En soms scheelt het echt heel weinig. 18 cent op een bedrag van 5,5 euro of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb wel meer dingen ontdekt die in de bonus duurder waren dan normaal
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En soms scheelt het echt heel weinig. 18 cent op een bedrag van 5,5 euro of zo.
En wie koopt er in godsnaam twee flessen Dreft voor de afwas? Daar doe je 4 jaar mee.
Gewoon zo'n Japanse pot kopenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vochtig WC papier ik hou van een frisse anus
Ja die 2e halve prijs dingenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wie koopt er in godsnaam twee flessen Dreft voor de afwas? Daar doe je 4 jaar mee.
die 10% korting dingen zijn echt de moeite niet waard. Afwasmiddel koop ik er gerust 2 van.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Ik wel met sjampoo 2 voor 1quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
Op zaterdag met gratis hapjes is het helemaal of je in verkeerde film beland bent.
Gelijk deurposterquote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb koekies van de Lidlmet thee........
[ afbeelding ]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ikquote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb koekies van de Lidlmet thee........
[ afbeelding ]
Wel een Hema zeker met je worstquote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |