Eerst bier.quote:
quote:
quote:
Hier dood en wijn. En geil.quote:
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
Ouch.... nooit handig...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelen
Het huidige werktempo is een beetje killing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Jij te dood voor bier? Je wordt oud
Daten...?quote:
Eerst de staatsloterij winnen. Of mijn beroepszaak tegen het UWV.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel een extra kaartje gekocht.
Classic?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
Met The National en Tame Impala heb ik er al 2 uit het dagprogramma die ik zeker wil zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
is t goedkoopst tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
En het lekkerstquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.quote:
Ik maak me nu serieus zorgen om je.quote:
Ik bedoelde eigenlijk gewoon zwarte koffie in het algemeen, ik kom nooit bij Starbucksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
En vanaf 17u:quote:
Dat heb ik met whisky en zeequote:
Ik heb 1 keer geprobeerd te bestellen en toen pakte hij m'n PayPal niet en toen dacht ik fuck dat fuck dit fuck alles.quote:
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.quote:
Waar wel mee?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel met koffie. Of met wijn.
Of whiskey en de zee.
Kei naakt zeker? Gatverdamme.quote:
die tijdstippen die in de app staan zijn de afhaal tijdstippen, ik heb geen idee waar je kan zien hoe laat er nieuwe aanbiedingen op komen te staan eigenlijk. In elk geval savonds. Want er staat vaak ‘uitverkocht om 22:zoveel’quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.
Y'all motherfuckers need Jesus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel met koffie. Of met wijn.
Of whiskey en de zee.
Zeggen dat je vegan bent. Dan ben je weer helemaal Da Queen enzo bij Starbucksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Mwoah voor een uurtje is niks duur.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een stel trouwen, en hun trouwauto was een maserati.
Zal niet goedkoop zijn geweest.
Ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
Slechte generale repetitie betekent goede première toch?
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Je wat aantrekken van wat andere mensen misschien denken
Posten op een forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doenquote:
Daarover gesproken, je hebt een mooie kont. #complimentendagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doen.
*Let it go, let it go, het boeit anderen geen kont hoe het gaat.
Niks mis met een beetje narcisme.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat je interessant genoeg bent voor vreemden om wat over je te denken.
Oh dank je welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarover gesproken, je hebt een mooie kont. #complimentendag
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:28 schreef Samzz het volgende:
Oh dank je wel.
Jij hebt een heerlijke krullenbol.
Slijmenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is een compliment geven nu weer slijmenquote:
Afgunst staat je niet.quote:
Ohja je hebt wel een mooie kont.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is een compliment geven nu weer slijmen.
Niks mis met wat eisen voor jezelf neerleggenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel. Ik wil het gewoon zo graag goed doen.
*Let it go, let it go, het boeit anderen geen kont hoe het gaat.
Ja, het wordt alleen een beetje lastig als je ook afhankelijk bent van hoe je paard zich gedraagtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met wat eisen voor jezelf neerleggen
Jij ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen de uitdaging? Om een goed team te worden met je dier?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het wordt alleen een beetje lastig als je ook afhankelijk bent van hoe je paard zich gedraagt. Gelukkig ligt dat bijna volledig in mijn eigen invloedssfeer, dus als het niet goed gaat kan ik eraan werken dat t de volgende keer wel goed gaat.
Ik ben bezig met mijn mindset te veranderen en dat is best lastig.
Ik heb als doel twee winstpunten te halen (ik rijd twee proeven, dus 1 winstpunt per proef). De vorige keer haalde ik 1 winstpunt over twee proeven, dus nu een stapje hoger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen de uitdaging? Om een goed team te worden met je dier?
En dat is inderdaad de juiste instelling: steeds een stapje beter worden. You go girl
Dat laatste is absoluut de truc van succesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb als doel twee winstpunten te halen (ik rijd twee proeven, dus 1 winstpunt per proef). De vorige keer haalde ik 1 winstpunt over twee proeven, dus nu een stapje hoger.
We gaan het zien. Op zich zou het moeten kunnen omdat ik hard geoefend heb. En op zich zaten er nu ook echt goed punten in de oefenproef.
Ik moet zen blijven en ontspannen, dan volgt de merrie ook.
Dat is de 21e pas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Volgens mij is officieel de lente begonnen vandaag maar ik heb de haard aan
Duurt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Ja datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
De meteorologische lente is wel vandaag begonnen
Way off.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
Nu gevoelsmatig nog dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
ja dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef STING het volgende:
Zeker. En meteen het moeilijkstequote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut de truc van succes
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'enquote:
Zou het werken jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'en
Heeft mij enorm geholpenquote:
Dino op dit moment...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef MissMSX het volgende:
Nu dino weg is durf ik het wel te zeggen: ga tai chi'en
Ben benieuwd of het dusdanig koud is dat hij zijn pis kan eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |