Ga eerst maar mijn andere tips kijkenquote:
En frisse poesjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaan we daar ook heen voor wielrennen en voetbal
wanneer gaan we saampies fietsenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaan we daar ook heen voor wielrennen en voetbal
Miauwquote:
Welke had je ook alweer voor mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga eerst maar mijn andere tips kijken
Wat duurt dat dan lang die tweede hahaquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Myrr het volgende:
Maar k vind mn abo zo wel duur zat eigenlijk.
Gewoon mijn telefoon op de goede plek houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo kan je toch niet lekker poepen
Zo veel bewegingsvrijheid heb je niet op de pot, of doe je gewoon de deur open.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon mijn telefoon op de goede plek houden
Niet in de buurt van de wasbak houden en veel naar linksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel bewegingsvrijheid heb je niet op de pot, of doe je gewoon de deur open.
Queen of the Southquote:
Nice, wel chill dat je de sweet spot hebt gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet in de buurt van de wasbak houden en veel naar links
owquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet niet, overigens ga ik daar niet zelf fietsen, maar kijken bij de strade bianche
krijg je een strakke plasser van hem?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo veel baggert
[ afbeelding ]
Jazeker, Titiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
krijg je een strakke plasser van hem?
Buiten de sc? Geef voorbeelden. Want in de sc is baggeren normaal, drm is het ook een sc.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo veel baggert
[ afbeelding ]
Maar daarom is het wel gewoon baggeren. Volgens mij kom jij alleen in de sc. Maar prima, vind dat je het goed doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Buiten de sc? Geef voorbeelden. Want in de sc is baggeren normaal, drm is het ook een sc.
ik vind je een leuke user hoor, niks van le_prof aantrekkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Buiten de sc? Geef voorbeelden. Want in de sc is baggeren normaal, drm is het ook een sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |