SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Natuurlijk Uprising.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef peaceman het volgende:
Het is inderdaad My Baby.
Heb je ook een titel voor ons @:Diaan73?
handig he, dat shazamquote:
vermoedelijk doordat jij m daar hebt laten staan...quote:Op zondag 3 maart 2019 13:36 schreef brother52 het volgende:
Ik moet geloof ik maar even koffie zetten...
Zit me al 10 minuten af te vragen hoe het kan dat er hier een volle wasmand in de kamer staat.
Ja, die kans is wel vrij groot maar geen idee wanneer ik die daar neer heb gezet.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
vermoedelijk doordat jij m daar hebt laten staan...
vergeten pareltjequote:
succes met stofzuigen....quote:Op zondag 3 maart 2019 13:46 schreef livelink het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten. Ik heb het stofzuigen nu al veel te lang uitgesteld. En stofzuigen en muziek gaat nu eenmaal niet samen.
Dank je wel. En natuurlijk bedankt voor de muziek. Altijd fijn zo op zondagquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef brother52 het volgende:
Maiden![]()
![]()
Can I play with madness natuurlijk
geen dank...quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel. En natuurlijk bedankt voor de muziek. Altijd fijn zo op zondag
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef brother52 het volgende:
The Jimi Hendrix Experience - Castles made of sand
https://en.wikipedia.org/wiki/Liv_(band)quote:
quote:
ow en je mag raden....quote:
Daar doen we het voorquote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
kan je nog een half uurtje meepakken
Je weet toch dat ik de meest rare dingen onthoud?quote:
Ken je klassiekers. Niemand kent de Berlijnse muur nog, wel dit nummer..quote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Niemand kent de Berlijnse muur nog, wel dit nummer..
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Niemand kent de Berlijnse muur nog, wel dit nummer..
dat is idd niet handigquote:Op zondag 3 maart 2019 14:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet echt nog dingen leren qua huishouden
Laatst de vriezer niet goed gesloten![]()
![]()
Was dus een ijsblok dat ik niet kon openen.
Vriezer uitgezet en laten ontdooien, best handig, toen weer aangezet, opdat het spul niet zou gaan meuren enzo. Niet handig is er niet bij na te denken dat er dan water in de lades is gaan liggen en dus alles vast vriest. Kan ik hem dus weer uitzetten....
het begon nogal stemmig vooral...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets van gehoord, maar ziet eruit als een zeer fijne muziekmix
Ik lees het idd...ook nog 2x Mark Hollis. Maar muziek hoort bij ieder gevoel, dus er is altijd plaats voor en het helpt. En maakt herinneringen levend.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
het begon nogal stemmig vooral...
heb bukkie nog een eerbetoon gegeven.
Belastingaangifte moeten wij ook nog even doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Deels meegeluisterd tijdens de belastingaangifte en andere 'zondagmiddag tijdens regen' klusjes.
Dank Peaceman...
Hollis had ik vrijdag ook al 4 keer gedraaidquote:Op zondag 3 maart 2019 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik lees het idd...ook nog 2x Mark Hollis. Maar muziek hoort bij ieder gevoel, dus er is altijd plaats voor en het helpt. En maakt herinneren levend.
Mja sowieso kut dat ik de inhoud weg moet gooien, al zat ie gelukkig niet al te vol meer.quote:
Zelfs de laatste zaken die ik altijd zelf moest invullen, hebben ze al vooringevuld.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belastingaangifte moeten wij ook nog even doen.
Dat beloven ze toch ook al jaaaarenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs de laatste zaken die ik altijd zelf moest invullen, hebben ze al vooringevuld.
Er is geen reet meer aan...
Ik heb nog ziektekostenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs de laatste zaken die ik altijd zelf moest invullen, hebben ze al vooringevuld.
Vrijstellingen voor lijfrenteverzekeringen en uitkeringen van kapitaalverzekeringen mocht je tot vorig jaar nog deels zelf berekenen/invullen. Hoefde nu dus niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat beloven ze toch ook al jaaaaren
Vanochtend gedaan. Ik krijg maar 65 euro terugquote:Op zondag 3 maart 2019 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belastingaangifte moeten wij ook nog even doen.
Ik kon ook alleen nog maar met de verdeling schuiven, verder is er idd niks meer aan. Met schuiven wel ¤1800 bespaardquote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar een en/of rekening nemen...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanochtend gedaan. Ik krijg maar 65 euro terug. Mijn man de rest.
Ach je moet alles nog wel controleren, jij bent verantwoordelijk, maar er worden daar vaak fouten gemaaktquote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijstellingen voor lijfrenteverzekeringen en uitkeringen van kapitaalverzekeringen mocht je tot vorig jaar nog deels zelf berekenen/invullen. Hoefde nu dus niet meer.
Ze maken het er inderdaad niet leuker op, zo gaat zo'n regenachtige middag nooit voorbij...
Ja, ja...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar een en/of rekening nemen...
De tijden dat we een dergelijk bedrag terug kregen is sinds enkele jaren voorbij dankzij de debiel lage rente stand voor de hypotheek en de kosten voor spaartegoeden...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kon ook alleen nog maar met de verdeling schuiven, verder is er idd niks meer aan. Met schuiven wel ¤1800 bespaard
Oh maar dat krijgen we ook niet terug hoor, we hoeven ¤1800 minder bij te betalenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tijden dat we een dergelijk bedrag terug kregen is sinds enkele jaren voorbij dankzij de debiel lage rente stand voor de hypotheek en de kosten voor spaartegoeden...
Ik heb alles gecontroleerd en alles was juist.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach je moet alles nog wel controleren, jij bent verantwoordelijk, maar er worden daar vaak fouten gemaakt![]()
Ow, dat had ik niet begrepen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dat krijgen we ook niet terug hoor, we hoeven ¤1800 minder bij te betalen
Combinatie ICT en belastingdienst is geen gelukkige match. Zitten echt vaak fouten in.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alles gecontroleerd en alles was juist.
Kan ook bijna niet meer anders, alles is tegenwoordig digitaal en het is alleen een kwestie voor de belastingdienst om alle gegevens bij elkaar te harken vanuit de diverse bronnen...
Ik heb een hekel aan de kleur groen...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
En nog een tip ivm de rendementsheffing op spaartegoeden: groene spaardeposito’s van ING leveren een aardig voordeeltje op
Dat schuiven leverde toch nog 45 euro extra op...quote:
Het is alleen nog een kwestie van verdelen, maar dat is inderdaad ook al ingevuld.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar een en/of rekening nemen...
Peaceman krijgt meestal niets terug, ik de rest.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanochtend gedaan. Ik krijg maar 65 euro terug. Mijn man de rest.
Nooit problemen mee gehad en ik weet ook een beetje hoe e.e.a. in elkaar steekt qua gegevensuitwisseling daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Combinatie ICT en belastingdienst is geen gelukkige match. Zitten echt vaak fouten in.
Als we ook nog een voorlopige teruggave zouden hebben is er helemaal niks meer aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman krijgt meestal niets terug, ik de rest.
Hij krijgt de voorlopige teruggave al maandelijks.
Lucky you wat dat betreft!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zodra je met ziektekosten en/of studiekosten te maken hebt moet je het nog wel zelf doen.
Die gegevens krijgen ze niet door.
Precies, dan heb je nog even wat te doen, hier wat verzamelen, daar wat invullen, thuisapotheek invullen, hup naar de 150% gaan, dan gebeurt er tenminste nog iets.quote:
Wel 0,05 hele procenten rente!quote:Vaste rente en looptijd
Vaste rente van 0,05%
Sparen met belastingvoordeel
Looptijd 5 jaar
Minimaal spaarbedrag van ¤ 5.000, maximaal spaarbedrag van ¤ 25.000
Mja, leuk, maar had toch liever geen ziektekosten.quote:
Thuisapotheek bestaat al jaren niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, dan heb je nog even wat te doen, hier wat verzamelen, daar wat invullen, thuisapotheek invullen, hup naar de 150% gaan, dan gebeurt er tenminste nog iets.
Ik had het dan ook alleen over je uitzoekwerk voor de belastingen, niet over je fysieke gesteldheid...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja, leuk, maar had toch liever geen ziektekosten.
Alleen al dat stomme eigen risico. Maar soit ik mag bij de dokters komen, dat is ook wel wat waard. Had het alleen liever niet hoeven doen en gewoon aan het werk geweest en desnoods duizenden euro's moeten afdragen. Dat zou immers betekenen dat ik heel veel verdiende.
Dat schiet ook niet op nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt voor die ING Groene Spaardeposito's:
[..]
Wel 0,05 hele procenten rente!
Gekkenhuis!!
10 jaar = 0,60%
Dat is dan wel beter, maar stelt ook geen flikker meer voor.
Daar kom je je bed toch niet voor uit?
Oh,ze geven inmiddels zelfs rente? wij hebben ze met 0% rente en toch loont het, kijk maar eens naar de rekenvoorbeeelden op hun website. het voordeel zit ‘m in 2 dingen: vrijstelling vermogensrendementsheffing en een extra heffingskortingquote:Op zondag 3 maart 2019 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Even gecheckt voor die ING Groene Spaardeposito's:
[..]
Wel 0,05 hele procenten rente!
Gekkenhuis!!
10 jaar = 0,60%
Dat is dan wel beter, maar stelt ook geen flikker meer voor.
Daar kom je je bed toch niet voor uit?
Die rekenvoorbeelden kon ik niet vinden, de link deed het niet...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh,ze geven inmiddels zelfs rente? wij hebben ze met 0% rente en toch loont het, kijk maar eens naar de rekenvoorbeeelden op hun website. het voordeel zit ‘m in 2 dingen: vrijstelling vermogensrendementsheffing en een extra heffingskorting
Moet je dan je geld voor minimaal 5 jaar laten staan?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh,ze geven inmiddels zelfs rente? wij hebben ze met 0% rente en toch loont het, kijk maar eens naar de rekenvoorbeeelden op hun website. het voordeel zit ‘m in 2 dingen: vrijstelling vermogensrendementsheffing en een extra heffingskorting
Ook al afgeschaft, wat lullig. Het is (gelukkig) al even geleden dat mijn zorgkosten boven het drempelbedrag uitkwamenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Thuisapotheek bestaat al jaren niet meer.
Dus ja je hebt een voordeel, mits het vermogen aanzienlijk is.quote:Sommige spaar- en beleggingsproducten leveren fiscaal voordeel op. Voor spaarders met meer dan het heffingsvrije vermogen (in 2019 ¤30.360 per persoon) bedraagt dit voordeel minimaal 1,28%. Maar afhankelijk van de omvang van het vermogen, kan het oplopen tot 2,38%. Dit voordeel geldt voor 'groene' tegoeden tot ¤58.539 (2019). Voor stellen is dit het dubbele, oftewel ¤117.078.
Het fiscale voordeel bestaat uit 2 delen:
Een besparing van 0,58%, 1,34% of 1,68% vermogensrendementsheffing (2019)
0,7% heffingskorting
Door te sparen of te beleggen via groenproducten krijg je dus voor maximaal ¤58.539 vrijstelling van de vermogensrendementsheffing. Daarnaast levert groen sparen een voordeel van 0,7% op, over het totale 'duurzame' kapitaal tot ¤58.539. Dat gaat via de heffingskorting.
Ah, nu doen de links het wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Belasting over uw vermogen
De Belastingdienst beschouwt uw spaargeld als onderdeel van uw vermogen. Over uw vermogen in box 3 betaalt u belasting. Dit heet vermogensrendementsheffing. Tot een bedrag van ¤ 30.360 (2019) is uw vermogen vrijgesteld voor het betalen van deze belasting. Over uw vermogen boven de ¤ 30.360 betaalt u vermogensrendementsheffing. Voor fiscale partners geldt een gezamenlijk vrijgesteld vermogen van ¤60.720.
Extra vrijstelling bij ING Groen Spaardeposito
Het geld op een ING Groen Spaardeposito is tot een bedrag van ¤ 58.540 (2019) vrijgesteld van vermogensrendementsheffing. Dit bedrag komt bovenop de ¤ 30.360 die in ieder geval vrijgesteld is. Heeft u een fiscaal partner? Dan geldt dit belastingvoordeel tot een bedrag van ¤ 117.080. Staat er meer spaargeld op uw ING Groen Spaardeposito, dan betaalt u alleen over het bedrag boven de ¤ 58.540 (of ¤ 117.080) vermogensrendementsheffing.
Aanvullende heffingskorting
Naast de vrijstelling op de vermogensrendementsheffing geldt ook een aanvullende heffingskorting. Deze kunt u van uw inkomstenbelasting aftrekken. De heffingskorting wordt berekend over het saldo op uw ING Groen Spaardeposito tot een maximum van ¤ 58.540. In 2019 geldt een heffingskorting van 0,7%.
Tabblad deed het eerder niet, was leeg.quote:
quote:Stel:
je hebt een ING Groen Spaardeposito
het saldo is ¤ 25.000
de looptijd is 5 jaar
het rentepercentage is 0,01% op jaarbasis
Je ontvangt dan per jaar een rente van 0,01%, dat is elk jaar 0,01% x ¤ 25.000 = ¤ 2,50
Een schrikkeljaar heeft een dag extra.
De rente per dag is 0,01% x ¤ 25.000 / 365 dagen = ¤ 0,01
Je ontvangt dan ¤ 2,50 + ¤ 0,01 = ¤ 2,51
Let op: de genoemde rentepercentages zijn voorbeelden. Kijk hier voor actuele rentepercentages.
ING is de enige bank die dit goed aanbiedt, die van de rabobank heeft zo bizar veel kosten dat dat je voordelen meteen teniet doetquote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tabblad deed het eerder niet, was leeg.
Nu dus wel.
Laatst overigens ook al met zo'n Miep van de bank dit besproken, maar voorlopig doen we dit maar niet, ook al zou het wel iets kunnen schelen...
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Dit rekenvoorbeeld is trouwens wel erg lachwekkend:
[..]
quote:Voorbeeld 2: Bart en Annet (fiscaal partners, ¤280.000 vermogen) profiteren van voordeel
Bart en Annet zijn fiscaal partners en hebben allebei een baan. Op 1 januari 2019 is het vermogen in box 3 van Bart en Annet ¤ 280.000. Zij openen in 2019 ieder voor ¤ 25.000 een 5 jaars ING Groen Spaardeposito met een rente van 0,00%. Op 1 januari 2020 is hun totale vermogen onveranderd ¤ 280.000. Over het belastingjaar 2019 moeten zij vermogensrendementsheffing per persoon betalen over ¤ 140.000. Zij betalen per persoon over hun vermogen boven de vrijstelling (¤ 30.360) tot ¤71.650 0,58% belasting (1,94% * 30%) en over hun vermogen van ¤71.650 tot ¤109.640 1,34% belasting (4,45% *30%). Zij moeten dus per persoon ¤71.650 * 0,58% + ¤37.990 * 1,34% = ¤ 924,17 vermogensrendementsheffing betalen. Samen is dit ¤ 1.848,34.
Het saldo op het ING Groen Spaardeposito is vrijgesteld van rendementsbelasting (voor max ¤ 58.450 per persoon). Hierdoor betalen Bart en Annet ieder over 2020 over hun vermogen elk een extra vrijstelling van ¤ 25.000. Zij moeten dus per persoon ¤ 71.650 * 0,58% + ¤ 22.990 * 1,34% = ¤ 590,42 vermogensrendementsheffing betalen. Samen is dit ¤ 1.180,84.
Daarnaast kunnen ze dankzij de heffingskorting van 0,7% ¤ 350 (0,7% * 50.000) aftrekken van hun inkomstenbelasting.
De rente op een ING Groen Spaardeposito is weliswaar lager dan bij andere reguliere spaarvormen. Maar dankzij het belastingvoordeel is het rendement over die periode voor Bart en Annet hoger. In de tabel hieronder is het rendement na 1 jaar weergegeven voor de situatie van Bart en Annet met en zonder ING Groen Spaardeposito. Het belastingvoordeel is daarmee (¤ 1.848,341 - ¤ 1.180,84) + ¤ 350 = ¤ 1.017,50.
In dit voorbeeld wordt er vanuit gegaan dat Bart en Annet beiden 50% van het gezamenlijk vermogen opgeven bij hun belastingaangifte.
Ik krijg elders geen ¤1000 rendement op een spaarsaldo van ¤50.000, dus voor mij/ons loont het wel. Met beleggen kun je vast meer rendement behalen, maar dat is hier geen optiequote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit voorbeeld is dan weer wat extremer, maar ook daar heb je maar 1000 euro voordeel:
[..]
Heb je gelijk in, maar dan moet je wel even x tijd je centen aan de bank afstaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik krijg elders geen ¤1000 rendement op een spaarsaldo van ¤50.000, dus voor mij/ons loont het wel. Met beleggen kun je vast meer rendement behalen, maar dat is hier geen optie
Als je dood gaat komt het wel vrij hoor. Ik wil verder niks insinueren hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dan moet je wel even x tijd je centen aan de bank afstaan.
Tussendoor opnemen gaat niet.
En dat is nou net wat we niet willen...
Eens. Ik wil het ook niet ergens vast hebben staan...quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dan moet je wel even x tijd je centen aan de bank afstaan.
Tussendoor opnemen gaat niet.
En dat is nou net wat we niet willen...
Dat vind ik ook.... irritant vind ik ze. Ook de plek waar "versturen" staat.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Die nieuwe knopjes op de iPad zijn overigens niet echt fijn...
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef De_Nater het volgende:
Zitten echt een aantal fijne tracks bij de huidige Release Radar van mij
quote:Op maandag 4 maart 2019 05:47 schreef Melting het volgende:
Altijd wat
Slaap ik eindelijk een keer lekker
Dan is er altijd toch weer wat
Zo droomde ik vannacht
Dat is een nachtmerrie had
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 4 maart 2019 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen Metling. Mijn dochter is mijn nachtmerrie. Door haar heb ik vannacht slecht geslapen.
Ja, carnaval is haar goed bevallen. Gisterennacht kwam ze om 03.00 thuis en ze wilde gisterenavond opnieuw gaan. Omdat ze vandaag gewoon naar school moet had ik gezegd dat ze nu niet zo laat thuis mocht zijn. Maar ik had stom genoeg geen tijd afgesproken. Dus heb ik slecht geslapen vanaf het moment dat ik naar bed ging, tot ze om 01.30 thuis kwam. En toen kwam ze me nog vrolijk helemaal wakker maken om te vertellen dat ze thuis was en dat ze het leuk had gehad. Dus ik zei dat ze dan maar snel naar bed moest gaan. Dat ging ze doen, maar ze ging eerst nog wat eten. En vervolgens ging ze uitgebreid onder de douche en lag ze uiteindelijk nog pas rond 02.30 in bed. En daarna kon ik pas echt goed slapen.quote:Op maandag 4 maart 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Was ze zo laat thuis?
quote:Op maandag 4 maart 2019 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, carnaval is haar goed bevallen. Gisterennacht kwam ze om 03.00 thuis en ze wilde gisterenavond opnieuw gaan. Omdat ze vandaag gewoon naar school moet had ik gezegd dat ze nu niet zo laat thuis mocht zijn. Maar ik had stom genoeg geen tijd afgesproken. Dus heb ik slecht geslapen vanaf het moment dat ik naar bed ging, tot ze om 01.30 thuis kwam. En toen kwam ze me nog vrolijk helemaal wakker maken om te vertellen dat ze thuis was en dat ze het leuk had gehad. Dus ik zei dat ze dan maar snel naar bed moest gaan. Dat ging ze doen, maar ze ging eerst nog wat eten. En vervolgens ging ze uitgebreid onder de douche en lag ze uiteindelijk nog pas rond 02.30 in bed. En daarna kon ik pas echt goed slapen.
En je zult zien dat ze straks ongelooflijk chagrijnig is als om 07.00 de wekker gaat
Verliefd op carnaval of op een jongen? Dat laatste dacht ik ook even toen ze zo vrolijk thuis kwam.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie leedvermaak.
Maar wel leuk dat het haar zo goed bevallen is.
En misschien is ze helemaal niet chagrijnig, omdat ze gewoon verliefd is.
Op een jongen, of op een meisje.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Verliefd op carnaval of op een jongen? Dat laatste dacht ik ook even toen ze zo vrolijk thuis kwam.
quote:Op maandag 4 maart 2019 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, carnaval is haar goed bevallen. Gisterennacht kwam ze om 03.00 thuis en ze wilde gisterenavond opnieuw gaan. Omdat ze vandaag gewoon naar school moet had ik gezegd dat ze nu niet zo laat thuis mocht zijn. Maar ik had stom genoeg geen tijd afgesproken. Dus heb ik slecht geslapen vanaf het moment dat ik naar bed ging, tot ze om 01.30 thuis kwam. En toen kwam ze me nog vrolijk helemaal wakker maken om te vertellen dat ze thuis was en dat ze het leuk had gehad. Dus ik zei dat ze dan maar snel naar bed moest gaan. Dat ging ze doen, maar ze ging eerst nog wat eten. En vervolgens ging ze uitgebreid onder de douche en lag ze uiteindelijk nog pas rond 02.30 in bed. En daarna kon ik pas echt goed slapen.
En je zult zien dat ze straks ongelooflijk chagrijnig is als om 07.00 de wekker gaat
Oeps....quote:Op maandag 4 maart 2019 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps....
Twan is ook twee avonden geweest. Ik heb hem beide keren niet thuis horen komen. Hij is vandaag wel vrij. Zijn vriendin is vannacht bij ons blijven slapen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, ben al klaar voor Pyamabal! Van 10:00 tot de middag![]()
have fun!quote:Op maandag 4 maart 2019 09:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, ben al klaar voor Pyamabal! Van 10:00 tot de middag![]()
Het was voor de kleintjes overweldigendquote:
Nou volgens mij gaat hij omdat iedereen gaat. De muziek vindt hij niet leuk. En van verkleden, houdt hij ook niet. Hij had alleen een SWAT hesje over zijn trui. Verder niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... toch iemand in de familie die het feest kan waarderen.
Jaja...... dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat hij omdat iedereen gaat. De muziek vindt hij niet leuk. En van verkleden, houdt hij ook niet. Hij had alleen een SWAT hesje over zijn trui. Verder niet.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zijn vader gaat wel elk jaar. Misschien heeft hij het van hem.
Ze geeft toch het goede voorbeeld door niet mee te gaan?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet het goede voorbeeld geven, Diaan. Ga gewoon met hem mee.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze geeft toch het goede voorbeeld door niet mee te gaan?
In een heel ver verleden ging ik wel naar de optocht op zaterdag in Losser. Twan was toen nog niet geboren of heel erg jong. Maar dat kwam omdat ouders van een vriendin langs de route woonden. Dan gingen we daar gezellig wat drinken en kijken naar de stoet. Maar naar een carnavalsfeest? Nee dank je.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet het goede voorbeeld geven, Diaan. Ga gewoon met hem mee.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
NWS / Prodigy frontman Keith Flint dies aged 49
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn er inmiddels 3 gedraaid op 3fmquote:Op maandag 4 maart 2019 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik lees het net ook op Nu.nl
Er wordt nu een nummer gedraaid op radio 2.
Het gaat maar door.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het geplande optreden op Lowlands dit jaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Nu is Keith m.i. wat minder belangrijk voor The Prodigy dan componist Liam, maar Keith was de laatste tijd wel het gezicht.
En brulkikker...
denk niet dat dat doorgaat..quote:Op maandag 4 maart 2019 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het geplande optreden op Lowlands dit jaar.
Ik denk dat die gecanceld gaat worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het geplande optreden op Lowlands dit jaar.
quote:
Dat vrees ik ook!quote:Op maandag 4 maart 2019 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat die gecanceld gaat worden.
De vraag is m.i. terecht of The Prodigy ooit nog wel zal optreden...
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef TaMieke het volgende:
Er is nu ook bekend gemaakt dat ie zelfmoord heft gepleegd.
Ja, de snelste encyclopedie ter wereld.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op wikipedia was men er snel bij om Keith bij de "Past Members" te zetten
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Prodigy
Had topic al gezien. Gepost ook zelfs.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, de snelste encyclopedie ter wereld.
Overigens ook eigen topic op FOK!: MUZ / Keith Flint van the Prodigy overleden (49)
Ik had al geGoogled en het zegt me niks.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je z'n foto ziet vast wel. Beverly Hills 90210
Ja, daar schrok ik ook van. En was toen weer verrast omdat mijn dochter hem ook kende. Hij speelde kennelijk in een serie die zij kijkt.quote:
Ik zie het net toevallig op IMDBquote:
Riverdale denk ik dan? Dat is wel populair onder tieners geloof ik (wat dan ook meteen een reden voor mij is om het niet te kijken). Wiki zegt dat hij daarin speelde; ik had geen idee.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ik ook van. En was toen weer verrast omdat mijn dochter hem ook kende. Hij speelde kennelijk in een serie die zij kijkt.
Beverly 90210 was toch een meisjes-/puberserie?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was toen precies de doelgroep van die tvserie volgens mij. Dylan probeerde op James Dean te lijken en dat sprak me wel aan
Lijkt het wel op.quote:
Die is al jaren niet best...quote:Op maandag 4 maart 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt het wel op.
Schijnt met Ozzy Osborne ook niet best te gaan.
Ik heb die serie ook gevolgd, ja. Toen keek ik nog series; nu al zeker 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was toen precies de doelgroep van die tvserie volgens mij. Dylan probeerde op James Dean te lijken en dat sprak me wel aan
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beverly 90210 was toch een meisjes-/puberserie?
Ozzie is al 16 jaar dood, alleen weet ie dat nog niet.quote:
Ben onlangs met Peaky Blinders begonnen, na een bestraffende emoji van peaceman. Goeie serie wel, met goeie muziek.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die serie ook gevolgd, ja. Toen keek ik nog series; nu al zeker 20 jaar niet meer.
Hij probeert het record van Keith Richards te verbeterenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ozzie is al 16 jaar dood, alleen weet ie dat nog niet.
Geweldige serie, al krijg ik wel een beetje het gevoel dat ze te veel willen en aan hun succes straks ten onder gaan qua schrijven. Net als House of Cards (dat was na seizoen 3 al matig geworden.)quote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben onlangs met Peaky Blinders begonnen, na een bestraffende emoji van peaceman. Goeie serie wel, met goeie muziek.
Oei, dan zitten we nog 300 jaar met hem opgescheeptquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij probeert het record van Keith Richards te verbeteren
Die serie is fantastischquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei, dan zitten we nog 300 jaar met hem opgescheept
Al moet ik zeggen dat die serie met hem en zijn zoon op roadtrip door de VS soms wel vermakelijk is.
Als je dol bent op zwaardgevechten, gifmengen, intriges e.d. Knightfall is dan een aanraderquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben onlangs met Peaky Blinders begonnen, na een bestraffende emoji van peaceman. Goeie serie wel, met goeie muziek.
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft matige scores op IMDb en rottentomatoes, maar ik zet 'm in de groep "Maybe".quote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Als je dol bent op zwaardgevechten, gifmengen, intriges e.d. Knightfall is dan een aanrader
En Black Sails..quote:Op maandag 4 maart 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, Peaky Blinders moet ik ook nog steeds aan beginnen...
Ja, die ookquote:
Die heb ik al gehad. Aanraderquote:
Ik ga op mijn eigen oordeel af en niet die van een anderquote:Op maandag 4 maart 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft matige scores op IMDb en rottentomatoes, maar ik zet 'm in de groep "Maybe".
(Nee, autocorrect, niet in de groep "Maybelline")
Er is nog zoveel dat ik wil kijken en ik word maar 93 jaar, dus ik moet een voorselectie maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga op mijn eigen oordeel af en niet die van een ander
Prachtige serie en uitstekende laatste aflevering.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Aanrader
Ik ben een sucker voor goede piratenverhalen.
Dan zou ik het opzeggen. Zonde van het geld.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb bij Netflix een hele batterij programma's geselecteerd, maar ik kijk gewoon zelden TV.
Laat staan Netflix...
Ik kijk best veel eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn gratis maand netflix heb ik 1 film gekeken volgens mij
Voor films moet je ook niet echt bij Netflix zijn, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn gratis maand netflix heb ik 1 film gekeken volgens mij
Nou, huilie huilie Spielberg denkt daar anders overquote:Op maandag 4 maart 2019 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor films moet je ook niet echt bij Netflix zijn, uitzonderingen daargelaten.
Ja heb ik ook gelezen. Best wel triest..quote:Op maandag 4 maart 2019 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, huilie huilie Spielberg denkt daar anders over
Mw. MM mag toch wel kijken?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zou ik het opzeggen. Zonde van het geld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 05:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ik zie dat je mijn wijnfilosofie hebt omarmd?
Ik had haar om 07.00 wakker gemaakt zonder succes. Vervolgens heb ik haar nog een keer wakker gemaakt vlak voor ik zelf de deur uit ging. Ja, ja, ze had nog wel even de tijd...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]Wel een goede filosofie op zich.
Goedemorgen.
Hoe was het gisterenmorgen toen de wekker ging met je dochter?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 05:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had haar om 07.00 wakker gemaakt zonder succes. Vervolgens heb ik haar nog een keer wakker gemaakt vlak voor ik zelf de deur uit ging. Ja, ja, ze had nog wel even de tijd...
Om 10.30 werd ik op mijn werk gebeld dat ze zich had verslapen.
Of ik alsjeblieft de school wilde bellen dat ze de bus had gemist.![]()
Dus ik heb gezegd dat ze zelf de school maar moest bellen dat ze zich had verslapen. Ze hing boos op. Toen ik gisteren thuiskwam was ze nog steeds boos op me want andere ouders doen nooit zo lullig
[..]
Ik had haar om 07.00 wakker gemaakt zonder succes. Vervolgens heb ik haar nog een keer wakker gemaakt vlak voor ik zelf de deur uit ging. Ja, ja, ze had nog wel even de tijd...
Dus ik heb gezegd dat ze zelf de school maar moest bellen dat ze zich had verslapen. Ze hing boos op. Toen ik gisteren thuiskwam was ze nog steeds boos op me want andere ouders doen nooit zo lullig
Dat komt wel weer terug. Ze heeft nu twee aantekeningen. Bij de volgende keer moet ze een hele week om 08.00 op school zijn. Als dat gebeurt krijg ik het de hele week te horen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geweldig.
De boosheid zal vandaag toch wel over zijn?
[..]
Senseo-koffie is gewoon vies. Dan liever geen koffie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:48 schreef ToT het volgende:
Sow dan! Senseo gekocht....ik kon me niet herinneren dat de koffie daarvan zo'n slappe smaak had zeg! En ik heb nog wel dark roast gehaald!
En ik wist dat je er kleine kopjes mee krijgt, maar het vult hier nog geeneens een halve mok!
Nou ja, ik wilde geen 2 volle mokken meer zoals met mijn oude koffiezetter, maar dit is wel belachelijk!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt wel weer terug. Ze heeft nu twee aantekeningen. Bij de volgende keer moet ze een hele week om 08.00 op school zijn. Als dat gebeurt krijg ik het de hele week te horen.
[..]
Dat heeft Symph ToT pas ook nog gezegdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Senseo-koffie is gewoon vies. Dan liever geen koffie.
Och nee, ik vind het niet vies; het is alleen heel slap van smaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Senseo-koffie is gewoon vies. Dan liever geen koffie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heeft Symph ToT pas ook nog gezegd
Je kunt altijd vragen of het mag, ik ben benieuwd. Je hebt de senseo natuurlijk wel gebruikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Och nee, ik vind het niet vies; het is alleen heel slap van smaak.
Mag je zo'n ding nog terugsturen als je het een keer gebruikt hebt?
Nee, dat mag je niet. En terecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die cupjes schijnen weer slecht voor je cholesterol te zijn, en bij mij is dat al aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je nou een keer zo’n actie overweegt, ToT, kijk dan eens naar een aanbieding voor een Dolce Gusto, die dingen zijn soms bijna gratis en als je ze nauwelijks gebruikt zijn die cupjes wel te doen.
Maar volgens mij heb je je andere apparaat iets te overhaast weggegeven
Koffie is slecht voor je bloeddruk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die cupjes schijnen weer slecht voor je cholesterol te zijn, en bij mij is dat al aan de hoge kant.
Enjoyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:10 schreef just me het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst naar de damesdag golfen![]()
Nu zelfs een meemaken of het echt zo'n wespennest is
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:10 schreef just me het volgende:
Sterkte voor Symph.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Enjoy
Hier wordt het een ochtendje kaakchirurg, nee, niet voor mij, maar voor Symph
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:10 schreef just me het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Enjoy
Goedemorgen Charlotte. Al nuchter?quote:
sterkte voor Symphquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Enjoy
Dat wordt weer hamsteren dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
we kunnen weer Efteling zegels sparen bij AH
Ik wil ze best sparen... wij doen toch wekelijks boodschappen bij AH. Als iemand ze wil hebben, laat het me weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
sterkte voor Symph
Sterkte voor symph!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Enjoy
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Enjoy
Ik denk niet dat ze er tegenwoordig intrappen dat je nog nooit eerder een bak Senseo slootwater hebt gedronken en dus van niks wist...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog van vorig jaar liggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt frustrerendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, half uur voor de ingang van de parkeergarage wachten, uur wachten op de uitgelopen kaakchirurg en toen bleek er een opeenstapeling van miscommunicatie te zijn en werden er geen verstandskiezen getrokken
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt frustrerend![]()
Is er wel een nieuwe afspraak gemaakt?
De miscommunicatie lag niet bij het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt frustrerend![]()
Is er wel een nieuwe afspraak gemaakt?
Interne communicatie ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
De miscommunicatie lag niet bij het ziekenhuis
wel 'n goede afspraak kunnen plannen die ze beiden bevestigd hebben ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph en de tandarts zijn er beide kennelijk niet zo goed in
Nu weer terug naar de tandartsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef just me het volgende:
[..]
wel 'n goede afspraak kunnen plannen die ze beiden bevestigd hebben ?
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, half uur voor de ingang van de parkeergarage wachten, uur wachten op de uitgelopen kaakchirurg en toen bleek er een opeenstapeling van miscommunicatie te zijn en werden er geen verstandskiezen getrokken
Al die grappen hebben we zelf ook al gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je moet in zo'n situatie toch wat kiezen he!
Die staan vanaf heden dan op een onverkiesbare plaats.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al die grappen hebben we zelf ook al gemaakt
Hoe minder er over je gezegd word, hoe beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:08 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer.. voor jou
Fuck, ben ik de naam weer vergeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
ToT, eet smakelijk..echt een typisch mannen antwoordquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, ben ik de naam weer vergeten!
Ehhhh....iets Filipijns in ieder geval!Varkensvlees in een zoete marinade.
Ah wacht: tocino!
En uiteraard wat groenten enzo er bij.
Normaal hou ik niet zo snel van vlees met een zoete smaak, maar dit is wel lekker!
Ow, en het is dus Spaans!Nou ja, na 300 jaar bezetting is dat eten natuurlijk wel helemaal ingeburgerd daar!
En ik lees nu net dat het eigenlijk van spek gemaakt moet worden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef peaceman het volgende:
Het houdt maar niet op met de ellende deze week
Het duurde nog lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef peaceman het volgende:
Het houdt maar niet op met de ellende deze week
Wesley had ook beter met smurfin kunnen trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |