Wat een aso-tijd om aan te bellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gaat om 4.30 uur de bel.
Bezoek nog steeds aanwezig.![]()
![]()
![]()
Het is mijn zoon....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een aso-tijd om aan te bellen.
Goedemorgen.
Ik dacht dat hij niet zou stoppenquote:
Vooruit dan maar....quote:
Hij is nu richting moeder, daar gaat ie even slapen, hij kwam hier na het carnaval vieren aan om 4.30 uurquote:
Ik dacht, WTF, maar wist wel dat hij het was.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht, WTF, maar wist wel dat hij het was.
Nee, hij woont uren met de trein hier vandaan, dat zou niet aardig zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe![]()
En je hebt hem niet even buiten laten zweten?
Na het feesten aan je vader denken. Hij doet het gewoon.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is nu richting moeder, daar gaat ie even slapen, hij kwam hier na het carnaval vieren aan om 4.30 uur![]()
Als ie wakker wordt gaat ie daar op zijn eigen piano spelen en als ie daarmee klaar is komt ie weer hierheen.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het feesten aan je vader denken. Hij doet het gewoon.Maar wat een tijdstip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
prachtigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Na een tijdje dacht ik, ik smeer hem ervandoor, want, jij hebt alleen die ogen....en daar doe ik het niet voor.
lolquote:
Mijn behaalde punten zullen nu wel weer dalen.quote:
nee hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn behaalde punten zullen nu wel weer dalen.
En ik laat het met me doen, in ruil voor een echte zoen.quote:
Dan mis je gevoel voor humor.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik laat het met me doen, in ruil voor een echte zoen.
quote:
Daar zit wel verschil in.quote:
Ik vond er ook geen zak aan, goedkope humor.quote:
eensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zit wel verschil in.
[..]
Ik vond er ook geen zak aan, goedkope humor.
Gaat je boven de pet, geef maar toe.quote:
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat je boven de pet, geef maar toe.
Neuh.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel weer een generatie dingetje zijn
ga je gangquote:
18.5quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
20.5
En nog geen behoefte om te gaan stoken....
trustequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=XT6w1673jQ
Ik ga lekker een uurtje om.
quote:
slaap lekkerquote:
die hebben maar 1 goed nummer.quote:
Nee joh, dat was een leuke band met fatsoenlijke teksten, kan ik van de rest van die Ned-talige bands niet zeggen, even aan mijn moeder vragen?" pleur op mafkees, kneus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die hebben maar 1 goed nummer.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een leuke band met fatsoenlijke teksten, kan ik van de rest van die Ned-talige bands niet zeggen, even aan mijn moeder vragen?" pleur op mafkees, kneus.
Zoon van Mies Bouwman.![]()
BESTE NUMMER EVERquote:
Van Kooten en de Bie zijn ook erg goed met het Haags accent/tongval.quote:
kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie zijn ook erg goed met het Haags accent/tongval.
Dees heeft een 'natte 't'.quote:
moet dat echt eens horenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees heeft een 'natte 't'.
Ik een zachte 'g'.
Klinkt veel erger dan het is.![]()
Toen ik nog R49 deed was het sporadisch te horen.quote:
niet meegemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik nog R49 deed was het sporadisch te horen.
ciaoquote:
ga danquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar word ik bij voorbaat al moe van het idee alleen al
lekker op tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben al terug van boodschappen doen.
lekkahquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb lekker een saucijzenbroodje in de oven liggen.
smakelijk...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb lekker een saucijzenbroodje in de oven liggen.
Dat laat ik wel aan anderen over.quote:
Ja jij moet rustig aan beginnenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan anderen over.
ok had deze in mijn hoofd........quote:
Ik eigenlijk ookquote:
Viel mee, en ik was al voor dag en dauw op, had wat in te halen.quote:
Skiën, heren afdaling was er.quote:
Gezellig in de bruisende stad ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk even wat boodschappen doen.....straks komt Baardaap weer en dan gaan we later vanavond samen eten.
ach zo...........quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Skiën, heren afdaling was er.
abfarth.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Skiën, heren afdaling was er.
Duo abfarth?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
noridische kombi noridsche kombi
nordische kombination
nah nee.. voetbal en wielrennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
noridische kombi noridsche kombi
nordische kombination
It's All Greek to me!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is langlauf en springen maar niet gleichzeitig
de was nu in leader-room zijn de 2 blonden hebben vannacht bijna de hele wodka weggedronken,in leaderroom gevt het beer en wodkaquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zou Hansi Hinterseer ook stiekem een Griek zijn?
Triest maar ik kende hem nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
Voor wie hem gekend heeft, helaas is user bukgeit ons ontvallen:
MUZ / [MEDEDELING] Onze bukgeit is ziek
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Was even koken in de keuken ... zelfgemaakte pastasaus
ik ook niet maar is niet fijn erg ziek te zijnquote:
Ja dat hangt er vanaf of je het hier iemand verteltquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet maar is niet fijn erg ziek te zijn
maar als ik en keer ziek zall werden gaat dat hier niemand weten
ik bedoel nach de fok tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hangt er vanaf of je het hier iemand vertelt
dat is ieders eigen keuze uiteraard. Hij zat al jaaaaaaaren op fok, dus veel users, met name bezoekers van MUZ zullen hem kennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet maar is niet fijn erg ziek te zijn
maar als ik en keer ziek zall werden gaat dat hier niemand weten
oostenrijk kann in de kombi teamstaffel sogar gold maken maar het werd en medaillequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hangt er vanaf of je het hier iemand vertelt
nog 2 rondenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
oostenrijk kann in de kombi teamstaffel sogar gold maken maar het werd en medaille
het is niet jammer,het is medaille nr.4 für de kombinierer, gruber heeft de driite nu in en week,franz josef rehrl ook 3quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Jammer Mario 3e, maar toch een top prestatie
zo allein bernhard gruber en franz josef rehrl hebben bij deze wm 6 medaillen gemaktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Jammer Mario 3e, maar toch een top prestatie
Wat komt er nog meer ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo allein bernhard gruber en franz josef rehrl hebben bij deze wm 6 medaillen gemakt
de mannetjes met de vrouwtjesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien en bewerb nog ik weet niet precies
nu hupfen
anjo bedoelt en Angel winnen ,(middageten met en person die hij/zij keuzt) groeten van de Familiequote:
Moet je niet ff bellen met de provider dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer .. maar niet in het weekend normaliter...
Ja zo meteen misschien ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet ff bellen met de provider dan?
wat triestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
Voor wie hem gekend heeft, helaas is user bukgeit ons ontvallen:
MUZ / [MEDEDELING] Onze bukgeit is ziek
wel raar dat het steeds aan uit aan uit gaatquote:
Snel veranderen.quote:
Nooit geweest.. Misschien Soury ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef FANN het volgende:
Is iemand hiero wel eens hier geweest?
https://www.zuiderzeemuseum.nl/
Als mijn Zus uit Spanje komt ergens in Juni ofzo... dan gaan we hier naartoe,,,
ook leuk voor haar dochters, tenminste als die alle twee meekomen want die ene
is net bevallen dus dat weet ik niet...
Met de héle Familyik hoop dat het niet zo érg zonnig is, maar daar vinden we wel iets op
denk ik...... wordt een lange dag danik ben nu al moe als ik er aan denk
Hoezo Soury ? die houdt daar van?quote:
Aanrader om te bezichtigen.quote:
Die komt wel eens in die regionen bedoel ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Soury ? die houdt daar van?
weet ik niet eigenlijk, maar ik ga even de site uitpluizen... is dat niet leuk voor je dochter
als ze hier is? Pa met zijn dochter... is toch kultoer![]()
![]()
misschien als je straks Opa bent, met je kleinkind erbij
Ja? ben jij er wel geweest? Het lijkt mij ook wel leuk eigenlijkquote:
Ah!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt wel eens in die regionen bedoel ik
Later als ze wat ouder is misschien ... om de geschiedenis van Opa leren.... je weet hetquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja? ben jij er wel geweest? Het lijkt mij ook wel leuk eigenlijk![]()
dan zijn we met 22 mensen geloof ik
Haar opa was tandartsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Later als ze wat ouder is misschien ... om de geschiedenis van Opa leren.... je weet het
maar nooit...
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als kind en ik kan het mij nog herinneren dus het was tof.
Veel plezier alvast.. momenteel is geen enkel museum voor mij weggelegd, maar misschien deze zomer weerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inbest wel leuk. had ik zelf
nooit kunnen bedenken
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kende hem niet... wat een naar bericht altijd ... en een nare ziekte ook....
Ik ben benieuwd hoe je het vindt, saai is het iig niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inbest wel leuk. had ik zelf
nooit kunnen bedenken
ja.. heel naar....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naar
Ik zou het wel gaaf vinden als tegen die tijd je ogen voldoende hersteld zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. momenteel is geen enkel museum voor mij weggelegd, maar misschien deze zomer weer
Wil je met mij op museum bezoek?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel gaaf vinden als tegen die tijd je ogen voldoende hersteld zijn.
Waarom niet?quote:
Niets is onmogelijk.quote:
ik ga het beleven, gewoon sowieso een familidag 1x per jaar waar iedereen komt vindquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je het vindt, saai is het iig niet.
Ja maar ik heb al een band met jou. Ik weet niet of er nog eentje bij kan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat zou wel grappig zijn....... mannenbonding![]()
Ja, daar herkende ik de naam en UI ook van, maar dat ik hem kende ... dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |