+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Is het al half negen......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:31 schreef egoblokje het volgende:
Nah, vast niet.
Ik ben wel heel benieuwd naar die muziek opdracht, die lijkt me leuk
En of we iets te zien krijgen van die afbeelding in de leader, heb er niks van gezien in het vooruitzicht naar deze aflevering...
Nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het al half negen......
Boh.....quote:
Sarah is de mol, of Merelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Boh.....![]()
Niels mol, Merel winnaar en Sarah verliezer
Dat merken een aantal mensen hier wel wanneer Merel volgende week naar voren staptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen aan jou
Merel was vorige aflevering wel heel verdacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Dat merken een aantal mensen hier wel wanneer Merel volgende week naar voren stapt
''Mannen''quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh nou heb ik twéé mannen tegen me
Niels is de Molquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh nou heb ik twéé mannen tegen me
quote:
quote:
Mobiel ziet alles er anders uitquote:
quote:
*Kuch kuch* Klaas *kuch kuch*quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alsof je kunt weten wie de mol is
Dat voorkomt de regie wel.
Ja, whats up?quote:
Oh, klopt ja, is Danny mee bezig geweest. Veranderingen staan uitgelegd in MED.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mobiel ziet alles er anders uitallemaal knopjes die je voorheen niet had mobiel
![]()
En kan ik nu ook multiquoten mobiel?
[..]
Deze week is Moltalk sowieso op NPO 1quote:
Nee, maar dan kan het nog wel de finale zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:30 schreef StephanL het volgende:
HuhhhhhhWe kregen het vandaag toch niet te horen wie de mol is.
welke punten?quote:
Beetje verwarrend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
NEE Margriet... DIT is de finale. Volgende week is de ONTKNOPING
Exact: vandaag de finale, volgende week de ontknopingquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan het nog wel de finale zijn.
Zoals alle andere jaren zeg maar
is altijd afl 10 hequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje verwarrend.
Ik had gehoopt dat vandaag al de uitslag was.
Helaas, nog een week wachten.
Uitslag is altijd in Nederlandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje verwarrend.
Ja maar wat wil je.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Alsof er tijdens WIDM zelf nog niet genoeg geouwehoerd wordt
Piepkuikenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef superniger het volgende:
Gvd ik wil MarcMarie op zijn smoel slaan.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef superniger het volgende:
Gvd ik wil MarcMarie op zijn smoel slaan.
neuj pas sinds dat het commercieel moestquote:
Maar wel waar. Is al jaaaaaaaaren zoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje verwarrend.
Nee hoor, dat was alleen vorig jaar geloof ik. Maar alle voorgaande jaren wisten de 3 overgebleven kandidaten de uitslag op locatie al. Dat werd natuurlijk wel pas later in Nederland aan de rest uitgezonden.quote:
Half uur, om iedereen te pestenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:34 schreef Fred_B het volgende:
Dit is echt tenenkrommend. Hoe lang gaat deze onzin nog verder?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Margriet niet zo leuk. Ik wil Viev terug
+1quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef Moira. het volgende:
Oh, Niels ineens het minste verdacht. Sowieso dat het Niels is dan
TUNNEL!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef Moira. het volgende:
Oh, Niels ineens het minste verdacht. Sowieso dat het Niels is dan
HEEL TWITTER BOOSquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef iBenny het volgende:
https://twitter.com/search?q=widm&f=live
Twitter gaat ook los over deze actie
En meteen stopt het. Mij bedanken mag in dit topic jongens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik prik mijn ogen uit als dit ook maar een minuut langer doorgaat
bedanktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En meteen stopt het. Mij bedanken mag in dit topic jongens.
Ah duidelijk, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat werd natuurlijk wel pas later in Nederland aan de rest uitgezonden.
Volgende weekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hoe werkt dit vanavond? Uitslag al of is dat volgende week?
Volgende weekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Finalespel & test vandaag, uitslag van de test en ontknoping van de mol en diens molacties volgende week.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
is ook lastig als iedereen op een ander zit want dan zijn de andere twee ook meteen duidelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Finalespel & test vandaag, uitslag van de test en ontknoping van de mol en diens molacties volgende week.
Hoewel ze soms ook de winnaar/verliezer in deze aflevering al laten weten, maar dat hebben ze de laatste jaren niet meer gedaan
kniequote:
Zijn ze mee gestopt. Olcay als verliezer had vorig jaar niets verklapt en werd ook niet genoemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Finalespel & test vandaag, uitslag van de test en ontknoping van de mol en diens molacties volgende week.
Hoewel ze soms ook de winnaar/verliezer in deze aflevering al laten weten, maar dat hebben ze de laatste jaren niet meer gedaan
WIJ WILLEN NAMquote:
Trust nobody vandaag dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel nog benieuwd of de wisseling van trust nobody naar trust no one een hint is
Nee hoor. Rik ook nietquote:
Ik dacht no one te horenquote:
ik ook. gewoon de fluister als altijdquote:
quote:
wel catsuit.quote:
Maar vorige jaren was het nobodyquote:
Het origineel is van Horace en is "TRUST NOBODY"quote:
en 1 keer tweequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:43 schreef TLC het volgende:
Dus de Belgische mol duurt gewoon een hele week langer qua opnamesen dan te bedenken dat dit seizoen 2 keer niemand naar huis moest bij de executies
Het moest nat kunnen worden toch? Zwart schijnt dan iig 100% zeker niet door.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:44 schreef Moira. het volgende:
Hebben ze allemaal (incl Rik) de opdracht gekregen zwart te dragen ofzo?
Zit jij ook in de fok poule?quote:
Niels maakt muziek en brengt schijven uitquote:
Sarah doet alleen alsof ze niets kan. Saai.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Sarah? Ik heb steeds meer het gevoel dat zij de mol is - al heb ik Niels in de app gezegd.
nee, ik kom hier alleen voor de gezelligheidquote:
Precies. Milouska was geniaal met die strategie (want de errste en heel slim bedacht)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sarah doet alleen alsof ze niets kan. Saai.
Ik ook. Of ik iig serieusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, ik kom hier alleen voor de gezelligheid
Ze is irritant, mol of geen mol.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Sarah? Ik heb steeds meer het gevoel dat zij de mol is - al heb ik Niels in de app gezegd.
Er zijn 3 strandjes, op elk strandje moet je een toren bouwen van die schijven die in het water liggen (oranje, blauw, groen)quote:
Er zijn 3 kleuren schijven, en die moeten ze naar het juiste strand brengen om een torentje te bouwenquote:
Het is een snertseizoenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:49 schreef zoem het volgende:
Ik mis een beetje van die mysterieuze opdrachten. Dit is nogal een matige doorsnee opdracht voor een finale.
Ja dat! Lijkt meer het introkamp op de middelbare.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:49 schreef zoem het volgende:
Ik mis een beetje van die mysterieuze opdrachten. Dit is nogal een matige doorsnee opdracht voor een finale.
zat ik ook aan te denkenquote:
het zijn dan ook middelbare vrouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat! Lijkt meer het introkamp op de middelbare.
lijkt mij welquote:
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat! Lijkt meer het introkamp op de middelbare.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Zometeen drijft er een krokodilletje voorbij
Jeetje hoe jong ben jijquote:
Ach, ze zijn leuk op schoolkamp dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:49 schreef zoem het volgende:
een stuk jonger dan hunquote:
waarom is dat?quote:
ja dat leek net ook al zoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef essnhills het volgende:
Deed Sarah nou een schijf terug op de paal in het water?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef essnhills het volgende:
Deed Sarah nou een schijf terug op de paal in het water?
Afschrijven op leeftijd. Terwijl ze niet zo oud zijnquote:
Geen paarse paalquote:
jij vindt ze niet oud. ik vind ze middelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afschrijven op leeftijd. Terwijl ze niet zo oud zijn
Laten we het hebben over de opdrachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jij vindt ze niet oud. ik vind ze middelbaar
Klopt. Ik vind die opmerking vrij bizarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
+15quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de opdrachten
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind die opmerking vrij bizar
Dan ben ik bejaardquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee. +250quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over de opdrachten
Doet haar taak prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef iBenny het volgende:
Sarah zegt dat bedrag wel heel glimlachend
molhumorquote:
Fijn. Laten we er over ophouden.quote:
Fok zit vol met wereldvreemden. Kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind die opmerking vrij bizar
Goed dat je het fijn vindt. lijkt me een goed plan!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn. Laten we er over ophouden.
Sarah is 32quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jij zou niels wel in een denim hotpants willen zien he?quote:
mogelijk nog 1 opdrachtje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt de rest van de uitzending nu een recap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |