Zandvoort heeft dan weer het geluk dat het in de directe omgeving van het circuit barst van de hotels waar crew gebruik van kan maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Groen en Geel (vrijwel) direct aangesloten op de snelweg, met meerdere afritten. Crew zit vaak in lokale B&B’s en komen binnendoor vanuit het Westen aanrijden. Spa is veel minder ingeklemd dan Zandvoort.
Het is zo erg, dat ik als Amsterdammer in de zomer liever naar Camperduin of Petten ga, of Langeveldse Slag, ipv Zandvoort.
Ergens van mei-augustusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef shiznuts het volgende:
De eerste en laatste race zal 't vast niet worden, maar is er al een idee wanneer 'ie dan in de kalender gaat vallen?
Ja. En in de duinen langs het circuit ga ik verhoogde scheidsrechterstoelen verhuren. je ziet ze weleens bij tennis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik parkeer op het paddock of ik kom niet hoor.
Was er iemand die dat serieus al had verwacht dan voor 2020?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook zie je Zandvoort niet op de concept kalenders. zelfs niet als opmerking.
zoals Lammers zei, als je de kans nu niet pakt krijg je voorlopig geen kans meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was er iemand die dat serieus al had verwacht dan voor 2020?
Er moet nog genoeg gebeuren op en rond het circuit voordat je de F1 kunt ontvangen. Ik ga ervan uit dat als Zandvoort al terugkeert op de kalender, het op z'n vroegst in de tweede helft van 2021 zal zijn. Maar kan ook zomaar nog een jaar later zijn.
Kans pakken wil niet zeggen dat je volgend jaar al meteen op de kalender staat. Als er daadwerkelijk een deal komt dan kan het moment dat je daadwerkelijk wordt ingeroosterd zomaar nog 1 of 2 jaar later pas zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals Lammers zei, als je de kans nu niet pakt krijg je voorlopig geen kans meer.
er komen alleen een aantal plekken vrij, dus de kans dient zich nu aan. En de FOM gaat echt niet jaren met je liggen leuren tot je wel of niet kan. De kans is er nu, dus moet je hem nu grijpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kans pakken wil niet zeggen dat je volgend jaar al meteen op de kalender staat. Als er daadwerkelijk een deal komt dan kan het moment dat je daadwerkelijk wordt ingeroosterd zomaar nog 1 of 2 jaar later pas zijn.
Dat ontken ik ook niet. Het is zeker belangrijk om nu die deal te maken. Maar in 2020 al op de kalender is gewoon niet zo realistisch. Dat weten ze in Zandvoort waarschijnlijk ook wel. Gewoon lekker insteken op 2021 en dat extra jaartje pakken om alles financieel, logistiek en circuittechnisch op orde te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komen alleen een aantal plekken vrij, dus de kans dient zich nu aan. En de FOM gaat echt niet jaren met je liggen leuren tot je wel of niet kan. De kans is er nu, dus moet je hem nu grijpen.
wat zou er niet realistisch zijn? De ingrepen aan het circuit zijn relatief kleinquote:Op donderdag 4 april 2019 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Het is zeker belangrijk om nu die deal te maken. Maar in 2020 al op de kalender is gewoon niet zo realistisch. Dat weten ze in Zandvoort waarschijnlijk ook wel. Gewoon lekker insteken op 2021 en dat extra jaartje pakken om alles financieel, logistiek en circuittechnisch op orde te krijgen.
Gaat altijd meer tijd kosten dan je denkt. Niet alleen het circuit, maar alles eromheen. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zou er niet realistisch zijn? De ingrepen aan het circuit zijn relatief klein
Juni.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat altijd meer tijd kosten dan je denkt. Niet alleen het circuit, maar alles eromheen. Letterlijk en figuurlijk.
Maar we zullen het wel zien. De conceptkalender voor het jaar erop verschijnt meestal ergens in augustus of zo dacht ik.
Ik zou niet weten waarom niet. Alle plannen liggen al klaar voor uitvoer, alle betrokken aannemers zijn al klaar voor het werk. Het enige waar nu nog op gewacht wordt is het einde van het seizoen en groen licht van FOM.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:26 schreef Mansjester het volgende:
Zandvoort gaat niet gebeuren. Dit krijg je nooit binnen een jaar gefixed
Race Planet you theoretisch door kunnen gaan op het achterste deel van het circuit als ze de Hugenholtzbocht gaan aanpassen. Ook als het pitgebouw wordt aangepakt, kan er gereden worden vanaf het grote paddock terrein maar een gesloten pitstraat. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
En even hoor.. dingetje
Als al die werkzaamheden zo goed gepland staan. Hoe werkt dat dan met de reeds bestaande planning van het circuit? Tot einde van dit jaar is het circuit zo goed als volgeboekt met activiteiten en evenementen. Ook door de week.
Lijkt mij niet dat je een 'racing experience' kunt organiseren als de graafmachines over het circuit rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |