abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185369301
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (199)
Vacant (1)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door capricia op 04-03-2019 17:07:01 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185369347
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Barbusse het volgende:
Nogmaals, holle woordjes.
Dit zijn holle woordjes.
pi_185369386
Het idee dat de blanke heteroman wordt achtergesteld op welke wijze dan ook vind ik ronduit belachelijk. Het is een trieste tegenreactie op het streven naar een meer gelijke behandeling van minderheden in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185369492
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
Het idee dat de blanke heteroman wordt achtergesteld op welke wijze dan ook vind ik ronduit belachelijk. Het is een trieste tegenreactie op het streven naar een meer gelijke behandeling van minderheden in de VS.
Het is gewoon een excuus om institutioneel racisme goed te praten, niks meer of minder. Waarom men dat doet mag men zelf antwoord op geven.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185369541
Nee, er wordt gestreeft naar gelijke uitkomst waarbij gelijke behandeling juist overboord wordt gegooid. Iets met een baby en badwater. De 'trieste reactie' komt ook van gele* en bruine* Aziaten. Zelfs in de vorm van aanklachten, daar zij in enkele gevallen verhoudingsgewijs het voornaamste slachtoffer zijn van het marxistisch racisme.

* Toevoeging wegens de kleurfetisj van marxracisten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 20:21:53 ]
pi_185369577
En ik maar denken dat een ieder in de vs gelijke rechten heeft.

Eigenlijk is dat ook niet helemaal waar vanwege affirmative action bijvoorbeeld.
pi_185369651
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Het is gewoon een excuus om institutioneel racisme goed te praten, niks meer of minder. Waarom men dat doet mag men zelf antwoord op geven.
Typisch gevalletje paranoïde schizofrenie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 20:23:04 ]
pi_185369684
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef EipNiC het volgende:
Nee, er wordt gestreeft naar gelijke uitkomst waarbij gelijke behandeling juist overboord wordt gegooid. Iets met een baby en badwater. De 'trieste reactie' komt ook van gele* en bruine* Aziaten. Zelfs in de vorm van aanklachten, daar zij in enkele gevallen verhoudingsgewijs het voornaamste slachtoffer zijn van het marxistische racisme.

Nee, jij gaat voorbij aan het simpele feit dat er sprake is van raciale ongelijkheid in de VS. En als men daar iets aan wil doen, schieten boze blankmannetjes in de stress en worden Aziaten erbij gesleept.

Een beruchte tactiek. Het is immers geen racisme wanneer je zwarten inherent achterlijk noemt als je daarnaast aangeeft dat Aziaten slimmer zijn dan blanken.
pi_185369692
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chivaz het volgende:
En ik maar denken dat een ieder in de vs gelijke rechten heeft.

Eigenlijk is dat ook niet helemaal waar vanwege affirmative action bijvoorbeeld.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef EipNiC het volgende:
Nee, er wordt gestreeft naar gelijke uitkomst waarbij gelijke behandeling juist overboord wordt gegooid. Iets met een baby en badwater. De 'trieste reactie' komt ook van gele* en bruine* Aziaten. Zelfs in de vorm van aanklachten, daar zij in enkele gevallen verhoudingsgewijs het voornaamste slachtoffer zijn van het marxistisch racisme.

Wat ik hier lees is dat jullie institutioneel racisme helemaal niet erg vinden en dat men door moet gaan op precies dezelfde weg als dat men al ruim 200 jaar gaat daar. Dat gelijkheidsbeginsel is niks meer dan een laf excuus om je achter te verschuilen.
pi_185369790
Racisme is een gevoelig onderwerp. Daarom is het des te belangrijker om het over de inhoud te hebben en niet op de persoon te spelen
zie email 27 oktober
pi_185369793
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Wat ik hier lees is dat jullie institutioneel racisme helemaal niet erg vinden en dat men door moet gaan op precies dezelfde weg als dat men al ruim 200 jaar gaat daar. Dat gelijkheidsbeginsel is niks meer dan een laf excuus om je achter te verschuilen.
Ik geloof niet in die flauwekul.
pi_185369806
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik geloof niet in die flauwekul.
Welke flauwekul?
pi_185369885
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, jij gaat voorbij aan het simpele feit dat er sprake is van raciale ongelijkheid in de VS.
Onjuist. Er is spraken van raciale ongelijkheid, echter is deze niet institutioneel en zie ik in het gelijkheidsbeginsel juist het voornaamste wapen tegen deze ongelijkheid. In geen geval offer ik fundamentele principes op voor het temporele en lokale. (Slippery slope).

quote:
En als men daar iets aan wil doen, schieten boze blankmannetjes in de stress en worden Aziaten erbij gesleept.
Gelijkheidsprincipes en andere verlichtingsidealen verdedigen is iets voor 'boze blanke mannetjes', Ok. Gewoon lekker double down gaan met racisme om raciale ongelijkheid de wereld uit te helpen.

[ Bericht 8% gewijzigd door trein2000 op 03-03-2019 20:56:15 ]
pi_185370011
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:35 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Onjuist. Er is spraken van raciale ongelijkheid, echter is deze niet institutioneel en zie ik in het gelijkheidsbeginsel juist het voornaamste wapen tegen deze ongelijkheid. In geen geval offer ik fundamentele principes op voor het temporele en lokale. (Slippery slope).

[..]

Gelijkheidsprincipes en andere verlichtingsidealen verdedigen is iets voor 'boze blanke mannetjes', Ok. Gewoon lekker double down gaan met racisme om raciale ongelijkheid de wereld uit te helpen.

Sorry, maar als je werkelijk denkt dat er in de VS geen sprake is van institutioneel racisme, dan leef je in een bubbel. De VS heeft grote stappen gezet sinds LBJ, maar racisme is nooit uitgeband. Zwarten worden weliswaar niet meer geweerd uit toiletten, maar ze worden zeker niet behandeld als gelijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door trein2000 op 03-03-2019 20:56:40 ]
pi_185370127
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
institutioneel racisme,
Volgens mij begrijp je niet wat daar staat. En nogmaals: zelfs al bestaat het wel; ik offer het gelijkheidsprincipe niet op omwille van lokale/temporele gelijktrek-gelijkheid. Om de praktijk dichterbij de wens van de wet te betrekken ben ik meer een voorstander van omwegen. Meer geld naar zwarte wijken bijvoorbeeld. Op die manier hoef je individuen niet uit te kammen op basis van de genetische achtergrond.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 20:48:12 ]
  Overall beste user 2022 zondag 3 maart 2019 @ 20:48:10 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_185370183
politico twitterde op zondag 03-03-2019 om 18:45:03 Sen. Mark Warner said lawmakers have found "enormous amounts of evidence" into potential collusion between Donald Trump's 2016 presidential campaign and Russiahttps://t.co/YSqO020lev reageer retweet
Het gaat steeds lastiger worden een reden te verzinnen om niet met impeachment hearings te beginnen.

Wachten tot McConnell zegt dat de GOP voor zal stemmen lijkt me onzinnig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_185370202
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef Ulx het volgende:
Het gaat steeds lastiger worden een reden te verzinnen om niet met impeachment hearings te beginnen.
Wat dacht je van de reden: put your money where your mouth is.
pi_185370311
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat is geen reden, maar een actie.
pi_185370326
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is geen reden, maar een actie.
Het is een vraag om bewijs.
  Overall beste user 2022 zondag 3 maart 2019 @ 20:55:38 #20
3928 Ulx
pi_185370334
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Follow the Money dan eerder.

Een hoorzitting is geen impeachment, dat snap je? Het is gewoon een eindeloze rij aan verklaringen van getuigen op live TV en Trump en Fox kunnen dan het onderwerp niet meer veranderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 3 maart 2019 @ 21:00:36 #21
3928 Ulx
pi_185370454
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het is een vraag om bewijs.
Voordat het onderzoek gestart mag worden dient al het bewijs er al te zijn?
Bedoel je dat?
pi_185370461
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:55 schreef Ulx het volgende:
Follow the Money dan eerder.

Een hoorzitting is geen impeachment, dat snap je? Het is gewoon een eindeloze rij aan verklaringen van getuigen op live TV en Trump en Fox kunnen dan het onderwerp niet meer veranderen.
Het is een eindeloze parade van pogingen tot impeachement op basis van lucht.
pi_185370573
quote:
15s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:00 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het is een eindeloze parade van pogingen tot impeachement op basis van lucht.
34 mensen en 3 bedrijven aangeklaagd en/of reeds veroordeeld. Als je dat lucht noemt weet ik niet wat jij normaal inademt.

https://www.vox.com/polic(...)dictments-grand-jury
  zondag 3 maart 2019 @ 21:05:30 #24
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185370597
Statement van Ted Lieu:

quote:
"The House Judiciary Committee is starting a massive investigation into whether Donald Trump and his family and associates committed crimes or engaged in unethical misconduct. We cannot avert our eyes to the evidence plainly before us that crimes and other misconduct may have been committed by Trump and those within his orbit.

"Unlike the narrow scope of the Special Counsel's investigation--whether there is enough evidence to charge a person with a crime related to Russian interference--the Judiciary Committee's oversight mission is far more broad. We want to know if Executive Branch officials, including the President, committed any crimes or engaged in any unethical misconduct.

"We will hold hearings, interview witnesses, analyze documents and build a record. Our investigation will either exonerate Trump and those around him, or it won't. We will then have a conversation with the American people on how to proceed after we conclude our investigation. I want to commend Chairman Jerry Nadler for his strong and steady leadership, and look forward to working with him on this critical investigation."
https://lieu.house.gov/me(...)-judiciary-oversight
  Overall beste user 2022 zondag 3 maart 2019 @ 21:05:48 #25
3928 Ulx
pi_185370606
De redenen tot vervolging of afzetting komen NA het onderzoek. Dat is meestal zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')