3 keer alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 keer op rij Regice, direct na 12 uur 's-nachts. Wist niet dat het uit zou kunnen maken. Volgende keer wat langer wachten.
Ik heb het niet kunnen vinden, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar is er ook bekend op welk tijdstip je wat zou krijgen dan?
Ruilen tegen de shiny Natu die ik ving zojuist?quote:
Das mooi kut. Ik zou een bericht naar Niantic sturen, want zo verprutsen ze hun eigen systeem een beetje. Wellicht hebben ze een idee hoe alsnog de quest behaald kan worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef ChilllayD het volgende:
Hey mensen ik heb een vraagje.
Mijn dochter heeft zo'n trainer club account en speelt ook pokemon. Alleen hierbij hebben we toen haar werkelijke leeftijd opgegeven, niet zo slim achteraf blijkt want ze is te jong om nu vrienden te kunnen worden met iemand. Die optie is volledig uitgeschakeldhaar leeftijd wijzigen is niet mogelijk.
Nu heeft ze bij die rewards zo'n opdracht om 3 vrienden te maken wat dus niet lukt.
Ik weet even niet hoe dat heet maar ze kan de opdracht niet deleten. Het is zo'n vaste.
Wat nu?
Opnieuw beginnen met een ander account en liegen over haar leeftijd ziet ze met level 22 niet zo zitten
Pokemon Go van je telefoon anfhalen en opnieuw installeren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn dochter heeft zo'n trainer club account en speelt ook pokemon. Alleen hierbij hebben we toen haar werkelijke leeftijd opgegeven, niet zo slim achteraf blijkt want ze is te jong om nu vrienden te kunnen worden met iemand. Die optie is volledig uitgeschakeldhaar leeftijd wijzigen is niet mogelijk.
Nu heeft ze bij die rewards zo'n opdracht om 3 vrienden te maken wat dus niet lukt.
Ik weet even niet hoe dat heet maar ze kan de opdracht niet deleten. Het is zo'n vaste.
Wat nu?
Opnieuw beginnen met een ander account en liegen over haar leeftijd ziet ze met level 22 niet zo zitten
Daarbij kunnen ze toch niet chatten met elkaar dus weet niet wat er mis mee isquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet dat er een leeftijdristrictie op het maken van vrienden zit.
Nadat we het voor haar ook op de tablet geďnstalleerd hebben (komt dan toch op hetzelfde neer?) moesten we gewoon haar trainer club account gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en kon ze het daarop ook spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Pokemon Go van je telefoon anfhalen en opnieuw installeren.
Dan moet je opnieuw de geboortedatum opgeven, deze keer dus zorgen dat ze iets ouder is
Thx voor de tip. Ik heb een mailtje verzonden... Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Das mooi kut. Ik zou een bericht naar Niantic sturen, want zo verprutsen ze hun eigen systeem een beetje. Wellicht hebben ze een idee hoe alsnog de quest behaald kan worden.
Account linken met google of facebook en dan daarmee inloggen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef ChilllayD het volgende:
Wat nu?
Open jij het laatste cadeau of zal ik het openen?quote:Op zondag 10 maart 2019 20:56 schreef Reintji het volgende:
DaMart, ik ga je laatste cadeautje opsparen (wachten tot er nog één dag over is toch?)
Nog geen eitje gekocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Open jij het laatste cadeau of zal ik het openen?.
Je hebt waarschijnlijk een Niantic Kids account aangemaakt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef ChilllayD het volgende:
Wat nu?
Pfffff ik heb al twee maanden geen shiny meer gekregenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:05 schreef DaMart het volgende:
Na gemiddeld 1 shiny per maand gaat het wel erg hard nu... vandaag nummer 3 en 4 in 5 dagen tijd... mijn derde shiny Murkrow en eerste shiny Gastly gevangen.
zuurquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:19 schreef ChilllayD het volgende:
Beetje jammer. Dit kreeg ik terug:
The users with PTC child account currently doesn't have the Friends, Trading and few other features in Pokémon GO. We may or may not add this feature in the future, keep an eye out for updates and announcements on the official Pokémon GO website or Niantic Blog!
However, we are unable to make any change in the Task. Your understanding is appreciated in this matter.
Precies een antwoord waar je geen kut aan hebt. Wel een beetje vreemd dat ze daar niet over nagedacht hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:19 schreef ChilllayD het volgende:
Beetje jammer. Dit kreeg ik terug:
The users with PTC child account currently doesn't have the Friends, Trading and few other features in Pokémon GO. We may or may not add this feature in the future, keep an eye out for updates and announcements on the official Pokémon GO website or Niantic Blog!
However, we are unable to make any change in the Task. Your understanding is appreciated in this matter.
Wist hij veel dat vrienden worden onderdeel zou worden van een quest. Als Niantic een beetje nagedacht had, hadden ze die opdracht anders gemaakt voor de kinder-accounts. Nu kunnen die gewoon niet verder met de questquote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje jammer dat je het niet hebt onderzocht voor je op "akkoord" klikte
één voordeel, er zijn nu zoveel bonussen dat je sneller hogere levels haalt dan destijds. Dus mocht je opnieuw beginnen dan gaat het heel hardquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:43 schreef ChilllayD het volgende:
Dat dus.
En 'zij' hier, ik dushad van te voren nergens gelezen dat mijn dochter dan dus geen friends kon worden. Hadden ze dan ook best duidelijker of gewoon ergens mogen vermelden.
Via mijn account kon ik heel eenvoudig mijn dochter toevoegen. Ik koos voor de simpelste manier. Wat nu dus achteraf blijkt geen hele leuke te zijn.
Ben ik helemaal met je eens. Het gaat echt heel hard.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één voordeel, er zijn nu zoveel bonussen dat je sneller hogere levels haalt dan destijds. Dus mocht je opnieuw beginnen dan gaat het heel hard
Ik zou een tweede account openen en dit account er half naast houden. Level 22 is relatief laag, dat heeft ze zo weer bereikt. En eventuele dierbare Pokémon kun je overzetten zodra die mogelijkheid in het spel komtquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef ChilllayD het volgende:
Wat nu?
Met valentijn event werd zijn spawn iig geboost, nu zie ik hem ook nog sporadisch. Heb dat kreng gelukkig niet meer nodig, ben al trots eigenaar van LickyLickyquote:Op maandag 18 maart 2019 10:18 schreef DaMart het volgende:
Is er stiekem een event met Lickitung of zo? Dat beest zie ik normaal gesproken alleen met events, maar sinds gisteren heb ik er nu al 3 gevangen.
Komt u maar 2055 4312 5477quote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef rubbereend het volgende:
Wie hier in het topic kunnen er nog wel een vriend gebruiken? Heb namelijk nogal veel inactieve friends in het spel dus dat schiet niet op
quote:
Toevoegen mag altijd: 5565 0680 0300quote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef rubbereend het volgende:
Wie hier in het topic kunnen er nog wel een vriend gebruiken? Heb namelijk nogal veel inactieve friends in het spel dus dat schiet niet op
Haha jij ook al. Ik mocht ook weer een Raikou aan mijn verzameling toevoegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef Moira. het volgende:
3x raden welke Legendary ik vandaag met mijn Breakthrough mocht vangen...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:46 schreef Rijpie het volgende:
@:arth_nl Morgen 20u cadeautje openen? En ben ook nog op zoek naar Missjissnl maar geen idee of die van hier is???
Kan ie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]![]()
Ceased2be en Peter210482, zal ik dan jullie cadeaus ook openen?![]()
Of willen jullie wat langer wachten, geen probleem?
Late reactie maar ga je gang!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]![]()
Ceased2be en Peter210482, zal ik dan jullie cadeaus ook openen?![]()
Of willen jullie wat langer wachten, geen probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |