Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lukt thuiswerken een beetje of word je dan veel afgeleid?
Spannend is het zeker, maar misschien niet om de goede redenen. Zelf "effe" naar t andere ziekenhuis rijden met een gebroken handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt dat dat wensen?
Je hebt iig wel spannende afleiding zo met mijn verhaal
Thuiswerken is wel beter dan ja
Dan is het ideaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust![..]
Ze zullen hem wel gewaarschuwd hebben. Maar tegenhouden kan je iemand niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kon hij zich inderdaad niet laten ophalen ofzo door familie? Gek ook dat zkh dat toelaat......
Ja dat is wel waar inderdaad.....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel gewaarschuwd hebben. Maar tegenhouden kan je iemand niet.
Dat is wel goed van je dan dat je dan juist meer gefocust bent!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lukt juist prima. Mijn pauzes zijn echt pauzes, en tussendoor ben ik veel meer gefocust![..]
Spannend is het zeker, maar misschien niet om de goede redenen. Zelf "effe" naar t andere ziekenhuis rijden met een gebroken hand
Geen idee hij zit nu in de auto, kreeg voicebericht. Maar vind het ook raar hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kon hij zich inderdaad niet laten ophalen ofzo door familie? Gek ook dat zkh dat toelaat......
Nou ik wacht wel gewoon weer tot hij thuis is hoor. We hebben pas 1 date gehad, zal het een keer rustig aan doen hoor ipv meteen aan zn zkh-bed te gaan zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kun jij nu wel makkelijk naar hem toe in Amersfoort?
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou ik wacht wel gewoon weer tot hij thuis is hoor. We hebben pas 1 date gehad, zal het een keer rustig aan doen hoor ipv meteen aan zn zkh-bed te gaan zitten
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijnquote:
Even de broek omlaag om de littekens van de pinnen te showenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijn
Ja bij jou is het wel vrij duidelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor......ze weet dat ik niet zomaar thuis zit om onder werk uit te komen dus het zal slechts een formaliteit zijn
Fijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef quickstepster het volgende:
Gelukkig. Een goede verstandhouding met je bedrijfsarts is fijn!
Ondertussen klaar met werkenheeft het wensen toch gewerkt!
Als het nou een leuke man zou zijn.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de broek omlaag om de littekens van de pinnen te showen
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het nou een leuke man zou zijn.......
Welnee.......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes toch
Oh?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij frunnikt ook wel eens met vrouwtjes toch
Eerst naar huis reizen en koken (burritos!) met een biertje erbij denk ik. Daarna inderdaad heerlijk even niksquote:
Lekker burritos! Zoonlief moet tot 18.00 uur werken dus nog even geen etenstijd hier........quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Eerst naar huis reizen en koken (burritos!) met een biertje erbij denk ik. Daarna inderdaad heerlijk even niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |