Watquote:
Oké amaquote:
Ga je met vrienden op vakantie?quote:
Hoezo, juist heel logische opvolging van de vorigequote:
Ga slapen en stop met kreunenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
Goooodverdomme ik ben zoooo moe. Ik blijf maar steunen en kreunen en ik moet morgen weer werken
.
Verrassendquote:
Ga naar bed dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
Goooodverdomme ik ben zoooo moe. Ik blijf maar steunen en kreunen en ik moet morgen weer werken
.
Anders had ik al languit op de bank gelegenquote:
Adulting.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders had ik al languit op de bank gelegen.
Maar alsnog maakt t niet uit. Er zit gewoon een of andere vermoeidheid in m'n lijf of zo.
Als ik dat wist, kon in het aanpakken.quote:
Trek je terug.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:10 schreef Myrr het volgende:
Godver. Was bijna ready om in pyjama en masker op gezicht en haar een voetenbadje te nemen en nu zitten er onverwachts vrienden van vriend hier.
Echt geen zin in.
Sluipt er vaak in ja. Wat is een B proef?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat wist, kon in het aanpakken.
Misschien ook een stuk onbewuste spanning voor zondag. Terwijl dat gewoon helemaal niet nodig is. t Is maar een fucking B proefje.
Misschien wel iddquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, juist heel logische opvolging van de vorige
Ik dacht net aan je en wat je van mijn UI zou vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sluipt er vaak in ja. Wat is een B proef?
Gesinkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht net aan je en wat je van mijn UI zou vinden
Oh ik vind 'm wel tof.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja was in een femivibe maar ben altijd mobiel dus zelf geen last van.
Verander wel een keer.
Wedstrijd met 't paard, beginners.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sluipt er vaak in ja. Wat is een B proef?
Even teruggelezen maar volgende week zaterdag? Succesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm wel tof.
[..]
Wedstrijd met 't paard, beginners.
Oh wedstrijd is altijd spannend. Maar moet je makkelijk aankunnen zo'n B proef, begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm wel tof.
[..]
Wedstrijd met 't paard, beginners.
Zondagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even teruggelezen maar volgende week zaterdag? Succes
Mwa, dat is 't probleem dus. Ik heb heel veel wedstrijdervaring, maar mijn merrie totaal niet. En ondanks mijn ervaring ben ik wel altijd nerveus voor een wedstrijd en dat draag ik op haar over.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh wedstrijd is altijd spannend. Maar moet je makkelijk aankunnen zo'n B proef, begrijp ik?
Good luckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |