Roep al jaren dat Milner en Wannabe Gerrard daar gewoon weg moetenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te weinig voetballend vermogen op het middenveld.
niet gekliktquote:Op maandag 4 maart 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=abuKZqCNC-M
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Nja die kunnen nog wel naast twee goed voetballende middenvelders in een dynamische rol (of controleur).quote:Op maandag 4 maart 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Roep al jaren dat Milner en Wannabe Gerrard daar gewoon weg moeten
HHC Hardenberg.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh?
Kreeg even niet mee waar het over ging.
En het is helemaal lachwekkend als Henderson mad wordt op anderen omdat die de aanvoerder isquote:Op maandag 4 maart 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die kunnen nog wel naast twee goed voetballende middenvelders in een dynamische rol (of controleur).
Maar als die het spel moeten maken wordt het pijnlijk.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En het is helemaal lachwekkend als Henderson mad wordt op anderen omdat die de aanvoerder isMaar die 2 vallen ook gewoon niet op bij pakweg Burnley of Brighton .
Nee maar in een dienende rol kunnen ze af en toe best prima spelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En het is helemaal lachwekkend als Henderson mad wordt op anderen omdat die de aanvoerder isMaar die 2 vallen ook gewoon niet op bij pakweg Burnley of Brighton .
Zie je Henderson al die trophy liften. Mensonterend.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net zoiets als Veltman met een kampioensschaalquote:Op maandag 4 maart 2019 21:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zie je Henderson al die trophy liften. Mensonterend.
Oxlade heeft de Arsenalziekte . Altijd langdurig geblesseerd helaasquote:Op maandag 4 maart 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar in een dienende rol kunnen ze af en toe best prima spelen.
Maar ik zou ze ook doorselecteren voor wat beter voetballende middenvelders. Die Oxlade-Chamberlain leek zich daar wel te ontwikkelen.
Weer 2 fouten van die prutserquote:
En waarmee je geen prijzen gaat pakken waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oxlade heeft de Arsenalziekte . Altijd langdurig geblesseerd helaas
Wie is Gert op FOK?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer 2 fouten van die prutser
En verdeel voortaan teams opnieuw ipv spelers toe te voegen aan bestaande, thnx.
Dat is sowieso al niet echt een specialiteit van Liverpool ...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarmee je geen prijzen gaat pakken waarschijnlijk.
Weet ook verder niet welke middenvelder ze kunnen halen die meteen een versterking is.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is sowieso al niet echt een specialiteit van Liverpool ...
Daar had ik niet bij stilgestaan. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer 2 fouten van die prutser
En verdeel voortaan teams opnieuw ipv spelers toe te voegen aan bestaande, thnx.
Slaat nergens op inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die lobby voor ex-voetballers in het VAR-hok toch voor onzin
In de huidige FM hebben ze een VAR waar de bal nooit over de lijn isquote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ook verder niet welke middenvelder ze kunnen halen die meteen een versterking is.
Geen FM gespeeld deze versie (lol)
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ook verder niet welke middenvelder ze kunnen halen die meteen een versterking is.
Geen FM gespeeld deze versie (lol)
Echt?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de huidige FM hebben ze een VAR waar de bal nooit over de lijn is
In 5 seizoenen elke wedstrijd een VAR-momentje met een vrije trap en nooit over de lijn. Blijft er altijd op hangen lolquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Dat lijkt me wel zwaar irritant
Glenn Helder erbij, geweldig idee.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die lobby voor ex-voetballers in het VAR-hok toch voor onzin
Die had Lozano een strafschop gegeven.quote:
Ze hebben daar toch ook kutregels omtrent de Brexit? Heb je net een leuke game in de Premier League en kan je ineens niemand meer halen behalve Engelse middelmaat.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In 5 seizoenen elke wedstrijd een VAR-momentje met een vrije trap en nooit over de lijn. Blijft er altijd op hangen lol
Leuke NOS-filmpjes ook toen van die legendarische wedstrijden.quote:
Dat moest ik dus ook googlen he, `eretribune drummer`.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das toch die drummer bij Foxsports?
Alweer bijna 11 jaar geledenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch ook kutregels omtrent de Brexit? Heb je net een leuke game in de Premier League en kan je ineens niemand meer halen behalve Engelse middelmaat.[..]
Leuke NOS-filmpjes ook toen van die legendarische wedstrijden.
De voetballer Glenn Helder niet kennen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook googlen he, `eretribune drummer`.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch ook kutregels omtrent de Brexit? Heb je net een leuke game in de Premier League en kan je ineens niemand meer halen behalve Engelse middelmaat.[..]
Geen , softe of harde Brexit ja . Maar gelukkig een softe hier . Werkvergunningen blijft wel altijd pure aids met talenten uit Zuid-Amerikaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen boven de 30 kent Glenn Helder.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
De voetballer Glenn Helder niet kennen.
Duitsers maken geen grappenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:33 schreef Zorro het volgende:
Ik moet juist altijd lachen ALS Danny gitaar speelt.
Nee grapje.
Stimmt.quote:
Ja dat is wel irritant, maar goed dat heb je in Spanje of Italië ook waar je maar 3 non-EU spelers mag inschrijven oid.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen , softe of harde Brexit ja . Maar gelukkig een softe hier . Werkvergunningen blijft wel altijd pure aids met talenten uit Zuid-Amerika
Duitsland is ook altijd lekker samen met Frankrijk . 80 man in de selectie ofzo zonder voorwaardenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel irritant, maar goed dat heb je in Spanje of Italië ook waar je maar 3 non-EU spelers mag inschrijven oid.
Nederland is dan nog het makkelijkst qua halen van spelers.
Had je ook nog wel wat voorwaarden volgens mij hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Duitsland is ook altijd lekker samen met Frankrijk . 80 man in de selectie ofzo zonder voorwaarden
Ja met jeugdspelers maar dat was ook geen probleem .quote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je ook nog wel wat voorwaarden volgens mij hoor.
RC Lens en St. Pauli godengames.
Eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilfred heeft echt bijzonder treurige ´humor´.
Goede jeugdspelers die voor een fooitje werden weggekocht omdat je nog een degradatieclubje wasquote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja met jeugdspelers maar dat was ook geen probleem .
Cruijff die de ruit op het middenveld uitlegt bij Barend en van Dorpquote:Op maandag 4 maart 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog de analyses van Cruijff bij die wedstrijden.
Gaat hard wel ja.
En nu zou ik jou graag ZIEEEHIEEEEEHIEEN vertrekken.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Ring reclame.
@:JR-style-93
Vindt dit niet leuk
Je hebt nog zes dagen om je op te laden voor Celta tegen Betis.quote:
Ja, hij kan niet lopen. Hij staat altijd in de hoek en weet niet te anticiperen waar de vrije ruimte is.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gaf een geniale pass, blijft die gozer in de hoek staan.
Hij moet meer naar jou kijken. Hij heeft wel potentie.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij kan niet lopen. Hij staat altijd in de hoek en weet niet te anticiperen waar de vrije ruimte is.
Ik ben hier erg teleurgesteld over.
Hij voelt zich te groot om les van mij te nemen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij moet meer naar jou kijken. Hij heeft wel potentie.
Niet alleen raar. Ook oliedom. Waarom Volkswagen rijden als je ook een Audi kan nemen?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voelt zich te groot om les van mij te nemen.
Wat raar is natuurlijk.
Van Bommel vindt dit leuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen raar. Ook oliedom. Waarom Volkswagen rijden als je ook een Audi kan nemen?
Doublepain slaat wild om zich heen. Hij heeft duidelijk een mindere dag.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doublepain slaat wild om zich heen. Hij heeft duidelijk een mindere dag.
Post nog eens dat plaatje.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Blijft mooi hoe je die 2 mods kan bespelen
Die poppenspelermeme is ook zo ontiegelijk slecht.quote:
Welke meme vind jij vermakelijk?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die poppenspelermeme is ook zo ontiegelijk slecht.
Haten is beter kunnenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die poppenspelermeme is ook zo ontiegelijk slecht.
Misschien moet je elke keer als het over D66 gaat doen of je heel boos wordt.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben best wel een saaie spelermoet ik ook een gekke act gaan opvoeren? Het heeft wel wat.
Jettengenotquote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je elke keer als het over D66 gaat doen of je heel boos wordt.
Moest 2x lezenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je elke keer als het over D66 gaat doen of je heel boos wordt.
Gelijkspel morgen dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de heren iets invullen bij de Toto wordt dat het dus niet.
Ik neem mijn tijdquote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, oefening baart kunst
Met Arno Vermeulen!quote:
Dat vindt Roland niet leuk hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon ergens een rondje om de kerk rijden met die autootjes.
Is @El-Stinho al aan zijn cursus begonnen?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koffieplanter draait zich om in zijn graf als hij die uitspraak had gehoord.
lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Yo had genoeg van al die kussens in de auto
twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:06:49Onze gedachten zijn bij Valentijn Driessen. De man die niet bij Real Madrid - Ajax wou zijn, omdat er niets te halen viel 🙊🙊 #VeronicaInside #reaaja #UCL https://t.co/yRmQzxfKNj reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.radioveronica(...)BPVN10e4pLqlS17pft1Y
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 07-03-2019 16:19:04 ]
Paar tegenslagen en de jochies willen allemaal weg hoor. Echte pro'squote:Op donderdag 7 maart 2019 19:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanvoerder ziedend: ’Betaal me maar uit en dan ben ik weg hier!![]()
’Kleedkamerrel Ramos met Real-voorzitter’
Real Madrid-voorzitter Florentino Perez is na het Champions League-debacle tegen Ajax naar verluidt de kleedkamer binnengestormd om de selectie op hun falie te geven. Aanvoerder Sergio Ramos zou dit niet gepikt hebben en Perez van flinke repliek hebben gediend.
De voorzitter zou volgens het Spaanse AS enkele minuten de spelers hebben uitgekafferd wegens hun gebrek aan inzet en vond het schijnbaar een ’respectloos’ optreden. Toen dat woord viel, bedacht Ramos zich geen moment om hem in de rede te vallen. De verdediger vond juist weer dat Perez en zijn kornuiten in de clubleiding de schuldigen zijn voor dit desastreuze seizoen.
In het heetst van de strijd was Ramos duidelijk en keek hij Perez recht in zijn ogen aan: „Betaal me maar uit en dan ben ik weg hier! Ik heb altijd alles voor de club gegeven en doe alles voor dit (logo, red) en zelfs voor jou.” De complete selectie zag het tafereel doodstil aan.
Midden in de nacht besloot Perez in gesprek te gaan met de directie, voor het eventueel direct ontslaan van trainer Santiago Solari. José Mourinho moest meteen binnengehaald worden. De Portugees kan echter nauwelijks door dezelfde deur met Ramos. Maar een uiteindelijke beslissing bleef nog wel uit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-real-voorzitter
Gezelli daar![]()
Jackson. VI komt nog wel vakerquote:
Je wilt mij weg hebben hequote:
Nee, daarom ben ik hier.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vindt er bij de Michael Jackson ook haxball plaats in de rust?
Waarom zou je in godsnaam het jankverhaal van 2 idioten die op geld uit zijn aan gaan horen? En dat fucking 4 uur lang.quote:
Ookquote:
Dat hield mij idd tegenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam het jankverhaal van 2 idioten die op geld uit zijn aan gaan horen? En dat fucking 4 uur lang.
Johan in de kringverjaardagquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is geen man van familiefeesten.
Nog knap dat je 4 uur vol kan lullenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam het jankverhaal van 2 idioten die op geld uit zijn aan gaan horen? En dat fucking 4 uur lang.
Is Johan mijn oom?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilfred ziet een ingang voor een nieuw televisieprogramma.
Beetje teasen, moet kunnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef Merkie het volgende:
Gaan ze nou echt een halfuur langs niks over Ajax zeggen?
Kan ik zo 1-2-3 niet vindenquote:
Alle echtscheidingen langs gaan van de mannen aan tafel. Daar zit ook wel een tv formatje in. Kunnen ze nog een Televizier ring mee winnenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilfred ziet een ingang voor een nieuw televisieprogramma.
Gaat NU beginnen maatquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:43 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kijk alleen voor het orgastisch bewieroken van Ajax. Is dat al geweest?
Iemand die je aan het eind van de avond compleet heeft murw gesproken.quote:
Zoveel interesse zal er ook niet voor zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over die back heeft die wel gelijk
Eens.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:45 schreef superniger het volgende:
Gijp heeft gelijk.
Tekenen en wegwezen.
Roma volgens mijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel interesse zal er ook niet voor zijn.
Ojee. Gaan ze onze avond verpesten?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik maak me zorgen. @:coco. en @:DJ_day-v en @:chevycaprice zijn er niet.
PSG, opvolger van Greg genotquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel interesse zal er ook niet voor zijn.
Misschien hebben ze een meet met @KingRolandquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik maak me zorgen. @:coco. en @:DJ_day-v en @:chevycaprice zijn er niet.
Dik salaris , Rick Karsdorpquote:
Hoorde dat er een groot marketingcongres was.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een meet met @:KingRoland
Zal wel meevallen hoe dik die betalen daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dik salaris , Rick Karsdorpen je hoeft niet meer in de mongolenliek te spelen
Hopelijk geeft Roland een flinke speech, ze kunnen veel van hem leren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoorde dat er een groot marketingcongres was.
Ideale moment om de aandelen op te kopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef Evertjan het volgende:
Heeft Overmars straks 700 miljoen euro op de bankrekening van Ajax
Sowieso veel meer dan bij Ajax .quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoe dik die betalen daar.
klaasgod is er ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Roland een flinke speech, ze kunnen veel van hem leren.
2 keer de helftquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Hoeveel zou Madrid bieden voor Lasse Schone?
Je loopt maar 1:1? Ik pak makkelijk twee ejaculaties per vertoning.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kan die beweging van Tadic 100 keer zien en 100 keer kom ik klaar.
Ziyech was lekker aan het YOLO'en. 1-4, wie maakt 'm wat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech had wel heel veel kutschoten op het einde.
El Stinho weet hier meer van. Of was het Masterminded?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Ziyech. niet. kwam.
Die 1-5 mocht er wel in.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:50 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ziyech was lekker aan het YOLO'en. 1-4, wie maakt 'm wat.
Kan je dit even aanpassen, straks ben ik geblokkeerd op twitterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit jij @:el-stinho nou belachelijk te maken?
Eindelijk eens kampioen worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat moeten we nou met stoppers van Watford
Done.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dit even aanpassen, straks ben ik geblokkeerd op twitter
Is dat zo? Ik ga nu een biertje pakken als je het niet erg vindt.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:46 schreef GGMM het volgende:
Geniet er van maatquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ga nu een biertje pakken als je het niet erg vindt.
Rare roddels zit GGMM daar nu over je te verspreidenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ga nu een biertje pakken als je het niet erg vindt.
Nederland..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat de CL niet winnen nee.
Dat is weer lekker opportunistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |