Voor Captain Marvel wacht ik nog even de recensies af...
Zoals gezegd; dit meisje heeft ook 0,0 ervaring. En het vakantie meisje liet al weten dat ze idd niet klaar voor relatie is ( getuige de afstand in haar berichtjes..)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:32 schreef quickstepster het volgende:
Even gezocht in het dating topic. Schijnbaar is dit een nieuw meisje, heeft hij er al een date mee gehad terwijl vakantiemeisje van niks wist en nog weg is. En heeft hij haar nu na aangeven van andere users een berichtje gedaan dat het niet gaat werken omdat hij donderdag dus weer dit nieuwe meisje gaat zien. Terwijl vakantiemeisje dus nog weg is.
Wat een geduld en begrip voor onervaren vakantiemeisje zeg. En wat een fatsoenuit zichzelf had hij nog niet eens een berichtje naar vakantiemeisje gestuurd.
Nog geen kans voor gehad....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik wil alles gewoon gezien hebben van Marvel.vriend is ook groot fan, dus komt mooi uit. Moet alleen Into the Spiderverse ook nog effe kijken, nog geen kans voor gehad
Leef je uit, doe wat je wil. Maar verwacht van mensen die het niet eens zijn met je werkwijze dan geen 'oh wat leuk dat je een ander meisje hebt gevonden terwijl nr 1 nog op vakantie is!' berichtjes. En dat doe je wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zoals gezegd; dit meisje heeft ook 0,0 ervaring. En het vakantie meisje liet al weten dat ze idd niet klaar voor relatie is ( getuige de afstand in haar berichtjes..)
Ik heb haar meermaals een bericht gestuurd met hoe is het, geen gehoor. Sorry naar dan ben ik er klaar mee. Ben geen hond
Spiderverse is zo goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik wil alles gewoon gezien hebben van Marvel.vriend is ook groot fan, dus komt mooi uit. Moet alleen Into the Spiderverse ook nog effe kijken, nog geen kans voor gehad
Ik meestal welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spiderverse is zo goed
Marvel zie ik ook altijd allemaalmaar niet per se in de bios
Dat is wel fijn als je dezelfde film smaak hebt anders duurt (ruim) anderhalf uur heul langquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:21 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik meestal welzeker nu ik vriend heb, leuk iets om te delen!
Dat is zeker zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:21 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik meestal welzeker nu ik vriend heb, leuk iets om te delen!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:37 schreef quickstepster het volgende:
Het is heel fijn om hobbies te delen![]()
Ooooh......hier smelt ik gewoon echt vanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef quickstepster het volgende:
Dankjulliewelik vind ons ook cute! Ik kan me bijna niet voorstellen hoe heerlijk het zou zijn om gewoon constant die momentjes te hebben. Dansen door de kamer. Samen puzzelen en spelletjes doen. 's avonds kunnen zeggen, het is laat, zullen we naar bed gaan i.p.v. het is laat, ik moet weg.
Kijk nu al uit naar onze vakantie
Smeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef quickstepster het volgende:
Dankjulliewelik vind ons ook cute! Ik kan me bijna niet voorstellen hoe heerlijk het zou zijn om gewoon constant die momentjes te hebben. Dansen door de kamer. Samen puzzelen en spelletjes doen. 's avonds kunnen zeggen, het is laat, zullen we naar bed gaan i.p.v. het is laat, ik moet weg.
Kijk nu al uit naar onze vakantie
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh......hier smelt ik gewoon echt van
Soms komt alles er uber zoetsappig uit, terwijl ik juist een realist benquote:
Ahw....maar komt helemaal goed voor jullie, weet ik zeker!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:02 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Soms komt alles er uber zoetsappig uit, terwijl ik juist een realist benwe gaan ook ruzie hebben, elkaar willen bekogelen met zware voorwerpen en elkaar zat zijn.
Da's het enige voordeel van een lange afstandsrelatie. Je tijd is te kostbaar om ruzie te maken over onbelangrijke dingen. Jammer van al de nadelen
Ze moeten met minimaal 2 doelpunten verschil winnen om naar de volgende ronde te gaan en ze staan nu na half uur al 2-0 voorquote:
En real is al bijna door hun wissels heen dus dat is mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ze moeten met minimaal 2 doelpunten verschil winnen om naar de volgende ronde te gaan en ze staan nu na half uur al 2-0 voor![]()
Dus volhouden en nog meer doelpunten maken en geen tegendoelpunten meer krijgen iig!
Dat vind ik er echt zo afschuwelijk uitzien......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Bodybuilding blijft ook een aparte sport, dat mensen zichzelf naar de klote laten gaan voor zoiets.
Oh zag wel iets voorbij komen over programma "fitgirl". Idd bizarre sport.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Bodybuilding blijft ook een aparte sport, dat mensen zichzelf naar de klote laten gaan voor zoiets.
Dat vind ik er echt zo afschuwelijk uitzien......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En real is al bijna door hun wissels heen dus dat is mooi
Mijn nicht haar vriend heeft het lang gedaan. Bizar hoe groot die was.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe lang zou het moeten duren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef _Hestia_ het volgende:
BTW Zkh-man ging rond half 4 rijden, om 18.50 nog appje gekregen dat hij er nog niet was en nou nog niks gehoord. Hoop maar dat goed is gegaan
Ik vind het niet mooi maar het vergt echt onwijs veel discipline en doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Als ze het op een gezonde manier doen kan ik alleen maar respect voor bodybuilders hebben
Ik vind het (meestal) ook niet mooi, maar vind het wel knapquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi maar het vergt echt onwijs veel discipline en doorzettingsvermogen.
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.quote:
Waar word hij nu geopereerd dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.
Ja, morgen is als goed is operatie ( als er geen spoedjes enzo doorkomen zoals altijd gezegd wordt)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen al? Heb geloof ik niet goed opgelet
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind ik er echt zo afschuwelijk uitzien......
Klopt ja is nu op ned3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh zag wel iets voorbij komen over programma "fitgirl". Idd bizarre sport.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn nicht haar vriend heeft het lang gedaan. Bizar hoe groot die was.Mijn middel paste met gemak in zijn bovenarm denk ik.
Oh bahquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef _Hestia_ het volgende:
BTW Zkh-man ging rond half 4 rijden, om 18.50 nog appje gekregen dat hij er nog niet was en nou nog niks gehoord. Hoop maar dat goed is gegaan
Ja precies.....afgetraind is prima maar echt zo'n bodybuildinglijf......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.[..]
Klopt ja is nu op ned3.[..]
Bij mannen is het vaak nog erger ja. Ik vind het zonde want vaak is iets minder een stuk mooier en gezonder dan zo extreem.
Nee idd, hopelijk issie snel weer online met bericht dat hij veilig is aangekomen. En dat kan ik me ook wel voorstellen, in London gebeurt toch wel vaak watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Oh bahdas geen fijn gevoel.
Ik lees net dat er explosieven in enveloppen zijn gevonden bij verschillende vliegvelden in Londen. Kreeg toch even kippenvel.
Ik vind het niet aantrekkelijk. Eerste keer dat ik die jongen zag schrok ik al. Tijd terug zag ik foto's terug van toen en later. Hij was toen nog niet eens zo groot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.[..]
Klopt ja is nu op ned3.[..]
Bij mannen is het vaak nog erger ja. Ik vind het zonde want vaak is iets minder een stuk mooier en gezonder dan zo extreem.
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.
Van wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Oh bahdas geen fijn gevoel.
Ik lees net dat er explosieven in enveloppen zijn gevonden bij verschillende vliegvelden in Londen. Kreeg toch even kippenvel.
Neuh, zo ver zijn we niet hoor, heb nog niet echt verliefdheidsgevoelens. Maar maak me wel gewoon zorgen of het wel goedgaat zo'n reis met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebben
Beetje erg dom om te gaan rijden met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Neuh, zo ver zijn we niet hoor, heb nog niet echt verliefdheidsgevoelens. Maar maak me wel gewoon zorgen of het wel goedgaat zo'n reis met een gebroken hand
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van wat?![]()
Je bent nog niet eens in de buurt
Ja ze hebben het gevonden. Zal vast niets gebeuren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werk
Je bent niet de enige die daar zo over denkt hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje erg dom om te gaan rijden met een gebroken hand
Oh morgen ook echt al, dan zou ik hem ook wel knijpen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Omdat je hoopt dat iemand zich niet te pletter rijdt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebben
Ja manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat je hoopt dat iemand zich niet te pletter rijdt?
Dat is inderdaad geen fijn gevoelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Diegene in deze reportage ziet er ook veel beter uit voor dat sporten dan dat ze meedoet. Maargoed mensen zijn vaagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....afgetraind is prima maar echt zo'n bodybuildinglijf......
Hier ook totaal niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het niet aantrekkelijk. Eerste keer dat ik die jongen zag schrok ik al. Tijd terug zag ik foto's terug van toen en later. Hij was toen nog niet eens zo groot.
Maar hij bouwt het nu af. Vrouwen zitten op straat ook aan hem... Willen graag in zijn armen knijpen en zo. Voornamelijk korte pittige kapsels die dat doen
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag je eigenlijk wel met een gebroken hand rijden?
Blijkbaar dat ik niet kijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Diegene in deze reportage ziet er ook veel beter uit voor dat sporten dan dat ze meedoet. Maargoed mensen zijn vaag[..]
Hier ook totaal niet.
Dat is het toch ook gewoon, leuk om naar te kijken maar nuttig is het niet echt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja handig als je in staat bent om snel te handelen ofzo
quote:Bij een ongeval gaat de autoverzekeraar niet gelijk uitzoeken of er omstandigheden waren waardoor uw rijvaardigheid minder goed was. Ze zullen geen alcoholtest af laten nemen of uitzoeken of u medicijnen gebruikte die uw rijvaardigheid hebben beïnvloed. Ook weet uw verzekeraar niet of u de auto met een beperking aan het besturen was. Mocht de verzekeraar dit op de een of andere manier wel weten, dan kan het invloed hebben op de dekking in de autoverzekering. De tegenpartij zal hierdoor niet gedupeerd worden. De autoverzekering keert aansprakelijkheidsschade gewoon uit. Eventueel kan uw verzekeraar de schade vervolgens wel op u verhalen.
Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het magquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag je eigenlijk wel met een gebroken hand rijden?
Dat zijn 'normale' mensen niet eens die zonder gebroken hand rijdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja handig als je in staat bent om snel te handelen ofzo
Vind het altijd wel apart om te zien en wat dan de gedachte erachter is om zoiets te doenquote:
Dit idd, het wordt wel afgeraden, maar is niet bij wet verboden. Maar eventuele schade kunnen ze wel op je verhalen als ze erachterkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het mag
Maar niet bij wet verboden
Oh zie nu pas m'n typoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn 'normale' mensen niet eens die zonder gebroken hand rijden![]()
[..]
Vind het altijd wel apart om te zien en wat dan de gedachte erachter is om zoiets te doen
Zag dat voor dat fitgirl programma een ander nieuw programma is over anorexia. Dat vind ik dan wel weer interessant. Zelf eetproblematiek en veel "vriendinnen" met anorexia/eetstoornis. En ik hou sowieso wel van die "waargebeurde" programma's. Dus die ga ik morgen nog wel even terugkijken denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zie nu pas m'n typo.....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet
Toen mijn elleboog de tweede keer was geopereerd kreeg ik van de arts te horen dat ik 4 weken niet mocht rijden. Had ik toen toch gaan rijden dan was ik gewoon in overtreding voor de wet (Artikel 5 van de wegenverkeerswet).quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het mag
Maar niet bij wet verboden
Ja dat dan weer wel inderdaad......verbazingwekkend hoe mensen soms over zichzelf kunnen denken.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zag dat voor dat fitgirl programma een ander nieuw programma is over anorexia. Dat vind ik dan wel weer interessant. Zelf eetproblematiek en veel "vriendinnen" met anorexia/eetstoornis. En ik hou sowieso wel van die "waargebeurde" programma's. Dus die ga ik morgen nog wel even terugkijken denk ik.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn elleboog de tweede keer was geopereerd kreeg ik van de arts te horen dat ik 4 weken niet mocht rijden. Had ik toen toch gaan rijden dan was ik gewoon in overtreding voor de wet (Artikel 5 van de wegenverkeerswet).
Verder was er maar weinig dus tjaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zie nu pas m'n typo.....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet
Dat is ook zo, dat weet ik. Maar als jouw vriend/moeder/iemand waar je van houd vlak na zoiets via hetzelfde vliegveld vliegt, zou je dan niet ook even denken, das niet tof?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze hebben het gevonden. Zal vast niets gebeuren.
Kans is zo fucking klein.
NIet echt nee. Serieus niet..... Kans is zo klein dat je precies op zon moment daar bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat weet ik. Maar als jouw vriend/moeder/iemand waar je van houd vlak na zoiets via hetzelfde vliegveld vliegt, zou je dan niet ook even denken, das niet tof?
Kijk jij het op net 5 of ben jij net zo ver als ze in Amerika zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt......hier ging na Grey's Anatomy de radio aan
Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NIet echt nee. Serieus niet..... Kans is zo klein dat je precies op zon moment daar bent.
Gewoon op Net5......dat online kijken vind ik echt niks....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk jij het op net 5 of ben jij net zo ver als ze in Amerika zijn?
Ah okéquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon op Net5......dat online kijken vind ik echt niks....
Dat inderdaad. Rationeel weet je dat de kans miniem is, juist als net ervoor nog iets is gebeurt. Maar toch. Het doet wel wat met je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......
Het gebeurd nog steeds zo weinig dat de kans dat je je nek breekt in de badkamer velen malen groter is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......
Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gebeurd nog steeds zo weinig dat de kans dat je je nek breekt in de badkamer velen malen groter is.
Serieus.
Ja maar het gevoel is wat overdrevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans is
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans is
Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het gevoel is wat overdreven
Preciesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeel
Dat is gevoel nooit natuurlijk. Iedereen weet dat het vaak nergens op slaat maar zo simpel is het soms niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het gevoel is wat overdreven
Iedereen gaat dood.quote:
Nee klopt. Het in dit geval onzinnig en nutteloos. En trouwens precies wat men wil met dit soort acties.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeel
Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstorttequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is gevoel nooit natuurlijk. Iedereen weet dat het vaak nergens op slaat maar zo simpel is het soms niet.[..]
Iedereen gaat dood.
Dan is die serie ook zo snel afgelopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstortte
Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee klopt. Het in dit geval onzinnig en nutteloos. En trouwens precies wat men wil met dit soort acties.
Je kan op zon moment beter een lot kopen voor een loterij want daar heb je meer kans op
Oja dat was heftigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstortte
Daarom hadden ze het er een paar laten overlevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die serie ook zo snel afgelopen[..]
Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.
Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die serie ook zo snel afgelopen[..]
Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.
Douche jij naakt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het er een paar laten overleven
Zo werkt kans niet, dan wordt het juist hogerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitrekken ja.[..]
Zo werkt kans niet, dan wordt het juist hoger
Omg deze danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja echt een beautyZou echt zonde zijn als niet telde vanwege die bal bij de zijlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |