Eerst bier.quote:
quote:
quote:
Hier dood en wijn. En geil.quote:
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
Ouch.... nooit handig...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelen
Het huidige werktempo is een beetje killing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Jij te dood voor bier? Je wordt oud
Daten...?quote:
Eerst de staatsloterij winnen. Of mijn beroepszaak tegen het UWV.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel een extra kaartje gekocht.
Classic?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
Met The National en Tame Impala heb ik er al 2 uit het dagprogramma die ik zeker wil zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
is t goedkoopst tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
En het lekkerstquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.quote:
Ik maak me nu serieus zorgen om je.quote:
Ik bedoelde eigenlijk gewoon zwarte koffie in het algemeen, ik kom nooit bij Starbucksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
En vanaf 17u:quote:
Dat heb ik met whisky en zeequote:
Ik heb 1 keer geprobeerd te bestellen en toen pakte hij m'n PayPal niet en toen dacht ik fuck dat fuck dit fuck alles.quote:
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.quote:
Waar wel mee?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel met koffie. Of met wijn.
Of whiskey en de zee.
Kei naakt zeker? Gatverdamme.quote:
die tijdstippen die in de app staan zijn de afhaal tijdstippen, ik heb geen idee waar je kan zien hoe laat er nieuwe aanbiedingen op komen te staan eigenlijk. In elk geval savonds. Want er staat vaak ‘uitverkocht om 22:zoveel’quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.
Y'all motherfuckers need Jesus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel met koffie. Of met wijn.
Of whiskey en de zee.
Zeggen dat je vegan bent. Dan ben je weer helemaal Da Queen enzo bij Starbucksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Mwoah voor een uurtje is niks duur.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een stel trouwen, en hun trouwauto was een maserati.
Zal niet goedkoop zijn geweest.
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
Slechte generale repetitie betekent goede première toch?
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Je wat aantrekken van wat andere mensen misschien denken
Posten op een forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doenquote:
Daarover gesproken, je hebt een mooie kont. #complimentendagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doen.
*Let it go, let it go, het boeit anderen geen kont hoe het gaat.
Niks mis met een beetje narcisme.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.
Oh dank je welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarover gesproken, je hebt een mooie kont. #complimentendag
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
Oh dank je wel.
Jij hebt een heerlijke krullenbol.
Slijmenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is een compliment geven nu weer slijmenquote:
Afgunst staat je niet.quote:
Ohja je hebt wel een mooie kont.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is een compliment geven nu weer slijmen.
Niks mis met wat eisen voor jezelf neerleggenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doen.
*Let it go, let it go, het boeit anderen geen kont hoe het gaat.
Ja, het wordt alleen een beetje lastig als je ook afhankelijk bent van hoe je paard zich gedraagtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met wat eisen voor jezelf neerleggen
Jij ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen de uitdaging? Om een goed team te worden met je dier?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het wordt alleen een beetje lastig als je ook afhankelijk bent van hoe je paard zich gedraagt. Gelukkig ligt dat bijna volledig in mijn eigen invloedssfeer, dus als het niet goed gaat kan ik eraan werken dat t de volgende keer wel goed gaat.
Ik ben bezig met mijn mindset te veranderen en dat is best lastig.
Ik heb als doel twee winstpunten te halen (ik rijd twee proeven, dus 1 winstpunt per proef). De vorige keer haalde ik 1 winstpunt over twee proeven, dus nu een stapje hoger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen de uitdaging? Om een goed team te worden met je dier?
En dat is inderdaad de juiste instelling: steeds een stapje beter worden. You go girl
Dat laatste is absoluut de truc van succesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb als doel twee winstpunten te halen (ik rijd twee proeven, dus 1 winstpunt per proef). De vorige keer haalde ik 1 winstpunt over twee proeven, dus nu een stapje hoger.
We gaan het zien. Op zich zou het moeten kunnen omdat ik hard geoefend heb. En op zich zaten er nu ook echt goed punten in de oefenproef.
Ik moet zen blijven en ontspannen, dan volgt de merrie ook.
Dat is de 21e pas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Volgens mij is officieel de lente begonnen vandaag maar ik heb de haard aan
Duurt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
De meteorologische lente is wel vandaag begonnen
Way off.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Nu gevoelsmatig nog dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
ja dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
Zeker. En meteen het moeilijkstequote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut de truc van succes
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'enquote:
Zou het werken jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'en
Heeft mij enorm geholpenquote:
Dino op dit moment...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef MissMSX het volgende:
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'en
Ben benieuwd of het dusdanig koud is dat hij zijn pis kan eten.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze kwam eerder vandaag voorbij op zijn Insta...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze kwam eerder vandaag voorbij op zijn Insta...
[ afbeelding ]
Zo is dat. Beetje op de grond liggen, een m'n eigen leures likken, af en toe een trog vreten. Heerlijk.quote:
Alles is leuker dan een monoloog van Los lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja of ze zijn niet hier maar wat leukers aan het doen he
ik kijk de voice kids en ben depressief over het feit dat ik nergens talent voor hebquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is leuker dan een monoloog van Los lezen.
Laatst nog gedaan. Was verrassend spannend.quote:
Sizequeenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Owja en de bijkomende depressie omdat ik nooit op date zal gaan met Ilse de Lange
Wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Owja en de bijkomende depressie omdat ik nooit op date zal gaan met Ilse de Lange
Doe eens niet zo incel mens.quote:
fok 10quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Toch wel een minpuntje aan Harman.
Gelukkig heeft hij genoeg om mee te compenseren
FOK!-30quote:
Oh?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Toch wel een minpuntje aan Harman.
Gelukkig heeft hij genoeg om mee te compenseren
Harman is lekkerrrrr...quote:
quote:
quote:
Ik vind het juist een opbeurende gedachte eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
Met welke beroemdheid zou jij op date willen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind het juist een opbeurende gedachte eigenlijkDat ik nooit op date met haar hoef enzo *ril*
Goedeavond allemaal
Oe goede, Einar Selvik is de eerste die zo even in me op komt. En jij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met welke beroemdheid zou jij op date willen?
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oe goede, Einar Selvik is de eerste die zo even in me op komt. En jij?
Ja echt, ik krijg ontzettend de kriebels van haar. Het lijkt zo oprecht en leuk, maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Allures het volgende:
Echt?ik vind haar echt zo
![]()
Van de kinderen droog ik inderdaad een beetje op
Ik wil niet bitchen op je voorkeuren maar ik krijg een beetje een ledematen op sterkwater vibequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oe goede, Einar Selvik is de eerste die zo even in me op komt. En jij?
Denk dat ik daar te oud voor ben.quote:
Omdat ie in het zwart gekleed gaat? Of heb je Elvi en CL al eens over hem gehoord ofzo dat je dat denktquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil niet bitchen op je voorkeuren maar ik krijg een beetje een ledematen op sterkwater vibe
Het is godverdomme complimenten dag hé!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is leuker dan een monoloog van Los lezen.
Blij geholpen te hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor het eerst deze week dat ik me weer eens jonger voel
Graag gedaan dat je nu blij(er) bent danquote:
meer de gevlochten baard en de blikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat ie in het zwart gekleed gaat? Of heb je Elvi en CL al eens over hem gehoord ofzo dat je dat denkt
Niet aan mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaan dat je nu blij(er) bent danIk heb net een bossche bol van Boheemen op trouwens, dus ik heb ook nog aan Air gedacht vandaag.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaan dat je nu blij(er) bent danIk heb net een bossche bol van Boheemen op trouwens, dus ik heb ook nog aan Air gedacht vandaag.
Hij heeft zich verdiept in de geschiedenis van Noorwegen, vikings enzo, vandaar die baard denk ik. Bij zijn ex-bandgenoot Gaahl zou ik je verdenkingen eerder verwachten.quote:
Ik ga maar slapenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook zeg ik toch, natuurlijk heb ik ook aan jou gedacht
Mag hij Canada al weer in?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij heeft zich verdiept in de geschiedenis van Noorwegen, vikings enzo, vandaar die baard denk ik. Bij zijn ex-bandgenoot Gaahl zou ik je verdenkingen eerder verwachten.
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Geen idee, mijn Canadese contacten weten volgens mij niet eens af van deze scene. Misschien tijd om het er eens over te gaan hebbenquote:
Je miet niet als je eerst 1 lesje weer begint en niet meteen weer jezelf voorbij looptquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook
Morgen lekker sporten
Twijfel tussen 1 of 2 lessen. Ben er een beetje uit dus ik vind 2 een beetje dapper
Maar met mieten op de bank heeft nog nooit iemand de oorlog gewonnen
Waarom ben jij in het algemeen zo'n kutuser?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom.bemoei jij je zo in het sex met de vrouw die niet wil topic?
Iets met een geweldsdelict.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:39 schreef Allures het volgende:
[..]waarom mocht ie dat niet? Ledematen?
Graag antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom ben jij in het algemeen zo'n kutuser?
zeg als je op dit soort dingen antwoorden gaat krijgen kunnen we fok wel opdoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom ben jij in het algemeen zo'n kutuser?
oh maar heb ik al weer gedaan alleen niet heel stabiel de afgelopen dagen. Niet een echt lekker ritme en patroonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je miet niet als je eerst 1 lesje weer begint en niet meteen weer jezelf voorbij loopt
Misschien des te meer reden om eerst in zo een ritme te komen voor je gaat opbouwen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef Allures het volgende:
[..]
oh maar heb ik al weer gedaan alleen niet heel stabiel de afgelopen dagen. Niet een echt lekker ritme en patroon
ja maar 1 dag is altijd de eerste keer hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien des te meer reden om eerst in zo een ritme te komen voor je gaat opbouwen..
Da's waar ja en ik kan het weten, want ik ben ook weer aan het opbouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar 1 dag is altijd de eerste keer he
Hoest met je spierpijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar 1 dag is altijd de eerste keer he
Naar hem wel...quote:
nee man. Ik kom echt van 200 kilo hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest met je spierpijn?
Je bent vlg mij naar een fitgirl curve stadium opweg. Lekker bezig dat kan ik wel waarderen.
Wat voor een taart zou het gaan worden?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]
nee man. Ik kom echt van 200 kilo he
Nu ben ik gewoon 190
Net nog lekker chips zitten kanen
Ik zou een taart bakken maar ik had niet de energie
ik wil wat sponge variaties maken. Beetje experimenterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat voor een taart zou het gaan worden?
Stierenstront, je bent best sportief dus zeker geen fatty. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Allures het volgende:
[..]
nee man. Ik kom echt van 200 kilo he
Nu ben ik gewoon 190
Net nog lekker chips zitten kanen
Ik zou een taart bakken maar ik had niet de energie
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil wat sponge variaties maken. Beetje experimenteren
Gisteren mini vruchtenvlaaitjes gemaakt met 2 verschillende bodems
En diezelfde bodems gevuld met chocolade ganache
Ik heb er nog over dus ik moet nog een andere vulling verzinnen
Ik zit in een experimenten fase
Ik wilde kijken of de bodems veel verschil maakte, ook in combi met de verschillende vullingen
mogelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stierenstront, je bent best sportief dus zeker geen fatty. Onmogelijk.
harde wener en een klassieke tartalettequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goedWat voor bodem is het?
Nice!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil wat sponge variaties maken. Beetje experimenteren
Gisteren mini vruchtenvlaaitjes gemaakt met 2 verschillende bodems
En diezelfde bodems gevuld met chocolade ganache
Ik heb er nog over dus ik moet nog een andere vulling verzinnen
Ik zit in een experimenten fase
Ik wilde kijken of de bodems veel verschil maakte, ook in combi met de verschillende vullingen
Wat dan, ga je taartjes bakken knulletje?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nice!
Ik moet nog eens het recept voor advocaat taart van m'n ma ontfutselen.
Nice. At van de week een tartelette met peer-frangipanevulling, misschien is dat iets voor je. Erg lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef Allures het volgende:
[..]
harde wener en een klassieke tartalette
vraag of je er 1 mag Misschien kun je er nog van groeienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan, ga je taartjes bakken knulletje?
goeiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice. At van de week een tartelette met peer-frangipanevulling, misschien is dat iets voor je. Erg lekkerOf met lemon curd vulling en meringe erop, nu de lente er toch weer aan komt
Ja, dat is wel de manier om te laten zien dat je mijlenver boven hem staatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Smoothquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eerlijk tettenfoto’s oversteken dan maar lijkt me.
En morgen eten we de cappuccino tartelette van deze: https://www.jarreau.nl/producten-en-diensten/patisserie-gebak Derde foto aanklikken voor omschrijving. Zin anquote:
Ja waarom niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat die dat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de manier om te laten zien dat je mijlenver boven hem staat
Ja jammer dat ik niet zo'n oerman ben als hij is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je leest wat ie post toch, zijn mening is duidelijk
Echt hè. Gelukkig maar dat hij hier post, dan kun je toch even snuffelen aan hoe het echt heurtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet zo'n oerman ben als hij is.
Mwah, vind de afwas er na meestal ergerquote:
Ik zat er net ook in, en had een E-ticket maar mijn accu was leeg. De conducteur wou mij bekeuren totdat hij zag hoe kansloos ik was.quote:
Vaatwasserquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mwah, vind de afwas er na meestal ergerWat voor appeltaart heb je gebakken? Heb je ook al geproefd?
Hier was ik ook steeds bang voor met een e-ticket.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zat er net ook in, en had een E-ticket maar mijn accu was leeg. De conducteur wou mij bekeuren totdat hij zag hoe kansloos ik was.
Oh dat scheeltquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaatwasser
Gewoon standaard appeltaart met een pakje van de AHHij moet nog een half uur in de oven en dan nog een uur afkoelen
Dit probleem had je niet gehad als je real time erover had gepostquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik hem in de oven heb gezet.
Geslaagd vandaagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem er maar uitgehaald. Het ruikt zo lekker in huisis eens wat anders dan die strontlucht die er anders hangt. Beesten zijn verschoond, bedje is schoon. Het wordt nog eens wat.
Strontluchtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem er maar uitgehaald. Het ruikt zo lekker in huisis eens wat anders dan die strontlucht die er anders hangt. Beesten zijn verschoond, bedje is schoon. Het wordt nog eens wat.
Okay!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eerlijk tettenfoto’s oversteken dan maar lijkt me.
Bij jou? Alweer?quote:
De reactie die je wist dat ging komen...quote:
Ik zeg al niks meer en ga van mijn koffie lurken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat ging komen...
Is zo vervelend een vast ritme hebben, bij mij duurt het altijd een halve week eer ik beetje uit kan slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik snap niet dat ik al wakker ben. Ik wil slapen.
Ik wil ook wel koffie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer en ga van mijn koffie lurken.
Gisteren lukte het prima, half 11 werden we wakker. Vandaag moest vriendje vroeg op en daar werd ik wakker van en nu komt de slaap niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is zo vervelend een vast ritme hebben, bij mij duurt het altijd een halve week eer ik beetje uit kan slapen
Heeft ie je even goed uit elkaar getrokken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat ging komen...
Oh tot half 11 kunnen uitslapen, ik ben nooit verder gekomen dan half 10quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gisteren lukte het prima, half 11 werden we wakker. Vandaag moest vriendje vroeg op en daar werd ik wakker van en nu komt de slaap niet meer.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
8 uur, prima tijd voor het eerste biertje van vandaag. Op naar Limburg.
Als ik naar Limburg zou moeten had ik om 8 uur al drie sixpacks achter de kiezenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
8 uur, prima tijd voor het eerste biertje van vandaag. Op naar Limburg.
Moet je gewoon pas om 6u 's ochtends gaan slapen, dan kom je wel verder dan half 10.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh tot half 11 kunnen uitslapen, ik ben nooit verder gekomen dan half 10
Nee helaas, ben keer om half 7 thuis gekomen en om 9 uur zat ik alweer in de kamer. Ik kan wel 's middags zo in slaap vallen op de bankquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je gewoon pas om 6u 's ochtends gaan slapen, dan kom je wel verder dan half 10.
Na de eerste was je al niet meer in staat om te lopen, dwaasklapper.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik naar Limburg zou moeten had ik om 8 uur al drie sixpacks achter de kiezen
Ja als je gelijk naar de kamer gaat zodra even wakker wordt werkt het niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas, ben keer om half 7 thuis gekomen en om 9 uur zat ik alweer in de kamer. Ik kan wel 's middags zo in slaap vallen op de bank
Nee ben dan echt klaarwakker, ook niet moe, dat komt dan tegen een uur of twee, dan kak ik weer volledig in.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je gelijk naar de kamer gaat zodra even wakker wordt werkt het niet.
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na de eerste was je al niet meer in staat om te lopen, dwaasklapper.
Ook als je klaarwakker bent kun je gewoon in je bedje blijven jongedame.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ben dan echt klaarwakker, ook niet moe, dat komt dan tegen een uur of twee, dan kak ik weer volledig in.
Maar veel plezier hoor lieverdquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook als je klaarwakker bent kun je gewoon in je bedje blijven jongedame.
Daar staat mijn dochter ingeschreven voor zwemles.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, zwembad brandt af, in één dag al bijna ¤ 13.000,- opgehaald
Paar jaar geduld hebben dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar staat mijn dochter ingeschreven voor zwemles.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yeah. Met wachtlijsten van 6 - 8 maanden
de wachtlijst bij dat afgebrande zwembad was al 6-8 maanden. Bij anderen zwembaden soms nog langer.quote:
Ik bedoelde dat het wel even duurt voor er een nieuw zwembad staatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de wachtlijst bij dat afgebrande zwembad was al 6-8 maanden. Bij anderen zwembaden soms nog langer.
I know. Als die er al komt trouwens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het wel even duurt voor er een nieuw zwembad staat
Ja, dat is de vraag inderdaad. Hoop het wel. Maar gezien de functie die het in de wijde omtrek had moet het eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I know. Als die er al komt trouwens.
Ja precies. Ik vond het trouwens ook echt het leukste zwembad hier in de omgeving.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is de vraag inderdaad. Hoop het wel. Maar gezien de functie die het in de wijde omtrek had moet het eigenlijk wel.
Dat hoor je van iedereen inderdaad. En gezien het bedrag dat er nu al is opgehaald is wel duidelijk te merken dat het een enorme sociale functie heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vond het trouwens ook echt het leukste zwembad hier in de omgeving.
Vandaag wedstrijd?quote:
zeker weten!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je van iedereen inderdaad. En gezien het bedrag dat er nu al is opgehaald is wel duidelijk te merken dat het een enorme sociale functie heeft.
Morgen.quote:
Werken op zaterdag.?😱quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen.
Laarzen zijn schoon, straks naar stal om t zadel en hoofdstel schoon te maken en even te longeren. Dan werken.
Nou ja, in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen.
Laarzen zijn schoon, straks naar stal om t zadel en hoofdstel schoon te maken en even te longeren. Dan werken.
Jawelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken
Ik zag net dat rond mijn wenkbrauw een blauwe gloed zichtbaar aan het worden is, tik op mijn hoofd was gisteren toch goed raakquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
Oh jongens ik ging mijn handen wassen en mijn borstspieren waren van 'wtf wijf! Kappen!'
gewoon dikke laag schminkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net dat rond mijn wenkbrauw een blauwe gloed zichtbaar aan het worden is, tik op mijn hoofd was gisteren toch goed raak![]()
Hopelijk blijft het daarbij, anders kan ik nog carnaval gaan vieren als slechte bokser.
Ik ontwijk carnaval vakkundig. Dat soort gezelligheid kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:15 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon dikke laag schmink
Ik had het een paar weken terug maar toen had ik mezelf geraakt
ik ga dit jaar niet. Zeg ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ontwijk carnaval vakkundig. Dat soort gezelligheid kan ik niet aan.
Het stelt niet zo gek veel voor normaalgesproken dus dan heb ik het liever meteen achter de rug.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:28 schreef Elvi het volgende:
Wat is iedereen enthousiast met die belasting aangifteIk negeer het zo lang mogelijk
Dan is t maar gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:28 schreef Elvi het volgende:
Wat is iedereen enthousiast met die belasting aangifteIk negeer het zo lang mogelijk
Heb je geknokt in de kroeg?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net dat rond mijn wenkbrauw een blauwe gloed zichtbaar aan het worden is, tik op mijn hoofd was gisteren toch goed raak![]()
Hopelijk blijft het daarbij, anders kan ik nog carnaval gaan vieren als slechte bokser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |