ja toevallig net besteld, dus wat mot je?quote:
Ik heb twee soorten thee in m'n persoonlijke bonusquote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De quiches ook weeren de Kwekkeboom ovensnacks, Lipton, Danio
periodshamingquote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja toevallig net besteld, dus wat mot je?
SCHEUTJES urinequote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustig rustig ook voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga wel naar de Lidlquote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De quiches ook weeren de Kwekkeboom ovensnacks, Lipton, Danio
oh weet ik niet...quote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Exacte kopie van het origineel wat sinds 1912 of zo in de handel is.
Daaroquote:
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuitsquote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten thee in m'n persoonlijke bonusappie leest echt mee
Ja als je uit FB wegblijft dan kan je voor de mensen de Lidl aanbiedingen verslaanquote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
ALWAYS weet ik nog de Reklame in de 90er op MTV , en meisje::
"" de always is zo genial ik kann maken wat ik will en ben altijd sicher en rein, de always laat niks door![]()
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonusquote:Op zondag 3 maart 2019 23:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuits![]()
nou ja het verslaat nog steeds fokkin vegagranolavijgengeitenkaasschnitzel niet
En mootie meenemen naar de Lidl.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als je uit FB wegblijft dan kan je voor de mensen de Lidl aanbiedingen verslaan
3 maar met aloë veraquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonus
Ja maar dit is gewoon makkelijk, je hoeft niet naast weirdo's in een snackbar te staan danquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef sig000 het volgende:
Een fatsoenlijke bitterbal of kroket heb draadjesvlees erin.
dat is mooi zacht op de popoquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonus
Ik heb een Simon Levelt om de hoek zitten. Ik kocht daar graag vanille theequote:Op zondag 3 maart 2019 23:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuits![]()
nou ja het verslaat nog steeds fokkin vegagranolavijgengeitenkaasschnitzel niet
hebben ze zeker niet in oostenrijk?quote:
die was vast voor Tillquote:Op zondag 3 maart 2019 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een Simon Levelt om de hoek zitten. Ik kocht daar graag vanille thee
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben aan twee lagen genoeg
hangen er dan 2 rollen?quote:
Die pakken gewoon oude krant.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben aan twee lagen genoeg
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vochtig WC papier ik hou van een frisse anus
Harsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ging over theequote:
[..]
[..]
quote:
ja, als zachte alleen voor dames isquote:Op zondag 3 maart 2019 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet,waar in Shop? of bij de dame te huis?
hahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van cookies naar schijtlint binnen een paar posts tijd. 40+, what else.
Een extra dagje rijpen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kranten van tegenwoordig zijn te glad.
quote:
Haar verver gespotquote:Op zondag 3 maart 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is 2,02 duurder dan normaal? Vreemde aanbieding.
mooi hèquote:Op zondag 3 maart 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van cookies naar schijtlint binnen een paar posts tijd. 40+, what else.
GB is aan het uitlokkenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er staat dat het van 13,98 nu 16 euro kost.
Nou ik heb wel meer dingen ontdekt die in de bonus duurder waren dan normaalquote:Op zondag 3 maart 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er staat dat het van 13,98 nu 16 euro kost.
En soms scheelt het echt heel weinig. 18 cent op een bedrag van 5,5 euro of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb wel meer dingen ontdekt die in de bonus duurder waren dan normaal
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En soms scheelt het echt heel weinig. 18 cent op een bedrag van 5,5 euro of zo.
En wie koopt er in godsnaam twee flessen Dreft voor de afwas? Daar doe je 4 jaar mee.
Gewoon zo'n Japanse pot kopenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die 2e halve prijs dingenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wie koopt er in godsnaam twee flessen Dreft voor de afwas? Daar doe je 4 jaar mee.
die 10% korting dingen zijn echt de moeite niet waard. Afwasmiddel koop ik er gerust 2 van.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Ik wel met sjampoo 2 voor 1quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef sig000 het volgende:
Op zaterdag met gratis hapjes is het helemaal of je in verkeerde film beland bent.
Gelijk deurposterquote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb koekies van de Lidlmet thee........
[ afbeelding ]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ikquote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb koekies van de Lidlmet thee........
[ afbeelding ]
Wel een Hema zeker met je worstquote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |