abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 maart 2019 @ 14:08:29 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185383413
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:06 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb op de eerste hulp uren moeten wachten tot er een dienstdoende rechercheur kwam, toen diegene eindelijk kwam, bleken ze geen bewijszakken bij zich te hebben en moest ik wederom uren wachten. Uiteindelijk ben ik om kwart over 8 's ochtends naar de poli gynaecologie gegaan en daar heb ik mij volledig moeten uitkleden en een uit- en inwendig onderzoek gehad door de gynaecoloog terwijl overal foto's van werden gemaakt door de recherche.
Ik kreeg kleding en slippers (maat 43 8)7 want ze hadden geen kleinere maat) en werd naar huis gebracht. Ik wist toen niet dat de dader inmiddels vast zat, en ik durfde niet naar huis. Ik ben naar het huis van een vriend gegaan. Later die dag ben ik toch naar huis gegaan. Op maandag ben ik aangifte gaan doen bij 2 zedenrechercheurs en toen hebben ze mij verteld dat ze iemand hadden opgepakt en heb ik foto's bekeken. Toen ik de dader aanwees mochten ze me niet zeggen of dat ook degene was die ze opgepakt hadden.
Uiteindelijk heeft 1 van de rechercheurs mij verzekerd dat ik veilig naar huis kon, waaruit ik kon opmaken dat ze de juiste achter de tralies hadden.

Een van de rechercheurs zag ik daarna ook bij de eerste zitting, hij bleef maar opscheppen over het feit dat hij opgepakt was. Heel vervelend, want de enige reden dat hij vastzat was omdat ik hem geïdentificeerd had en omdat ik DNA had, iets wat nog nooit eerder gelukt was, niet omdat hij nu zo goed recherchewerk verricht had.

Ik vond hem een vervelende man.
Het lijkt mij er op dat een zedenmisdrijf op zijn minst een ondergeschoven kindje is bij de recherche. heb je ze daar nog op aangesproken?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:09:24 #53
388664 crew  Dotteke
pi_185383432
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:06 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb op de eerste hulp uren moeten wachten tot er een dienstdoende rechercheur kwam, toen diegene eindelijk kwam, bleken ze geen bewijszakken bij zich te hebben en moest ik wederom uren wachten. Uiteindelijk ben ik om kwart over 8 's ochtends naar de poli gynaecologie gegaan en daar heb ik mij volledig moeten uitkleden en een uit- en inwendig onderzoek gehad door de gynaecoloog terwijl overal foto's van werden gemaakt door de recherche.
Ik kreeg kleding en slippers (maat 43 8)7 want ze hadden geen kleinere maat) en werd naar huis gebracht. Ik wist toen niet dat de dader inmiddels vast zat, en ik durfde niet naar huis. Ik ben naar het huis van een vriend gegaan. Later die dag ben ik toch naar huis gegaan. Op maandag ben ik aangifte gaan doen bij 2 zedenrechercheurs en toen hebben ze mij verteld dat ze iemand hadden opgepakt en heb ik foto's bekeken. Toen ik de dader aanwees mochten ze me niet zeggen of dat ook degene was die ze opgepakt hadden.
Uiteindelijk heeft 1 van de rechercheurs mij verzekerd dat ik veilig naar huis kon, waaruit ik kon opmaken dat ze de juiste achter de tralies hadden.

Een van de rechercheurs zag ik daarna ook bij de eerste zitting, hij bleef maar opscheppen over het feit dat hij opgepakt was. Heel vervelend, want de enige reden dat hij vastzat was omdat ik hem geïdentificeerd had en omdat ik DNA had, iets wat nog nooit eerder gelukt was, niet omdat hij nu zo goed recherchewerk verricht had.

Ik vond hem een vervelende man.
Wat een frustratie
Het is altijd al erg als iemand de sier wil maken over anders mans rug
Maar over ander mans leed is nog erger.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_185383448
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:06 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik heb op de eerste hulp uren moeten wachten tot er een dienstdoende rechercheur kwam, toen diegene eindelijk kwam, bleken ze geen bewijszakken bij zich te hebben en moest ik wederom uren wachten. Uiteindelijk ben ik om kwart over 8 's ochtends naar de poli gynaecologie gegaan en daar heb ik mij volledig moeten uitkleden en een uit- en inwendig onderzoek gehad door de gynaecoloog terwijl overal foto's van werden gemaakt door de recherche.
Ik kreeg kleding en slippers (maat 43 8)7 want ze hadden geen kleinere maat) en werd naar huis gebracht. Ik wist toen niet dat de dader inmiddels vast zat, en ik durfde niet naar huis. Ik ben naar het huis van een vriend gegaan. Later die dag ben ik toch naar huis gegaan. Op maandag ben ik aangifte gaan doen bij 2 zedenrechercheurs en toen hebben ze mij verteld dat ze iemand hadden opgepakt en heb ik foto's bekeken. Toen ik de dader aanwees mochten ze me niet zeggen of dat ook degene was die ze opgepakt hadden.
Uiteindelijk heeft 1 van de rechercheurs mij verzekerd dat ik veilig naar huis kon, waaruit ik kon opmaken dat ze de juiste achter de tralies hadden.

Een van de rechercheurs zag ik daarna ook bij de eerste zitting, hij bleef maar opscheppen over het feit dat hij opgepakt was. Heel vervelend, want de enige reden dat hij vastzat was omdat ik hem geïdentificeerd had en omdat ik DNA had, iets wat nog nooit eerder gelukt was, niet omdat hij nu zo goed recherchewerk verricht had.

Ik vond hem een vervelende man.
Heb je verder wel nazorg vanuit de politie gehad?
  maandag 4 maart 2019 @ 14:12:49 #55
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185383481
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het lijkt mij er op dat een zedenmisdrijf op zijn minst een ondergeschoven kindje is bij de recherche. heb je ze daar nog op aangesproken?
nee heb ik niet gedaan, terwijl er een heleboel was waarover ik gefrustreerd of op zijn minst verbaasd over was. Iedere paar maanden denk ik erover om toch nog een keer een gesprek aan te vragen..
Vooral ook omdat er blijkbaar geen kant en klaar CSI pakketje is, waar bv een nagelschraper/knipper in zit, ze geen kleding/ slippers speciaal voor vrouwen hadden ed. Ze hebben mijn nagels geknipt met een enorme schaar die door de gynaecoloog geregeld is. Het vlees onder mijn nagels is daardoor helemaal beschadigd en daar heb ik ook lang last van gehad.
Als ik een reclame zie voor goedkope "huispakken" denk ik iedere keer, zal ik er een tiental in allerlei maten gaan afleveren op het politiebureau, met een aantal nagelschaartjes? Maar op de een of andere manier heb ik het nooit gedaan
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:17:59 #56
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185383576
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Heb je verder wel nazorg vanuit de politie gehad?
Zij hebben mij meteen het nummer gegeven van slachtofferhulp. Ik heb dit afgewezen, maar na een week toch contact opgenomen. Zij hebben mij fantastisch geholpen!

Ik kreeg een sociotherapeute toegewezen die mij meermaals thuis opgezocht heeft en waar ik hele goede gesprekken mee heb gehad. Zij heeft mij verwezen naar de therapeut wat betreft de EMDR. Zij is ook mee geweest naar de zittingen en zij heeft samen met een andere collega mij geholpen met het samenstellen van mijn voeging.

Een voeging is een verslag waarin al mijn materiële en immateriële schade opgesomd worden zodat deze toegevoegd kunnen worden aan de eis van het OM. Zij hebben mij gewezen op het waarborgfonds voor zedenslachtoffers. Die hebben, omdat de dader onvermogend was, de schadevergoeding aan mij uitbetaald.

Mocht de dader ooit wel in staat zijn om de schadevergoeding te betalen, moet dit aan hen worden betaald. Maar daar ga ik niet van uit.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:19:38 #57
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185383610
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:17 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Zij hebben mij meteen het nummer gegeven van slachtofferhulp. Ik heb dit afgewezen, maar na een week toch contact opgenomen. Zij hebben mij fantastisch geholpen!

Ik kreeg een sociotherapeute toegewezen die mij meermaals thuis opgezocht heeft en waar ik hele goede gesprekken mee heb gehad. Zij heeft mij verwezen naar de therapeut wat betreft de EMDR. Zij is ook mee geweest naar de zittingen en zij heeft samen met een andere collega mij geholpen met het samenstellen van mijn voeging.

Een voeging is een verslag waarin al mijn materiële en immateriële schade opgesomd worden zodat deze toegevoegd kunnen worden aan de eis van het OM. Zij hebben mij gewezen op het waarborgfonds voor zedenslachtoffers. Die hebben, omdat de dader onvermogend was, de schadevergoeding aan mij uitbetaald.

Mocht de dader ooit wel in staat zijn om de schadevergoeding te betalen, moet dit aan hen worden betaald. Maar daar ga ik niet van uit.
de andere mevrouw had haar eigen advocaat in de hand genomen, maar die had zijn zaakjes veel minder op orde dan slachtofferhulp die mij geholpen hebben. Zij heeft bv een schadevergoeding gekregen van 350 euro en ik bijna 4 duizend euro. Heel schrijnend eigenlijk..
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:20:39 #58
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185383629
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

nee heb ik niet gedaan, terwijl er een heleboel was waarover ik gefrustreerd of op zijn minst verbaasd over was. Iedere paar maanden denk ik erover om toch nog een keer een gesprek aan te vragen..
Vooral ook omdat er blijkbaar geen kant en klaar CSI pakketje is, waar bv een nagelschraper/knipper in zit, ze geen kleding/ slippers speciaal voor vrouwen hadden ed. Ze hebben mijn nagels geknipt met een enorme schaar die door de gynaecoloog geregeld is. Het vlees onder mijn nagels is daardoor helemaal beschadigd en daar heb ik ook lang last van gehad.
Als ik een reclame zie voor goedkope "huispakken" denk ik iedere keer, zal ik er een tiental in allerlei maten gaan afleveren op het politiebureau, met een aantal nagelschaartjes? Maar op de een of andere manier heb ik het nooit gedaan
het zou een ludieke, maar zinloze actie zijn geweest. Politie en cynisme gaat niet samen, dat weet iedereen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185383657
Alle lof dus voor Slachtofferhulp ^O^
  maandag 4 maart 2019 @ 14:21:58 #60
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185383664
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle lof dus voor Slachtofferhulp ^O^
ABSOLUUT!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:23:27 #61
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185383700
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

de andere mevrouw had haar eigen advocaat in de hand genomen, maar die had zijn zaakjes veel minder op orde dan slachtofferhulp die mij geholpen hebben. Zij heeft bv een schadevergoeding gekregen van 350 euro en ik bijna 4 duizend euro. Heel schrijnend eigenlijk..
Bizar. Dat delictenafhandelingen zoveel kunnen afwijken. Er zou eigenlijk landelijk geen verschil moeten zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 maart 2019 @ 14:24:17 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_185383719
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef VraagWatJeWil het volgende:

verschrikkelijk...
deze dader heeft dit meermaals gedaan en er was nog nooit een gedetailleerd signalement gegeven en er waren nooit echt sluitende DNA sporen. Ik ben een fervent CSI kijker en heb vlak voor hem uiterst goed bekeken en heb tijdens het gebeuren hem flink verwond met mijn sleutels. Toen ik door een ambulance opgehaald werd heb ik tegen de verpleegundige gezegd dat ze mij niet mocht aanraken omdat ik overal sporen had. Ik heb de sleutels meegenomen en mijn handen en kleding beschermd. Precies hierdoor kon ik de dag erna hem bij een fotoconfrontatie herkennen en konden ze DNA sporen veilig stellen waardoor er sluitend bewijs geleverd kon worden. Voor het eerst.
Wat ontzettend knap van je dat je zo helder bent gebleven! ^O^

Ik heb er groot respect voor dat je hier je verhaal doet en ik hoop voor je dat je ooit iemand vindt die echt een maatje voor je kan zijn en wie je je vertrouwen durft te schenken :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 maart 2019 @ 14:25:00 #63
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185383737
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle lof dus voor Slachtofferhulp ^O^
* klappernootopreis is het hiermee volkomen Eensch!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  PR en moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:35:42 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185383947
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

verschrikkelijk...
deze dader heeft dit meermaals gedaan en er was nog nooit een gedetailleerd signalement gegeven en er waren nooit echt sluitende DNA sporen. Ik ben een fervent CSI kijker en heb vlak voor hem uiterst goed bekeken en heb tijdens het gebeuren hem flink verwond met mijn sleutels. Toen ik door een ambulance opgehaald werd heb ik tegen de verpleegundige gezegd dat ze mij niet mocht aanraken omdat ik overal sporen had. Ik heb de sleutels meegenomen en mijn handen en kleding beschermd. Precies hierdoor kon ik de dag erna hem bij een fotoconfrontatie herkennen en konden ze DNA sporen veilig stellen waardoor er sluitend bewijs geleverd kon worden. Voor het eerst.
Hebben ze de DNA-sporen pas de dag erna van je afgenomen? Kon je dan niet douchen de dag dat het gebeurd was? :o

Alles wat ik me kan voorstellen is niks anders willen dan een kokend hete douche nemen om alle smerigheid van me af te wassen. Dus ik nam om die reden ook maar aan dat ze de sporen direct afnemen zodat het slachtoffer daarna gelijk kan douchen :o

Mad respect voor hoe je hier je verhaal vertelt, echt knap.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 4 maart 2019 @ 14:37:13 #65
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185383968
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:41 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

nee ik kende m niet. Maar voor de politie was hij wel bekend. Zij volgden hem hinderlijk zoals dat heet. Zij hebben hem die nacht ook gevolgd met een auto, hij was met de fiets. Hij is hen op een gegeven moment kwijt kunnen raken en is mij blijkbaar gevolgd. 25 minuten later belde ik 112 en wisten zij meteen dat hij het was.
Zij zijn toen met meerdere units hem gaan zoeken maar konden hem niet vinden. 2u later meldde hij zichzelf op het politiebureau met het verhaal dat hij beroofd was. Toen hebben ze hem meteen aangehouden.
Het klinkt wrang, maar je zou soms kunnen zeggen dat politie eigenlijk nutteloos is. Ze komen doorgaans pas in actie NADAT het misdrijf is gepleegd. Dan heeft zo'n instituut voor sommige mensen geen zin. Tot die conclusie kwam Marianne Bachmeier in de jaren 80 de moordenaar van haar zevenjarige dochter in de rechtzaal doodschoot. Op de derde zittingsdag smokkelde ze een wapen de rechtszaal binnen en schoot acht maal op de aangeklaagde. Deze stierf nadat zes kogels hem hadden geraakt. Emotioneel gezien met wat er eerst gebeurde lijkt eigen rechter spelen natuurlijk terecht, maar dan verander je direct van slachtoffer naar dader.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  PR en moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:38:53 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185384000
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:52 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Bij de eerste zitting was dat eerdere slachtoffer ook aanwezig. Het werd meteen duidelijk dat deze mevrouw totaal anders met de situatie om ging en heel erg getraumatiseerd was. Dit kwam omdat de dader in haar eigen appartementencomplex woonde en hij niet veroordeeld was in haar zaak.
Jezus Christus. Die vrouw heeft dus nog 5 jaar met haar verkrachter, haar traumatiseur, in hetzelfde appartementencomplex moeten wonen omdat hij er niet voor veroordeeld werd?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 4 maart 2019 @ 14:41:08 #67
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384034
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hebben ze de DNA-sporen pas de dag erna van je afgenomen? Kon je dan niet douchen de dag dat het gebeurd was? :o

Alles wat ik me kan voorstellen is niks anders willen dan een kokend hete douche nemen om alle smerigheid van me af te wassen. Dus ik nam om die reden ook maar aan dat ze de sporen direct afnemen zodat het slachtoffer daarna gelijk kan douchen :o

Mad respect voor hoe je hier je verhaal vertelt, echt knap.
ik ben rond 3.30 op de eerste hulp binnengebracht, daar hebben ze röntgenfoto's gemaakt van mijn aangezicht omdat ik wellicht een oogkasbreuk had (gelukkig niet) . Pas rond 8.15 is er DNA afgenomen en heb ik mijn kleding uit kunnen doen om te verzamelen in bewijszakken. Pas toen ik rond 10u thuis was (of ja bij die vriend) kon ik douchen.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:42:58 #68
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384058
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jezus Christus. Die vrouw heeft dus nog 5 jaar met haar verkrachter, haar traumatiseur, in hetzelfde appartementencomplex moeten wonen omdat hij er niet voor veroordeeld werd?
Nee niet 5 jaar, het delict was een paar maanden daarvoor gebeurd. Ik weet niet of hij nog terug is gegaan naar zijn woning, maar ten tijde van mijn delict was hij dakloos en verbleef vaker in een daklozenopvang
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  PR en moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:46:25 #69
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185384104
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

nee heb ik niet gedaan, terwijl er een heleboel was waarover ik gefrustreerd of op zijn minst verbaasd over was. Iedere paar maanden denk ik erover om toch nog een keer een gesprek aan te vragen..
Vooral ook omdat er blijkbaar geen kant en klaar CSI pakketje is, waar bv een nagelschraper/knipper in zit, ze geen kleding/ slippers speciaal voor vrouwen hadden ed. Ze hebben mijn nagels geknipt met een enorme schaar die door de gynaecoloog geregeld is. Het vlees onder mijn nagels is daardoor helemaal beschadigd en daar heb ik ook lang last van gehad.
Als ik een reclame zie voor goedkope "huispakken" denk ik iedere keer, zal ik er een tiental in allerlei maten gaan afleveren op het politiebureau, met een aantal nagelschaartjes? Maar op de een of andere manier heb ik het nooit gedaan
Ik denk toch wel dat dit waardevolle ervaringen voor de politie kunnen zijn. Moet je alleen wel de mazzel hebben dat je ook een aanspreekpunt hebt dat daar daadwerkelijk het belang van inziet en het zsm uitvoert.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:17 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Zij hebben mij meteen het nummer gegeven van slachtofferhulp. Ik heb dit afgewezen, maar na een week toch contact opgenomen. Zij hebben mij fantastisch geholpen!

Ik kreeg een sociotherapeute toegewezen die mij meermaals thuis opgezocht heeft en waar ik hele goede gesprekken mee heb gehad. Zij heeft mij verwezen naar de therapeut wat betreft de EMDR. Zij is ook mee geweest naar de zittingen en zij heeft samen met een andere collega mij geholpen met het samenstellen van mijn voeging.

Een voeging is een verslag waarin al mijn materiële en immateriële schade opgesomd worden zodat deze toegevoegd kunnen worden aan de eis van het OM. Zij hebben mij gewezen op het waarborgfonds voor zedenslachtoffers. Die hebben, omdat de dader onvermogend was, de schadevergoeding aan mij uitbetaald.

Mocht de dader ooit wel in staat zijn om de schadevergoeding te betalen, moet dit aan hen worden betaald. Maar daar ga ik niet van uit.
Wat fijn dat dat dan wel goed afgehandeld is!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:49:32 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185384145
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:41 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

ik ben rond 3.30 op de eerste hulp binnengebracht, daar hebben ze röntgenfoto's gemaakt van mijn aangezicht omdat ik wellicht een oogkasbreuk had (gelukkig niet) . Pas rond 8.15 is er DNA afgenomen en heb ik mijn kleding uit kunnen doen om te verzamelen in bewijszakken. Pas toen ik rond 10u thuis was (of ja bij die vriend) kon ik douchen.
Wat vond je daar zelf van? Ik vind 5u later DNA afnemen en pas 7u later kunnen douchen eigenlijk ook best lang :@ Lijkt mij echt een verschrikkelijk moment, zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:42 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Nee niet 5 jaar, het delict was een paar maanden daarvoor gebeurd. Ik weet niet of hij nog terug is gegaan naar zijn woning, maar ten tijde van mijn delict was hij dakloos en verbleef vaker in een daklozenopvang
Oh gelukkig niet zo lang dan. Maar alsnog zou het imo niet mogen voorkomen, al is het maar een dag. Sowieso heeft 'ie doordat hij niet veroordeeld is ook nog eens jou als slachtoffer kunnen maken.
Bizar dat dat zo moeizaam gaat in ons rechtssysteem.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_185384163
Wat vindt je van de #metoo beweging?
  maandag 4 maart 2019 @ 14:52:41 #72
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384182
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat vond je daar zelf van? Ik vind 5u later DNA afnemen en pas 7u later kunnen douchen eigenlijk ook best lang :@ Lijkt mij echt een verschrikkelijk moment, zeg.

[..]

Oh gelukkig niet zo lang dan. Maar alsnog zou het imo niet mogen voorkomen, al is het maar een dag. Sowieso heeft 'ie doordat hij niet veroordeeld is ook nog eens jou als slachtoffer kunnen maken.
Bizar dat dat zo moeizaam gaat in ons rechtssysteem.
Ik vond het afschuwelijk. Doordat mijn telefoon kapot was kon ik ook niemand bellen. Ik heb de politie agent die bij mij was gesmeekt om mijn zus te bellen en haar op de hoogte te brengen omdat ik mij super alleen voelde. Zij zijn rond een uur of 5 bij haar aan de deur gegaan en hebben haar opgehaald. Later bleek dat doordat ze hem met alle patrouilles zochten en er onderzoek plaatsvond in de lift en flat er geen manschappen meer over waren om haar op te halen. Doordat hij zichzelf gemeld heeft op het politie bureau kwamen er manschappen vrij, die vervolgens naar mijn zus gegaan zijn.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:55:16 #73
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384217
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat vindt je van de #metoo beweging?
heel goed. Het wordt tijd dat duidelijk word hoeveel vrouwen en mannen geïntimideerd en gedwongen worden tot handelingen. En dat zij durven op te staan en hun mond open te doen.

Nu is de situatie in Nederland gelukkig anders dan bv Amerika waar je als slachtoffer moet getuigen en aan de tand gevoeld wordt door een advocaat of je er niet zelf schuld aan bent geweest.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  PR en moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:55:48 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185384224
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:52 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik vond het afschuwelijk. Doordat mijn telefoon kapot was kon ik ook niemand bellen. Ik heb de politie agent die bij mij was gesmeekt om mijn zus te bellen en haar op de hoogte te brengen omdat ik mij super alleen voelde. Zij zijn rond een uur of 5 bij haar aan de deur gegaan en hebben haar opgehaald. Later bleek dat doordat ze hem met alle patrouilles zochten en er onderzoek plaatsvond in de lift en flat er geen manschappen meer over waren om haar op te halen. Doordat hij zichzelf gemeld heeft op het politie bureau kwamen er manschappen vrij, die vervolgens naar mijn zus gegaan zijn.
Jemig, wat omslachtig.. Daar kan organisatorisch ook nog wel eea verbeterd worden dus.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 4 maart 2019 @ 14:57:22 #75
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384244
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jemig, wat omslachtig.. Daar kan organisatorisch ook nog wel eea verbeterd worden dus.
dit heb ik overigens wel teruggekoppeld tijdens mijn verhoor/verklaring. Nu schiet me te binnen dat ik het van die kleding en schaar wel benoemd heb tijdens mijn verklaring, ik ben er alleen later niet nogmaals op teruggekomen, toen het allemaal wat gezakt was.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:59:18 #76
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_185384265
Heftige gebeurtenis! Zo te lezen ga je er (zo) goed (mogelijk) mee om. Knap!
Zou er meer aandacht besteed moeten/kunnen worden aan preventie & leren hoe mensen zich kunnen verweren in dit soort situaties? (zelfverdediging integreren in gymlessen op school bijvoorbeeld?). Ik kan me voorstellen dat je, bij het horen van nieuwsberichten over zedenmisdrijven, soms denkt: werd er maar meer gedaan aan preventie.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_185384315
Alle respect voor jou en dit topic, ik heb niet alles gelezen om persoonlijke redenen maar ik vind het erg knap van je hoe je overal mee om lijkt te gaan. Dat mag gezegd worden.

Nog wel één vraagje, misschien heel futiel maar het woordje slachtoffer, alsof je je leven lang 'iets' bent van de dader, hoe voelt dat voor jou? Ik vind je in ieder geval meer een krachtige (en prachtige) overlever van, dan een slachtoffer van.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:07:26 #78
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384371
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:59 schreef pietkanarie het volgende:
Heftige gebeurtenis! Zo te lezen ga je er (zo) goed (mogelijk) mee om. Knap!
Zou er meer aandacht besteed moeten/kunnen worden aan preventie & leren hoe mensen zich kunnen verweren in dit soort situaties? (zelfverdediging integreren in gymlessen op school bijvoorbeeld?). Ik kan me voorstellen dat je, bij het horen van nieuwsberichten over zedenmisdrijven, soms denkt: werd er maar meer gedaan aan preventie.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Wanneer andere slachtoffers beter voorbereid waren op vervelende situaties, hadden zij misschien wel een beter signalement kunnen geven. Ik denk dat het belangrijk is om te benadrukken hoe belangrijk DNA/signalement kan zijn en hoe dit dan het beste aan te pakken.

Op het moment in de lift dat hij tegenover me kwam staan en mij bij mijn keel vastpakte, heb ik eerst van boven naar beneden naar hem gekeken om te weten hoe hij uitzag en aan had. Ik werd vastgepakt aan mijn haren en op de grond gesmeten, hij is bovenop mijn benen gaan zitten. Mijn linkerarm zat vast tegen de liftwand maar met mijn rechterhand heb ik mijn sleutels gepakt en ben ik op zijn slaapbeen in gaan slaan. Toen hij mij met mijn gezicht op de vloer sloeg, en zei dat hij mij dood zou maken als ik nog langer met hem vocht, ben ik gestopt met vechten. Ik heb toen geprobeerd rustig te worden en zodoende te luisteren wat er verder gebeurde, zodat ik dit later terug kon vertellen. Was ik in paniek geraakt, dan was hij waarschijnlijk er weer mee weggekomen.

Dus ja, ik ben het ermee eens dat dit aan bod mag komen bij voorlichting. Misschien wel op school?
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:09:09 #79
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384395
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:02 schreef Schanu het volgende:
Alle respect voor jou en dit topic, ik heb niet alles gelezen om persoonlijke redenen maar ik vind het erg knap van je hoe je overal mee om lijkt te gaan. Dat mag gezegd worden.

Nog wel één vraagje, misschien heel futiel maar het woordje slachtoffer, alsof je je leven lang 'iets' bent van de dader, hoe voelt dat voor jou? Ik vind je in ieder geval meer een krachtige (en prachtige) overlever van, dan een slachtoffer van.
ik heb veel moeite met dit woord. Ik ben namelijk geen slachtoffer, ik wil het niet zijn, maar wat ben ik dan?
Tijdens de eerste TBS zitting werd mij gevraagd door de rechter wie ik was, ik wist niet goed wat ik moest antwoorden en heb mijn naam genoemd en toen inderdaad gezegd "slachtoffer".
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:13:55 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185384457
Even een persoonlijke vraag: Dit topic, helpt je dit verder mbt verwerking van het gebeurde? En hoe ben je benaderd om hier aan mee te doen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 maart 2019 @ 15:19:12 #81
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185384535
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:13 schreef klappernootopreis het volgende:
Even een persoonlijke vraag: Dit topic, helpt je dit verder mbt verwerking van het gebeurde? En hoe ben je benaderd om hier aan mee te doen?
Ik denk niet dat het topic daarbij helpt, ik hoop wel dat het topic misschien andere slachtoffers helpt? Ook denk ik dat veel dingen onbekend zijn bij de meeste mensen, je hoort er vaak zo weinig over. Je leest iets over een veroordeling maar je leest zelden het verhaal van degene die zoiets is overkomen. Ik zal niet de enige zijn die de rechtszaken bezocht heeft, maar je hoort er eigenlijk nooit over.

Ik kwam het VraagWatJeWil inventarisatie topic tegen en heb toen BosBeetle benaderd en gevraagd of BosBeetle dacht dat het een topicwaardig onderwerp was.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:21:20 #82
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185384568
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het topic daarbij helpt, ik hoop wel dat het topic misschien andere slachtoffers helpt? Ook denk ik dat veel dingen onbekend zijn bij de meeste mensen, je hoort er vaak zo weinig over. Je leest iets over een veroordeling maar je leest zelden het verhaal van degene die zoiets is overkomen. Ik zal niet de enige zijn die de rechtszaken bezocht heeft, maar je hoort er eigenlijk nooit over.

Ik kwam het VraagWatJeWil inventarisatie topic tegen en heb toen BosBeetle benaderd en gevraagd of BosBeetle dacht dat het een topicwaardig onderwerp was.
Dat is het zeker. En ik hoop dat je er nog wat aan hebt! ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185384887
Ik heb geen vraag ofzo maar ik vind je echt ontzettend sterk overkomen. Super knap dat je er zo over kan praten.

Maar damn er mag bij de politie in Nederland weleens wat veranderen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_185384988
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen vraag ofzo maar ik vind je echt ontzettend sterk overkomen. Super knap dat je er zo over kan praten.

Maar damn er mag bij de politie in Nederland weleens wat veranderen.
Ik ken ‘gelukkig’ ook andere verhalen, zo ken ik iemand die nog steeds goed en regelmatig contact heeft met de zedenrechercheurs van destijds ( en ja, dat is vast een uitzondering)
  maandag 4 maart 2019 @ 15:46:52 #85
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185385013
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen vraag ofzo maar ik vind je echt ontzettend sterk overkomen. Super knap dat je er zo over kan praten.

Maar damn er mag bij de politie in Nederland weleens wat veranderen.
dankjewel!

Het is natuurlijk inmiddels ook (over 12 dagen) 11 jaar geleden, en ik weet zeker dat het feit dat hij vastzit meehelpt!

Maar ik ben er ook van overtuigd dat je zelf besluit hoe je omgaat met een traumatische ervaring. Ik heb de hulp van slachtofferhulp geaccepteerd, heb er vanaf dag 1 over gesproken met vriendinnen en collega's, heb EMDR ondergaan, nog een aantal sessies transformational breathing gehad en naar de zittingen gegaan. Als ik er zo mee om was gegaan als die andere mevrouw had het er allemaal heel anders uit gezien vrees ik.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 15:47:06 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_185385018
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Ik kwam het VraagWatJeWil inventarisatie topic tegen en heb toen BosBeetle benaderd en gevraagd of BosBeetle dacht dat het een topicwaardig onderwerp was.
Goed dat je het zegt even dat topic schoppen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 maart 2019 @ 15:48:04 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185385036
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen vraag ofzo maar ik vind je echt ontzettend sterk overkomen. Super knap dat je er zo over kan praten.

Maar damn er mag bij de politie in Nederland weleens wat veranderen.
Het probleem is dat dit echt wel in het korps speelt, maar dat verandering in de aanpak vanuit de politiek moet komen. En daar hebben slachtoffers van dit soort delicten weinig aan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 maart 2019 @ 15:51:06 #88
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185385090
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt even dat topic schoppen :)
dankzij dit soort items blijft deze topic-serie dan ook onverminderd interessant ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185385184
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:46 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

dankjewel!

Het is natuurlijk inmiddels ook (over 12 dagen) 11 jaar geleden, en ik weet zeker dat het feit dat hij vastzit meehelpt!

Maar ik ben er ook van overtuigd dat je zelf besluit hoe je omgaat met een traumatische ervaring. Ik heb de hulp van slachtofferhulp geaccepteerd, heb er vanaf dag 1 over gesproken met vriendinnen en collega's, heb EMDR ondergaan, nog een aantal sessies transformational breathing gehad en naar de zittingen gegaan. Als ik er zo mee om was gegaan als die andere mevrouw had het er allemaal heel anders uit gezien vrees ik.
EMDR therapie is als je er voor open staat ook echt een ontzettend goede therapie. Ik heb het zelf ook gehad voor trauma verwerking. Bij mij heeft het de scherpe kantjes er wel afgehaald.

En Jemig 12 jaar geleden alweer. Eigenlijk is het te hopen dat die gewoon levenslang vast gaat dan wordt je ook niet meer steeds geconfronteerd met die zittingen enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 maart 2019 @ 16:03:35 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_185385294
Misschien een rare vraag, maar wat heb je met dat geld gedaan dat je als schadevergoeding hebt gekregen :?

Ik bedoel daarmee, heb je het kunnen besteden, behalve ws aan een nieuwe telefoon en kleding, aan iets om dit beter te kunnen verwerken :?

Als mogelijke tip voor andere slachtoffers bijvoorbeeld
  maandag 4 maart 2019 @ 16:04:33 #91
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185385309
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

EMDR therapie is als je er voor open staat ook echt een ontzettend goede therapie. Ik heb het zelf ook gehad voor trauma verwerking. Bij mij heeft het de scherpe kantjes er wel afgehaald.

En Jemig 12 jaar geleden alweer. Eigenlijk is het te hopen dat die gewoon levenslang vast gaat dan wordt je ook niet meer steeds geconfronteerd met die zittingen enzo.
als het goed is, krijg ik binnenkort weer een uitnodiging voor de derde verlengingszitting. De vorige keer ben ik niet geweest omdat ik toen mentaal niet sterk genoeg was, op de een of andere manier had ik toen een periode waarin ik het moeilijk met het gebeuren had.

Ik heb toen alleen te horen gekregen dat zijn TBS met 2 jaar verlengd werd. Ik ben dus nu erg benieuwd hoe hij nu met de situatie om gaat en of hij nog steeds weigert mee te werken en vraagt om long stay TBS.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 16:07:59 #92
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185385361
quote:
6s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat heb je met dat geld gedaan dat je als schadevergoeding hebt gekregen :?

Ik bedoel daarmee, heb je het kunnen besteden, behalve ws aan een nieuwe telefoon en kleding, aan iets om dit beter te kunnen verwerken :?

Als mogelijke tip voor andere slachtoffers bijvoorbeeld
ik heb inderdaad nieuwe sleutels moeten laten maken (die waren erg duur), nieuwe steunzolen, nieuwe kleding, laarzen, jas. Het was ook een vergoeding voor gemist inkomen vanwege een ziekmelding van 5 dagen en een gemiste feestdagdienst. Dit is allemaal verrekend.

Ik heb later ervoor gekozen om een gedeelte van mijn huis ervan te laten stucen en laminaat gelegd. Zodat het huis waar ik eigenlijk een hekel aan had gekregen, positief veranderde.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 16:11:41 #93
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185385427
als ik dit soort berichten lees https://www.ad.nl/rotterd(...)in-krimpen~abfdc4b8/, moet ik aan mijn dader denken.

Dit is iets wat hij jaren daarvoor ook vaak deed en een paar keer voor veroordeeld is, maar vaker niet veroordeeld kon worden doordat slachtoffers geen goed signalement konden geven of geen aangifte deden.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 16:17:07 #94
432997 Ven1972
Man met humor
pi_185385531
Heel heftig zeg. Wat knap dat je allemaal vertelt wat je zoals meegemaakt hebt.

Woon je in dezelfde woonplaats of ben je zelf verhuisd?
Ik kan me echt voorstellen dat het voor jou moeilijk is na mishandeling nog in dezelfde flat woont, roept dat jou nog steeds herinneringen op?

Ik kan het begrijpen dat het voor jou nu nog moeilijk is om met iemand seks te hebben zodat je bang bent om aan geraakt worden door een ander.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 4 maart 2019 @ 16:29:32 #95
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185385809
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Ven1972 het volgende:
Heel heftig zeg. Wat knap dat je allemaal vertelt wat je zoals meegemaakt hebt.

Woon je in dezelfde woonplaats of ben je zelf verhuisd?
Ik kan me echt voorstellen dat het voor jou moeilijk is na mishandeling nog in dezelfde flat woont, roept dat jou nog steeds herinneringen op?

Ik kan het begrijpen dat het voor jou nu nog moeilijk is om met iemand seks te hebben zodat je bang bent om aan geraakt worden door een ander.
veel mensen vroegen me waarom ik niet verhuisde, maar wat zou me dat opleveren? What are the odds, dat hetzelfde nogmaals gebeurt op dezelfde locatie? De kans dat op een andere plek iets soortgelijks gebeurt is groter. Dus ik heb ervoor gekozen om er te blijven wonen. De bewuste lift was een ander iets. Dat heeft lang geduurd voordat ik daar nog een keer ben ingestapt. Ik vond dat toen heel moeilijk, maar iedere keer daarna werd het iets minder moeilijk.

Vorig jaar ben ik verhuisd, dichtbij maar ik was toch erg blij dat ik uit die flat weg was.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 16:36:15 #96
432997 Ven1972
Man met humor
pi_185385957
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:29 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

veel mensen vroegen me waarom ik niet verhuisde, maar wat zou me dat opleveren? What are the odds, dat hetzelfde nogmaals gebeurt op dezelfde locatie? De kans dat op een andere plek iets soortgelijks gebeurt is groter. Dus ik heb ervoor gekozen om er te blijven wonen. De bewuste lift was een ander iets. Dat heeft lang geduurd voordat ik daar nog een keer ben ingestapt. Ik vond dat toen heel moeilijk, maar iedere keer daarna werd het iets minder moeilijk.

Vorig jaar ben ik verhuisd, dichtbij maar ik was toch erg blij dat ik uit die flat weg was.
Okay, is heel wisselend voor je dat je soms heel moeilijk en iets minder moeilijk had. Heb je ook goede contact met jouw familie en vrienden na heftige moment in jouw leven? Ben je al een paar jaren na die geval weer aan het werk gegaan?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_185386210
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

nee gelukkig niet. Maar naar mannen toe ben ik (nog) afstandelijker geworden
Stond hij al in de lift toen jij in de lift stapte en zo ja zag hij er al anders uit ?
  maandag 4 maart 2019 @ 16:56:54 #98
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185386334
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:36 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Okay, is heel wisselend voor je dat je soms heel moeilijk en iets minder moeilijk had. Heb je ook goede contact met jouw familie en vrienden na heftige moment in jouw leven? Ben je al een paar jaren na die geval weer aan het werk gegaan?
het ging eigenlijk heel stabiel met me, ik ben wel in de 2 jaar daarna flink bijgekomen doordat ik blijkbaar toch wat verdriet weggegeten heb. Ik ben daarvoor in behandeling gegaan in een kliniek voor mensen met overgewicht. Ik heb daar therapie gehad waarbij dit onderwerp ook flink besproken is, vooral omdat het heel goed met me leek te gaan, maar er onder het oppervlak blijkbaar toch iets broeide. Ik heb daar geleerd anders om te gaan met eten en de reden waarom ik ging eten.

Mijn familie is een verhaal apart ;) ik heb wel goed contact met mijn zus.

Ik heb die zondag contact gehad met mijn direct leidinggevende en mij toen ziek gemeld. De maandag kwam ik dus niet werken, maar in combinatie met de lokale media waarin dit delict breed uitgemeten werd, hadden een aantal collega's de puzzelstukjes in elkaar gelegd. Na het politieverhoor ben ik daarom zelf met mijn zus naar mijn werk gegaan om persoonlijk mijn verhaal te doen. Ik vond het belangrijk dat het verhaal uit mijn mond kwam en niet opgeblazen werd vanuit de media. Het was moeilijk, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Dit heeft ervoor gezorgd dat collega's zich altijd vrij hebben gevoeld om te vragen hoe het met me ging.

Die week ben ik nog thuis gebleven omdat ik een enorme zwelling had in mijn gezicht en een hersenschudding had, ook had ik last van veel spierpijn door mijn hele lijf. De week erna ben ik weer gaan werken, dat was 8 dagen na het delict.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 17:03:04 #99
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185386429
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 16:49 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Stond hij al in de lift toen jij in de lift stapte en zo ja zag hij er al anders uit ?
Hij is achter mij aan naar binnen gekomen, door de langzaam dichtvallende toegangsdeur. Ik stond in de liftenhal te wachten op mijn lift en hij kwam binnen. Samen stonden we even op de lift te wachten. De lift ernaast stond reeds beneden, hij besloot deze lift te nemen en en ik besloot mee te gaan omdat mijn lift stil leek te staan. (Het lampje bleef branden, een teken dat de lift ergens stil staat).

Ik drukte op een knopje en het viel me op dat er nog geen andere verdieping ingedrukt was. (dan gaat het lamje namelijk branden). De deur viel dicht en meteen kwam hij op mij af en greep me bij mijn hals. Hij stak zijn hand onder mijn rok en zei, ik ben alleen maar op zoek naar een slaapplek. Doe rustig ik wil alleen maar je kutje voelen. Ik probeerde me los te wurmen en op dat moment greep hij me bij mijn haren en gooide me op de vloer.

Later verklaarde zijn advocaat dat het feit dat hij eerder de lift koos dan ik, het niet zijn bedoeling was geweest iets met mij te doen. Dat dat dus bewijs was dat er niks gebeurd was.

18 minuten heeft dit geduurd. Nadat hij weggevlucht was, ben ik met de lift naar beneden gegaan en sta ik op de camera met bebloed gezicht. Ik ben juist naar de camera toegelopen zodat ik er goed herkenbaar op zou staan.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_185386474
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 17:03 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Hij is achter mij aan naar binnen gekomen, door de langzaam dichtvallende toegangsdeur. Ik stond in de liftenhal te wachten op mijn lift en hij kwam binnen. Samen stonden we even op de lift te wachten. De lift ernaast stond reeds beneden, hij besloot deze lift te nemen en en ik besloot mee te gaan omdat mijn lift stil leek te staan. (Het lampje bleef branden, een teken dat de lift ergens stil staat).

Ik drukte op een knopje en het viel me op dat er nog geen andere verdieping ingedrukt was. (dan gaat het lamje namelijk branden). De deur viel dicht en meteen kwam hij op mij af en greep me bij mijn hals. Hij stak zijn hand onder mijn rok en zei, ik ben alleen maar op zoek naar een slaapplek. Doe rustig ik wil alleen maar je kutje voelen. Ik probeerde me los te wurmen en op dat moment greep hij me bij mijn haren en gooide me op de vloer.

Later verklaarde zijn advocaat dat het feit dat hij eerder de lift koos dan ik, het niet zijn bedoeling was geweest iets met mij te doen. Dat dat dus bewijs was dat er niks gebeurd was.

18 minuten heeft dit geduurd. Nadat hij weggevlucht was, ben ik met de lift naar beneden gegaan en sta ik op de camera met bebloed gezicht. Ik ben juist naar de camera toegelopen zodat ik er goed herkenbaar op zou staan.
Heftig.
De andere vrouw wilde naar dezelfde verdieping als jou ?
En greep hij eerst jou of de andere vrouw ?
  maandag 4 maart 2019 @ 17:06:54 #101
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185386496
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 17:05 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Heftig.
De andere vrouw wilde naar dezelfde verdieping als jou ?
En greep hij eerst jou of de andere vrouw ?
de andere vrouw was niet tegelijkertijd, maar een paar maanden eerder in een ander flat.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 4 maart 2019 @ 17:08:45 #102
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_185386525
heeft misschien iemand nog vragen over hoe zo'n rechtszaak gaat, of het hoger beroep?

Ik was bijvoorbeeld verbaasd dat dat openbaar is en dat er een journaliste zat die daarna uitgebreid verslag heeft gedaan in de krant. Ik was hier niet op voorbereid. Ook zaten er studenten rechten.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')