ja toevallig net besteld, dus wat mot je?quote:
Ik heb twee soorten thee in m'n persoonlijke bonusquote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De quiches ook weeren de Kwekkeboom ovensnacks, Lipton, Danio
periodshamingquote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja toevallig net besteld, dus wat mot je?
SCHEUTJES urinequote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustig rustig ook voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga wel naar de Lidlquote:Op zondag 3 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De quiches ook weeren de Kwekkeboom ovensnacks, Lipton, Danio
oh weet ik niet...quote:Op zondag 3 maart 2019 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Exacte kopie van het origineel wat sinds 1912 of zo in de handel is.
Daaroquote:
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuitsquote:Op zondag 3 maart 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten thee in m'n persoonlijke bonusappie leest echt mee
Ja als je uit FB wegblijft dan kan je voor de mensen de Lidl aanbiedingen verslaanquote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 maart 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
ALWAYS weet ik nog de Reklame in de 90er op MTV , en meisje::
"" de always is zo genial ik kann maken wat ik will en ben altijd sicher en rein, de always laat niks door![]()
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonusquote:Op zondag 3 maart 2019 23:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuits![]()
nou ja het verslaat nog steeds fokkin vegagranolavijgengeitenkaasschnitzel niet
En mootie meenemen naar de Lidl.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als je uit FB wegblijft dan kan je voor de mensen de Lidl aanbiedingen verslaan
3 maar met aloë veraquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonus
Ja maar dit is gewoon makkelijk, je hoeft niet naast weirdo's in een snackbar te staan danquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef sig000 het volgende:
Een fatsoenlijke bitterbal of kroket heb draadjesvlees erin.
dat is mooi zacht op de popoquote:Op zondag 3 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel laags WC papier? 4 was in de bonus
Ik heb een Simon Levelt om de hoek zitten. Ik kocht daar graag vanille theequote:Op zondag 3 maart 2019 23:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn persoonlijke is weer helemaal kut...schoonmaaktroep, pleepapier en kaasbiscuits![]()
nou ja het verslaat nog steeds fokkin vegagranolavijgengeitenkaasschnitzel niet
hebben ze zeker niet in oostenrijk?quote:
die was vast voor Tillquote:Op zondag 3 maart 2019 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een Simon Levelt om de hoek zitten. Ik kocht daar graag vanille thee
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben aan twee lagen genoeg
hangen er dan 2 rollen?quote:
Die pakken gewoon oude krant.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben aan twee lagen genoeg
quote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vochtig WC papier ik hou van een frisse anus
Harsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en vochtig WC papier ik hou van een frisse anus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |