Nou ja, is toch ook niet zo raar dan? niks om je over te schamen hoor.....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik ook nog vaak. Mijn moeder was tof.
Toen ik met mijn heup gedoe zat. Kwamen mijn zus en moeder langs om schoon te maken wat ik zelf niet kon. Héél fijn. Maar ik had een asbak staan naast mijn bed. Die asbak was me dierbaar die kwam uit mij jeugdherinneringen (Egmond aan zee en mij vader gebruikte die asbak) Die was foetsie en ik was boos. Ik dacht dat mij moeder dat ding had weggeflikkerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ook best klote dan... zaten er dingen in die je mist?
Dat is een leuke verassing !quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik met mijn heup gedoe zat. Kwamen mijn zus en moeder langs om schoon te maken wat ik zelf niet kon. Héél fijn. Maar ik had een asbak staan naast mijn bed. Die asbak was me dierbaar die kwam uit mij jeugdherinneringen (Egmond aan zee en mij vader gebruikte die asbak) Die was foetsie en ik was boos. Ik dacht dat mij moeder dat ding had weggeflikkerd.
Gister met de verhuizing kwam de asbak onder de kast vandaan
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
Ja en ik heb ook tegen mijn moeder gezegd dat ik me schaamdequote:
oopsyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik met mijn heup gedoe zat. Kwamen mijn zus en moeder langs om schoon te maken wat ik zelf niet kon. Héél fijn. Maar ik had een asbak staan naast mijn bed. Die asbak was me dierbaar die kwam uit mij jeugdherinneringen (Egmond aan zee en mij vader gebruikte die asbak) Die was foetsie en ik was boos. Ik dacht dat mij moeder dat ding had weggeflikkerd.
kozakken bloedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk eerder dat mn moeder vreemde genen had dan mn vader ... Ooit wel eens verteld hier over kozakken bloed ... maar goed ze is wel geboren in Amsterdam
nou ja, ik denk dat zij ook wel blij zal zijn dat is terecht isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook tegen mijn moeder gezegd dat ik me schaamdeIk had haar al die tijd verdacht
Ja ook een foto. Die gaf één van de verhuizers. Ik zei "Tering dat is een tijd geleden" Oh ik dacht dat het je dochter wasquote:
Ik aan de verschrikkelijkequote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
kozakken bloeddan moet ik weer aan Ivan Rebroff denken
Doe ik ook niet, het is meer de situatie met de rest van mijn familie er omheen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, is toch ook niet zo raar dan? niks om je over te schamen hoor.....
Je ben niks veranderd ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook een foto. Die gaf één van de verhuizers. Ik zei "Tering dat is een tijd geleden" Oh ik dacht dat het je dochter wasMaar dat kan prima want is was in de twintig op die foto
Bong je dan tegen de muur?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
Ik wil elke keer linksaf naar de wc maar dat is nu rechts
ja daar weet ik natuurlijk niks van eend.... maar het is altijd jammer als er gekloot is in de familie...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, het is meer de situatie met de rest van mijn familie er omheen.
Morgen weet je beter.. Heb je de slijter al gevonden ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
Ik wil elke keer linksaf naar de wc maar dat is nu rechts
Nee dan sta ik buitenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weet je beter.. Heb je de slijter al gevonden ?
Nee kut geen gall&gallquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weet je beter.. Heb je de slijter al gevonden ?
Dat is wel voor gezorgdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
een flessie wijn voor vanavond zou wel lekker zijn na al dat gedoe
Ja joh AH om de hoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |