Oh ja die zit er ook.quote:
Er is geen gekloot behalve dat mijn vader niets meer van mij moet hebben. Hij heeft mijn zusje hierin mee getrokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja daar weet ik natuurlijk niks van eend.... maar het is altijd jammer als er gekloot is in de familie...
Ik heb al zin in sardines van de grilquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:55 schreef chufi het volgende:
Dappermarkt is natuurlijk alcohol vrij /....
oké... gekloot dus...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is geen gekloot behalve dat mijn vader niets meer van mij moet hebben. Hij heeft mijn zusje hierin mee getrokken.![]()
Mijn gedoe, gezellig doorgaan hier.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... gekloot dus...
ik ben effe eten.. anders wordt het koud...
Ik heb liever een Lidl maar die zit ook ergens. Dat is best wel leuk een beetje ronddwalen en zien wat er allemaal is te beleven. Ik ga ook elke dag héél hard SCRUUUUUTTTTT roepen totdat er iemand omkijktquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... kiek an... dat is ook wel lekker!
Ik las vandaag ergens een indicatie van zijn stekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb liever een Lidl maar die zit ook ergens. Dat is best wel leuk een beetje ronddwalen en zien wat er allemaal is te beleven. Ik ga ook elke dag héél hard SCRUUUUUTTTTT roepen totdat er iemand omkijkt
Ja oost is groot. Ik grap ook maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens een indicatie van zijn stek
Kwestie van gewoonte en gewenning.. Welkom hier nieuwelingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm mijn sleutelgat zit altijd op dezelfde plek...
scheelt een hoop zoeken
Het is garp.quote:
Ja dat werd mij gisteravond al verteld. Ben je blij in je nieuwe huis?quote:
Oh jaquote:
Hé een Rotterdammert!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
scheelt een hoop zoeken
Je hebt nog geen avatar, moet ik er eentje voor je maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
scheelt een hoop zoeken
Hallon, garp, hont het is allemaal gedoe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
heen regels opleggen hier , net als dat Hallon gedoe...
Klopt.. mijn oude huis zat het sleutelgat structureel op een andere plek...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwestie van gewoonte en gewenning.. Welkom hier nieuweling
ja maar geen regelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallon, garp, hont het is allemaal gedoe.
Ik vind het maar een stom gedoe wanneer je het expres gebruikt.quote:
Oh... mijn oude account had een zwarte...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt nog geen avatar, moet ik er eentje voor je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |