Mijn nicht haar vriend heeft het lang gedaan. Bizar hoe groot die was.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Bodybuilding blijft ook een aparte sport, dat mensen zichzelf naar de klote laten gaan voor zoiets.
Hoe lang zou het moeten duren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef _Hestia_ het volgende:
BTW Zkh-man ging rond half 4 rijden, om 18.50 nog appje gekregen dat hij er nog niet was en nou nog niks gehoord. Hoop maar dat goed is gegaan
Ik vind het niet mooi maar het vergt echt onwijs veel discipline en doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:34 schreef Sarabi het volgende:
Als ze het op een gezonde manier doen kan ik alleen maar respect voor bodybuilders hebben
Ik vind het (meestal) ook niet mooi, maar vind het wel knapquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi maar het vergt echt onwijs veel discipline en doorzettingsvermogen.
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.quote:
Waar word hij nu geopereerd dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.
Ja, morgen is als goed is operatie ( als er geen spoedjes enzo doorkomen zoals altijd gezegd wordt)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Morgen al? Heb geloof ik niet goed opgelet
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind ik er echt zo afschuwelijk uitzien......
Klopt ja is nu op ned3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh zag wel iets voorbij komen over programma "fitgirl". Idd bizarre sport.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn nicht haar vriend heeft het lang gedaan. Bizar hoe groot die was.Mijn middel paste met gemak in zijn bovenarm denk ik.
Oh bahquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef _Hestia_ het volgende:
BTW Zkh-man ging rond half 4 rijden, om 18.50 nog appje gekregen dat hij er nog niet was en nou nog niks gehoord. Hoop maar dat goed is gegaan
Ja precies.....afgetraind is prima maar echt zo'n bodybuildinglijf......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.[..]
Klopt ja is nu op ned3.[..]
Bij mannen is het vaak nog erger ja. Ik vind het zonde want vaak is iets minder een stuk mooier en gezonder dan zo extreem.
Nee idd, hopelijk issie snel weer online met bericht dat hij veilig is aangekomen. En dat kan ik me ook wel voorstellen, in London gebeurt toch wel vaak watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Oh bahdas geen fijn gevoel.
Ik lees net dat er explosieven in enveloppen zijn gevonden bij verschillende vliegvelden in Londen. Kreeg toch even kippenvel.
Ik vind het niet aantrekkelijk. Eerste keer dat ik die jongen zag schrok ik al. Tijd terug zag ik foto's terug van toen en later. Hij was toen nog niet eens zo groot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook, het lijkt mij enorm ongezond voor je lichaam door die constante stress erop.[..]
Klopt ja is nu op ned3.[..]
Bij mannen is het vaak nog erger ja. Ik vind het zonde want vaak is iets minder een stuk mooier en gezonder dan zo extreem.
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is zo'n 160km en neem wel aan dat hij rustig rijdt en tussendoor nog ergens gegeten heeft, maar toch.
Van wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Oh bahdas geen fijn gevoel.
Ik lees net dat er explosieven in enveloppen zijn gevonden bij verschillende vliegvelden in Londen. Kreeg toch even kippenvel.
Neuh, zo ver zijn we niet hoor, heb nog niet echt verliefdheidsgevoelens. Maar maak me wel gewoon zorgen of het wel goedgaat zo'n reis met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebben
Beetje erg dom om te gaan rijden met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Neuh, zo ver zijn we niet hoor, heb nog niet echt verliefdheidsgevoelens. Maar maak me wel gewoon zorgen of het wel goedgaat zo'n reis met een gebroken hand
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van wat?![]()
Je bent nog niet eens in de buurt
Ja ze hebben het gevonden. Zal vast niets gebeuren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werk
Je bent niet de enige die daar zo over denkt hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje erg dom om te gaan rijden met een gebroken hand
Oh morgen ook echt al, dan zou ik hem ook wel knijpen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Van het feit dat vriend er morgenochtend heen vliegt voor z'n werk
Omdat je hoopt dat iemand zich niet te pletter rijdt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt wel of jullie gelijk weer een relatie hebben
Ja manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat je hoopt dat iemand zich niet te pletter rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |