HIER!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
wat een flamoezenfeest, waar is al het blauw?
In me.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
wat een flamoezenfeest, waar is al het blauw?
hij hoefde alleen maar op zijn fiets te blijven zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
KruijswijkDe man die de sneeuw interessanter vond dan de Giro.
Ja eigenlijk niet. Wilde lief zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
sinds wanneer hechten mensen waarde aan mijn mening
Weet het nog helemaal, was echt pissig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij hoefde alleen maar op zijn fiets te blijven zitten
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.quote:
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet hoe ik dit moet opvatten van je
welke neus?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.
Kusje op je neus.
Waarom niet vol op de mond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.
Kusje op je neus.
Ik kijk The Good Placequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef Flamarande het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Floortje al gezien
Oei. Dan maar een kusje op je voorhoofd. De middelste.quote:
Oké. Ik kijk niet naar rimpelige Floortjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik Flikken Maastricht maar dat was de vraag toch niet
Oh. Ik ook altijd met mijn negatieve aannames.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm wel tof.
[..]
Wedstrijd met 't paard, beginners.
Ik dacht, als het een soort protest tegen de incelopmars is, dan doe ik mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Ik ook altijd met mijn negatieve aannames.
Ik wel naar rimpelige Derksen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké. Ik kijk niet naar rimpelige Floortje
Wel een heerlijk idee voor een slaapkamer eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Betonnen muren en de slaapkamer is zo'n 25 a 30 meter hemelsbreed weg van de router.
Tijd voor onbeperkt dan. Wat doe je allemaal erop dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
En heb 10g ga daar best wel overheen regelmatig.
Heb je Working Moms gezien?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké. Ik kijk niet naar rimpelige Floortje
Is wel leukquote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, als het een soort protest tegen de incelopmars is, dan doe ik mee.
Naja geen Wi-Fi in de slaapkamer. 1+1.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een heerlijk idee voor een slaapkamer eigenlijk.
[..]
Tijd voor onbeperkt dan. Wat doe je allemaal erop dan.
Nice :$quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Direct aan mijn lijst toegevoegd omdat ik op je smaak vertrouw
Is ook niks voor jouquote:
Heb je al zo'n repeater geprobeerd?quote:
Ja, maar alleen zo'n cheape van de Action en die doet niet zoveel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al zo'n repeater geprobeerd?
Ga eerst maar mijn andere tips kijkenquote:
En frisse poesjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaan we daar ook heen voor wielrennen en voetbal
wanneer gaan we saampies fietsenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaan we daar ook heen voor wielrennen en voetbal
Miauwquote:
Welke had je ook alweer voor mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga eerst maar mijn andere tips kijken
Wat duurt dat dan lang die tweede hahaquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Myrr het volgende:
Maar k vind mn abo zo wel duur zat eigenlijk.
Gewoon mijn telefoon op de goede plek houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo kan je toch niet lekker poepen
Zo veel bewegingsvrijheid heb je niet op de pot, of doe je gewoon de deur open.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon mijn telefoon op de goede plek houden
Niet in de buurt van de wasbak houden en veel naar linksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel bewegingsvrijheid heb je niet op de pot, of doe je gewoon de deur open.
Queen of the Southquote:
Nice, wel chill dat je de sweet spot hebt gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet in de buurt van de wasbak houden en veel naar links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |