Eerst bier.quote:
quote:
quote:
Hier dood en wijn. En geil.quote:
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
Ouch.... nooit handig...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze proberen me hier weer aan een collega te koppelen
Het huidige werktempo is een beetje killing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Jij te dood voor bier? Je wordt oud
Daten...?quote:
Eerst de staatsloterij winnen. Of mijn beroepszaak tegen het UWV.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel een extra kaartje gekocht.
Classic?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
Met The National en Tame Impala heb ik er al 2 uit het dagprogramma die ik zeker wil zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga al naar Werchter dit jaar. Line up is wel eens beter geweest.
is t goedkoopst tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
En het lekkerstquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
Ik zit hier met een gewone zwarte koffie bij de Starbucks en ik voel wel een soort van judgement bij de rest van de klanten
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.quote:
Ik maak me nu serieus zorgen om je.quote:
Ik bedoelde eigenlijk gewoon zwarte koffie in het algemeen, ik kom nooit bij Starbucksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet. Al die troep mikken ze er in om te maskeren hoe ranzig de koffie daar is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier dood en wijn. En geil.
Maar denk dat ik diegene die ik echt leuk vind maar moet laten gaan... if he's not that into you enzo.
Ach geen hand vol maar een land vol enzo
En vanaf 17u:quote:
Dat heb ik met whisky en zeequote:
Ik heb 1 keer geprobeerd te bestellen en toen pakte hij m'n PayPal niet en toen dacht ik fuck dat fuck dit fuck alles.quote:
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.quote:
Waar wel mee?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet zoveel met koffie. Of met wijn.
Of whiskey en de zee.
Kei naakt zeker? Gatverdamme.quote:
die tijdstippen die in de app staan zijn de afhaal tijdstippen, ik heb geen idee waar je kan zien hoe laat er nieuwe aanbiedingen op komen te staan eigenlijk. In elk geval savonds. Want er staat vaak ‘uitverkocht om 22:zoveel’quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat steeds op uitverkocht. Ik kijk dan tijdens die aangegeven tijdstippen maar dan staat ie al op uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |