Dat is inderdaad geen fijn gevoelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werk

Diegene in deze reportage ziet er ook veel beter uit voor dat sporten dan dat ze meedoet. Maargoed mensen zijn vaagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....afgetraind is prima maar echt zo'n bodybuildinglijf......

Hier ook totaal niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het niet aantrekkelijk. Eerste keer dat ik die jongen zag schrok ik al. Tijd terug zag ik foto's terug van toen en later. Hij was toen nog niet eens zo groot.
Maar hij bouwt het nu af. Vrouwen zitten op straat ook aan hem... Willen graag in zijn armen knijpen en zo. Voornamelijk korte pittige kapsels die dat doen

Waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag je eigenlijk wel met een gebroken hand rijden?

Blijkbaar dat ik niet kijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Diegene in deze reportage ziet er ook veel beter uit voor dat sporten dan dat ze meedoet. Maargoed mensen zijn vaag[..]
Hier ook totaal niet.
Dat is het toch ook gewoon, leuk om naar te kijken maar nuttig is het niet echt

quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja handig als je in staat bent om snel te handelen ofzo
quote:Bij een ongeval gaat de autoverzekeraar niet gelijk uitzoeken of er omstandigheden waren waardoor uw rijvaardigheid minder goed was. Ze zullen geen alcoholtest af laten nemen of uitzoeken of u medicijnen gebruikte die uw rijvaardigheid hebben beïnvloed. Ook weet uw verzekeraar niet of u de auto met een beperking aan het besturen was. Mocht de verzekeraar dit op de een of andere manier wel weten, dan kan het invloed hebben op de dekking in de autoverzekering. De tegenpartij zal hierdoor niet gedupeerd worden. De autoverzekering keert aansprakelijkheidsschade gewoon uit. Eventueel kan uw verzekeraar de schade vervolgens wel op u verhalen.

Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het magquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag je eigenlijk wel met een gebroken hand rijden?

Dat zijn 'normale' mensen niet eens die zonder gebroken hand rijdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja handig als je in staat bent om snel te handelen ofzo

Vind het altijd wel apart om te zien en wat dan de gedachte erachter is om zoiets te doenquote:

Dit idd, het wordt wel afgeraden, maar is niet bij wet verboden. Maar eventuele schade kunnen ze wel op je verhalen als ze erachterkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het mag
Maar niet bij wet verboden

Oh zie nu pas m'n typoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn 'normale' mensen niet eens die zonder gebroken hand rijden
[..]
Vind het altijd wel apart om te zien en wat dan de gedachte erachter is om zoiets te doen
 .....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet
 .....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet  

Zag dat voor dat fitgirl programma een ander nieuw programma is over anorexia. Dat vind ik dan wel weer interessant. Zelf eetproblematiek en veel "vriendinnen" met anorexia/eetstoornis. En ik hou sowieso wel van die "waargebeurde" programma's. Dus die ga ik morgen nog wel even terugkijken denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zie nu pas m'n typo.....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet

Toen mijn elleboog de tweede keer was geopereerd kreeg ik van de arts te horen dat ik 4 weken niet mocht rijden. Had ik toen toch gaan rijden dan was ik gewoon in overtreding voor de wet (Artikel 5 van de wegenverkeerswet).quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de verzekeraar of het mag
Maar niet bij wet verboden

Ja dat dan weer wel inderdaad......verbazingwekkend hoe mensen soms over zichzelf kunnen denken.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zag dat voor dat fitgirl programma een ander nieuw programma is over anorexia. Dat vind ik dan wel weer interessant. Zelf eetproblematiek en veel "vriendinnen" met anorexia/eetstoornis. En ik hou sowieso wel van die "waargebeurde" programma's. Dus die ga ik morgen nog wel even terugkijken denk ik.

quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn elleboog de tweede keer was geopereerd kreeg ik van de arts te horen dat ik 4 weken niet mocht rijden. Had ik toen toch gaan rijden dan was ik gewoon in overtreding voor de wet (Artikel 5 van de wegenverkeerswet).

Verder was er maar weinig dus tjaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zie nu pas m'n typo.....vind ook wel gauw iets interessant maar dit dan weer net niet

Dat is ook zo, dat weet ik. Maar als jouw vriend/moeder/iemand waar je van houd vlak na zoiets via hetzelfde vliegveld vliegt, zou je dan niet ook even denken, das niet tof?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze hebben het gevonden. Zal vast niets gebeuren.
Kans is zo fucking klein.

NIet echt nee. Serieus niet..... Kans is zo klein dat je precies op zon moment daar bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat weet ik. Maar als jouw vriend/moeder/iemand waar je van houd vlak na zoiets via hetzelfde vliegveld vliegt, zou je dan niet ook even denken, das niet tof?

Kijk jij het op net 5 of ben jij net zo ver als ze in Amerika zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt......hier ging na Grey's Anatomy de radio aan

Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NIet echt nee. Serieus niet..... Kans is zo klein dat je precies op zon moment daar bent.

Gewoon op Net5......dat online kijken vind ik echt niks....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk jij het op net 5 of ben jij net zo ver als ze in Amerika zijn?

Ah okéquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon op Net5......dat online kijken vind ik echt niks....
 dan ben ik iets verder
 dan ben ik iets verder

Dat inderdaad. Rationeel weet je dat de kans miniem is, juist als net ervoor nog iets is gebeurt. Maar toch. Het doet wel wat met je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......

Het gebeurd nog steeds zo weinig dat de kans dat je je nek breekt in de badkamer velen malen groter is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch heb ik daar ook wel aan gedacht hoor toen m'n kids met school/scouting op reis gingen......het gebeurt steeds vaker en op onverwachte plekken en momenten.......

Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gebeurd nog steeds zo weinig dat de kans dat je je nek breekt in de badkamer velen malen groter is.
Serieus.

Ja maar het gevoel is wat overdrevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans is

Dit inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat meer om het gevoel dan hoe hoog die kans is

Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het gevoel is wat overdreven

Preciesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeel

Dat is gevoel nooit natuurlijk. Iedereen weet dat het vaak nergens op slaat maar zo simpel is het soms niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het gevoel is wat overdreven
Iedereen gaat dood.quote:

Nee klopt. Het in dit geval onzinnig en nutteloos. En trouwens precies wat men wil met dit soort acties.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het leuke van gevoel, het is niet rationeel

Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstorttequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is gevoel nooit natuurlijk. Iedereen weet dat het vaak nergens op slaat maar zo simpel is het soms niet.[..]
Iedereen gaat dood.

Dan is die serie ook zo snel afgelopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstortte

Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee klopt. Het in dit geval onzinnig en nutteloos. En trouwens precies wat men wil met dit soort acties.
Je kan op zon moment beter een lot kopen voor een loterij want daar heb je meer kans op

Oja dat was heftigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is al eens bijna gebeurt toen het vliegtuig waarin bijna alle artsen inzaten neerstortte

Daarom hadden ze het er een paar laten overlevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die serie ook zo snel afgelopen[..]
Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.

Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is die serie ook zo snel afgelopen[..]
Sowieso is de kans kleiner dat er 2x iets op dezelfde plek gebeurd.

Douche jij naakt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaat

quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het er een paar laten overleven

Zo werkt kans niet, dan wordt het juist hogerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet nu al paar maanden in de badkuip douchen omdat mijn douche lekt. Oke daar denk ik wel elke dag van te voren voordat ik er in stap nou hopen dat dat maar goed gaat

quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitrekken ja.[..]
Zo werkt kans niet, dan wordt het juist hoger

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |