ik was ook gewoon op slag verliefdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GesinkMooi hoor, leuke gelaatsuitdrukking.
Ohquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat is 't probleem dus. Ik heb heel veel wedstrijdervaring, maar mijn merrie totaal niet. En ondanks mijn ervaring ben ik wel altijd nerveus voor een wedstrijd en dat draag ik op haar over.
En ze is al niet zo heel makkelijk in de aanleuning e.d. omdat ik haar helemaal opnieuw moest opbouwen.
Ja ik heb vroeger heel veel wedstrijden gereden, tot Z, naar t NK geweest en zo. Maar dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Good luck. Had trouwens verwacht dat je dat al lang zou hebben? Geen idee waarom, bij ons op de manage was dat best normaal om te doen zodra je dat kon
Ja zeker. Maar ook frustrerend.quote:
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat is 't probleem dus. Ik heb heel veel wedstrijdervaring, maar mijn merrie totaal niet. En ondanks mijn ervaring ben ik wel altijd nerveus voor een wedstrijd en dat draag ik op haar over.
En ze is al niet zo heel makkelijk in de aanleuning e.d. omdat ik haar helemaal opnieuw moest opbouwen.
Is ook zo. En dat ga ik mezelf ook voorhouden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Nee, kan je weinig verder aan doen. De ervaring heb je, en de spanning ook. Het is te hopen dat het paard ook zijn best doet, maar dat zal wel loslopen haha.
Zet m op toi toi toiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik heb vroeger heel veel wedstrijden gereden, tot Z, naar t NK geweest en zo. Maar dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.
En de wedstrijd van 3 februari ging wel ok, maar ik wil nu beter dan de vorige.
RUSTIG BLIJVEN RUSTIG BLIJVEN RUSTIG BLIJVEN!!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ook frustrerend.
Vandaag getraind en dan is ze zich lekker aan het wegdrukken en waar mijn andere paard traag wordt, gaat zij racen en dan vind ik het lastig rustig te blijven.
Ja dat moet ik mezelf dan echt voorhoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zet m op toi toi toi
[..]
RUSTIG BLIJVEN RUSTIG BLIJVEN RUSTIG BLIJVEN!!!!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Nee, kan je weinig verder aan doen. De ervaring heb je, en de spanning ook. Het is te hopen dat het paard ook zijn best doet, maar dat zal wel loslopen haha.
Oh, het was een grapje. Als mijn paard ging racen dan bleef ik zelf ook niet rustig en dan op zo'n opgefokte manier wel je paard proberen rustig te krijgen, hoe danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat moet ik mezelf dan echt voorhouden.
Juistquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje. Als mijn paard ging racen dan bleef ik zelf ook niet rustig en dan op zo'n opgefokte manier wel je paard proberen rustig te krijgen, hoe dan
Doe je 1 of 2 proeven? 2 is mentaal wel fijn. En als je dat veel voor je paard vindt kun je evt korter losrijden, wat ook positief kan uitpakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik heb vroeger heel veel wedstrijden gereden, tot Z, naar t NK geweest en zo. Maar dat is inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.
En de wedstrijd van 3 februari ging wel ok, maar ik wil nu beter dan de vorige.
Waarom is 2 fijnerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe je 1 of 2 proeven? 2 is mentaal wel fijn. En als je dat veel voor je paard vindt kun je evt korter losrijden, wat ook positief kan uitpakken.
Zo ver ik weet wel als knecht van Kruijswijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik. Doet hij ook mee met de Tour eigenlijk dit jaar?
Twee proeven. En ik ga nu wat langer losrijden dan vorige keer, ik merk dat ze na 3 kwartier pas lekker gaat lopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe je 1 of 2 proeven? 2 is mentaal wel fijn. En als je dat veel voor je paard vindt kun je evt korter losrijden, wat ook positief kan uitpakken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Kruijswijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo ver ik weet wel als knecht van Kruijswijk
HIER!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
wat een flamoezenfeest, waar is al het blauw?
In me.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
wat een flamoezenfeest, waar is al het blauw?
hij hoefde alleen maar op zijn fiets te blijven zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
KruijswijkDe man die de sneeuw interessanter vond dan de Giro.
Ja eigenlijk niet. Wilde lief zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
sinds wanneer hechten mensen waarde aan mijn mening
Weet het nog helemaal, was echt pissig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij hoefde alleen maar op zijn fiets te blijven zitten
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.quote:
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet hoe ik dit moet opvatten van je
welke neus?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.
Kusje op je neus.
Waarom niet vol op de mond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je ziet post ik ook nog gewoon.
Kusje op je neus.
Ik kijk The Good Placequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef Flamarande het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Floortje al gezien
Oei. Dan maar een kusje op je voorhoofd. De middelste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |