SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
@:Naatje_1:
Actuele Afrekening staat hier: https://stubru.be/de-afre(...)ropkopindeafrekening
Jaquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke ik heb hem nu opstaan naatjegodje
Correct, en daarvoor Trapper van de Week bij Robquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Correct, en daarvoor Trapper van de Week bij Rob
Welkomquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef moemoe het volgende:
Ik hoor dat er een paard wordt gevoerd, dus dacht kom even kijken.
vaag...erg vaagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, raar...
Kennelijk houden ze ermee op na ongeveer 1,5 uur...
alles kids hier en daar?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef moemoe het volgende:
En met de rest natuurlijk ook.
What's up mensen?
ah je was vrij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zich wel oke hoor! Vandaag wat leuke dingen gedaan, altijd fijn.
Ditquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb niet echt verzoekjes die hier bij aansluiten.
Maakt niet uit, alles mag, dan kijk ik vervolgens hoe ik ernaar toe gaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb niet echt verzoekjes die hier bij aansluiten.
Ja, in de maart is mijn levensdoel DTS winnenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi zoJe bent er vroeg bij voor moemoese begrippen
even opnieuw inloggenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef De_Nater het volgende:
huh?Kreeg net melding dat ie disconnecte...
Dat zou moeten komen, maar hij connecte niet, ff Mixxx opnieuw opstartenquote:
Had ik ook al gekeken, haha.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef peaceman het volgende:
ja dat helpt vaak wel.
je staat namelijk gewoon tot half 1 ingepland.
Kan gebeuren. Hopelijk gaat het straks beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:14 schreef De_Nater het volgende:
Nou, ehm, dan gaan we de PC maar ff opnieuw opstarten, mijn excuses
Blijft toch altijd storings-gevoeliger. Niet dat dat het perse is hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Via zo'n USB stick die wifi geeft aan je pc ja, maar nog niet eerder problemen gehad
Je komt weer prima doorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Via zo'n USB stick die wifi geeft aan je pc ja, maar nog niet eerder problemen gehad
Ja, maarja, dan heb ik een draadje door de huiskamer lopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef peaceman het volgende:
allerbeste is gewoon een snoertje in je pc
kun je vast wel wegwerken... gewoon lang snoer kopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:24 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, maarja, dan heb ik een draadje door de huiskamer lopenMaar misschien toch even aanschaffen. Zou ook zomaar kunnen liggen aan het internetabo, huisgenoot zou een nieuwe fixen maar dat is nog niet gebeurd. Heb laatste tijd wel vaker problemen met internet via andere apparaten...
Bedankt, ik had het inmiddels gegoogledquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:30 schreef TaMieke het volgende:
Volgens wiki is ie idd 20 jaar oud
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Flat_Beat
Slechte dj hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Bedankt, ik had het inmiddels gegoogled
Trusten!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:40 schreef peaceman het volgende:
ik ga afsluiten. Bedankt voor de muziek naatje
Helaas voor jou niet aan de Prodigy toegekomenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:40 schreef peaceman het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:40 schreef peaceman het volgende:
was ik er wel uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef moemoe het volgende:
Nooo, wat een verstoring van de rust ineens.
issie danquote:
van wie, wat waar?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
She's a rainbow? Sluit hier mooi op aan
Staat op de rollerquote:
Ik zit in principe op de alternatieve hoek van het spectrum, als je naar de playlist van KINK kijkt dan staat daar heel veel leuks tussen en verder ben ik een 3fm gekkie. Eigenlijk is voornamelijk van die autotune hiphopcrap echt een no goquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:06 schreef Five4Nine het volgende:
Het is jammer dat ik nog geen prive berichten mag sturen ook al was ik eerder 10 jaar member van Fok!.nl . Aangezien dit een nieuw profiel is.
Waar houw je zelf van Nater?
Want dit soort house muziek hou ik dus ook van en heb veel suggesties als je die wilt op dat gebied.
KinkFM.... nu pinguin radio. IK heb ooit eens een prijs gewonnen via KinkFm. Live op de radioquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik zit in principe op de alternatieve hoek van het spectrum, als je naar de playlist van KINK kijkt dan staat daar heel veel leuks tussen en verder ben ik een 3fm gekkie. Eigenlijk is voornamelijk van die autotune hiphopcrap echt een no go
Ik sta nu tot 0.30 op het rooster, maar ik ga nog wel een tijdje doorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Nater?
Tot hoe laat blijf je draaien hier?
Ik wist serieus niet dat er ook een soort van Fok! radio zender was. Ik moet zo even weg namelijk en zou graag willen weten waar jouw voorkeur naar uit gaat. Ik ben zeg maar een soort van levende muziek box. Ik ken zoveel nummers haha. In alle soorten en maten.
KINK is terug, sinds februariquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
KinkFM.... nu pinguin radio. IK heb ooit eens een prijs gewonnen via KinkFm. Live op de radio
05:00?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik sta nu tot 0.30 op het rooster, maar ik ga nog wel een tijdje door
@:elfletterig @:rafeiro
doe eens gekquote:
Tot hoe laat wil je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik sta nu tot 0.30 op het rooster, maar ik ga nog wel een tijdje door
@:elfletterig @:rafeiro
quote:
quote:
Nee hoor. Volgens mij het origineel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt wel wat anders dan hoe ik het in m'n geheugen heb zitten. Andere mix, of zo...
Ik ken 'm ook anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:17 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee hoor. Volgens mij het origineel.
Ah, okéquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:18 schreef Five4Nine het volgende:
Ja Nater... Ik moet nog een paar dagen wachten.
"fout bij verzenden
Je bericht kon niet worden verzonden."
Dag is niet voorbij voordat je geslapen hebtquote:
Ga je nou de filosoof uithangen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:19 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dag is niet voorbij voordat je geslapen hebt
Ik heb 2 verzoekjes gedaan, ik hoop niet dat ik je wegjaagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang de muziek maar goed is
Ik ben wel moe, maar ik blijf nog even
Ik 1 - en idemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb 2 verzoekjes gedaan, ik hoop niet dat ik je wegjaag.
Jouw verzoekje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hoor
PSB alarmMet muziek van een paar weken oud
Een grote denkerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
In de videoclip zit een verwijzing naar De Nater...
quote:
Oei....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ouwe man enzo, haha.
* Rafeiro rent hard weg
heb laatste jaren wel wat meer slaapbehoeftequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ouwe man enzo, haha.
* Rafeiro rent hard weg
ONZ / [ronde 18] Het dodetopicspel #3385 #Slaap lekker DTS!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
Wat bedoel je met DTS? Het geluidsysteem?
Tell me pleasequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef Koen66 het volgende:
ik heb voor meets ook aardig wat kms afgelegd
Zwolle een paar keer, Groningen, Utrecht een paar keer, Amsterdam een paar keer, Den Haag en de verste in Belgiequote:
Belgie helemaalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwolle een paar keer, Groningen, Utrecht een paar keer, Amsterdam een paar keer, Den Haag en de verste in Belgie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef De_Nater het volgende:
@:moemoe heeft wat verzoekjes opgestuurd, niet normaal
zie gmdn discordquote:
Ik ga heel moeilijk doen nu, maar zou je je verzoekjes (afgezien van degene die ik nu draai) in afzonderlijke DMs kunnen sturen?quote:
voor mij was Groningen qua afstand verder dan Oostham in Belgiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Belgie helemaal.
Ik heb zelf grotere meets gehad in Groningen dus, Arnhem en Utrecht.
Dat was het wel denk ik.
Sure doll.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:24 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ga heel moeilijk doen nu, maar zou je je verzoekjes (afgezien van degene die ik nu draai) in afzonderlijke DMs kunnen sturen?Ik kruis een DM weg als ik wat gedraaid heb, maar als er 4/5 nrs in één DM staan gaat dat lastig
(gaat dus vnl om eerste DM)
Ja, moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
Denk je dat tot 05:00 lang genoeg is Naatje?
Ik ga zo mn medicijnen nemen en proberen te slapen.
Wat voor soort meet was dat dan in Belgie? Ook van FOK!?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij was Groningen qua afstand verder dan Oostham in Belgie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zal duidelijk worden waarom ik deze aanvroeg...
yep, die was bij een Fokker uit KSC in z'n club. Raffie weet wel wiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat voor soort meet was dat dan in Belgie? Ook van FOK!?
Oh, dan weet ik ook wel wie denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, die was bij een Fokker uit KSC in z'n club. Raffie weet wel wie
Ik kan niet op de naam komen, maar weet het ergens nog wel, logo stond in z'n UI.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, die was bij een Fokker uit KSC in z'n club. Raffie weet wel wie
Goldfinger1963quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik ook wel wie denk ik.
bedankt voor het luisteren!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu helaas afhaken.
Bedankt Nater. Veel plezier met de rest!
nog wel leuk, alleen te vaak dood tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
Is KSC nog een beetje leuk? Al heel lang niet meer geweest, terwijl deze topics soort van "buren" waren.
Bye dear!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu helaas afhaken.
Bedankt Nater. Veel plezier met de rest!
ewaquote:
ja, FOK! heeft echt enorm kleine bestandsruimte voor profielpics, bijna niet te doen. Met deze site kan je een UI croppen: https://ezgif.comquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:29 schreef iklustgeenkaas het volgende:
dit is neit eerlijk men profiel foto die ik wil uploaden is te groot XD
Tab Tab Enterquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:29 schreef iklustgeenkaas het volgende:
vind discord vele malen fijner dan dit moet hier steeds op invoeren drukken en niet gewoon op de enter slaan
welke afbeelding wil je doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:31 schreef iklustgeenkaas het volgende:
jamaar jezus me afbeelding moet 60 X 60 zijn kom ik aan met 200x200
graag gedaanquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:29 schreef iklustgeenkaas het volgende:
dit is neit eerlijk men profiel foto die ik wil uploaden is te groot XD
kan je niet mobiel luisteren?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:40 schreef moemoe het volgende:
Mijn laptop liep vast Nat0n, daarom luister ik niet mee.
Aii, gecondoleerd danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mark Hollis was een beetje mijn held
Ligt er maar net aan waar het actiever isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:04 schreef iklustgeenkaas het volgende:
vind forums nog niet echt iets blijft liever bij discord
Guppie is nog niet bezig heh, dus op dit moment hebben verzoekjes via radio49.nl weinig zinquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:08 schreef iklustgeenkaas het volgende:
say pappe ik zie het liedje niet staan in de request list
Dit is lekker manquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:14 schreef iklustgeenkaas het volgende:
weet wel dat als ik hardcore enz wil ik hier heen ga komen ja
Ik start ff pc opnieuw opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:21 schreef moemoe het volgende:
Wat zei hij nou precies?
Verzoekjes via Gup of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |