Ziet er niet zo uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan alle drama op veld lijkt het wel een gebroken enkel
Goede smaak wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
Loop jij nou stiekem halfnaakte dames in de OP te zetten? @:el-stinho
Chest bump na afhandelen van je klant met internetstoringquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al even op zijn plek gezet.
JR, ik stelde je een vraag; hoe is de wedstrijd?quote:
Aanstelleritus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ben benieuwd wat het is
Echt mensonterend saai. Goal van Stengs het enige hoogtepunt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
JR, ik stelde je een vraag; hoe is de wedstrijd?
Ah, niet veel anders dan Vlensja tegen Beeties.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mensonterend saai. Goal van Stengs het enige hoogtepunt.
Voor de rest vechten tegen de slaap.
Drie wedstrijden zijn al bijna beslist en Porto-Roma boeit niemand. Matige week.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig volgende week weer Europees voetbal.
Hoe doet Lainez het eigenlijk daar? Al een basisplaats?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, niet veel anders dan Vlensja tegen Beeties.
Ajax gaat Real kapoet maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Drie wedstrijden zijn al bijna beslist en Porto-Roma boeit niemand. Matige week.
Wisselt enorm; basisplaats, dan weer invalbeurt, (vandaag kwam hij niet eens van de bank af). Heeft zeker wat toe te voegen aan het vaak hemeltergend voorspelbare spel van Betis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doet Lainez het eigenlijk daar? Al een basisplaats?
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat Real kapoet maken.
Moet natuurlijk rustig wennen aan de taal en het klimaat daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wisselt enorm; basisplaats, dan weer invalbeurt, (vandaag kwam hij niet eens van de bank af). Heeft zeker wat toe te voegen aan het vaak hemeltergend voorspelbare spel van Betis.
Als Varane ook af moet haken, kán het misschien. Dan heb je Vallejo, Nacho en Javi Sanchez (lol).quote:
Als ik daar geen hoop in heb is het daadwerkelijk een saaie week.quote:
inmiddels 117quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dan ligt het aan flashscore
Nacho Vidal heeft inmiddels aids, die zal er ook wel niet bij zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Varane ook af moet haken, kán het misschien. Dan heb je Vallejo, Nacho en Javi Sanchez (lol).
Techniek van een doos eieren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Johnson is ook maar een beperkte spits he
Beautiful Goal merchant.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Johnson is ook maar een beperkte spits he
Nederlands Elftal onder Bert van Marwijk commentator.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Leo Oldenburger is een vervelende commentator.
Hij wordt helemaal leip van een aanname. Stel je eens voor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Dat heeft met de voornaam te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aardrijkskundeleraar, tevens Garfield-acteur, John van Vliet was tenminste bij enkele fasen heerlijk stil vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij wordt helemaal leip van een aanname. Stel je eens voor.
Als Sierd die pot had gedaan, zou ik meegekeken hebben. Engels commentaar vind ik bij Spaans voetbal echt vreselijk, daar heb je van die debielen rondlopen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De aardrijkskundeleraar, tevens Garfield-acteur, John van Vliet was tenminste bij enkele fasen heerlijk stil vandaag.
Die is saai zeg, goeiedag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De aardrijkskundeleraar, tevens Garfield-acteur, John van Vliet was tenminste bij enkele fasen heerlijk stil vandaag.
Die mist echt alles voor een goede presentator.quote:
Dat vind ik nog wel meevallen; al had ik gisteren Ray Hudson op mijn stream. Dat was echt niet te harden. Dan speelt Real Madrid Barça praktisch dronken, blijft hij als een kalme geit babbelen bij Real-kansen om vervolgens met stemverheffing deluxe te praten bij de 0-1 van Suarez. Wat een mensonterende vent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als Sierd die pot had gedaan, zou ik meegekeken hebben. Engels commentaar vind ik bij Spaans voetbal echt vreselijk, daar heb je van die debielen rondlopen.
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen :Squote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ZODAT NIET 1 TEAM STEEDS ACHTER DE FEITEN AANLOOPT
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen :S
Jij bent geen fan van het wereldtalent Til?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk mist Guus Til een penalty.
Wat kenmerkt de voetballer Guus Til?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van het wereldtalent Til?
Draven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat kenmerkt de voetballer Guus Til?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat kenmerkt de voetballer Guus Til?
Hoppaquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk mist Guus Til een penalty.
Niemand lacht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Ja hier mag de VAR naar kijken, geel
Dat dacht ik ook tegen Zwolle destijds.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
Easy bekerwinst Ajax. Voor het eerst in 5 jaar weer een prijs voor de Amsterdammers
ik hoop op een grootse huldiging en een dvdquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
Easy bekerwinst Ajax. Voor het eerst in 5 jaar weer een prijs voor de Amsterdammers
Zijn de psv kneusjes weer. Na vorige week de felicitaties voor het kampioenschap te hebben mogen ontvangen, nu de beker ook binnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
Ach, van Ajax hadden we toch niet gewonnen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II - Ajax wordt de finale
Ja leuk, maar ik ben hier al.quote:
Tussenjaartje joh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een zielige kut club is dat AZ ook.
Als PSV voor de laatste speelronde de titel pakt zie ik Ajax wel choken in de finale hoor, of het nou AZ of Willem II is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, van Ajax hadden we toch niet gewonnen.
ajax van het zuidenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Willem II is dé club van Braobant.
Niet omdat AZ nou verloren heeft maar als het ABBAsysteem betekent dat er zoveel missers zijn doe dan maar niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
helemaal van slag door dat ABBA
[ afbeelding ]
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet omdat AZ nou verloren heeft maar als het ABBAsysteem betekent dat er zoveel missers zijn doe dan maar niet meer
Ik zie Ajax alleen in de finale choken als ze al de week ervoor kampioen zijn en het te gemakzuchtig opnemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als PSV voor de laatste speelronde de titel pakt zie ik Ajax wel choken in de finale hoor, of het nou AZ of Willem II is.
Toen was Willem I nog koningquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk man voor die mensjes daar.
Wanneer was hun laatste bekerfinale?
Ik vind het veel beter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet omdat AZ nou verloren heeft maar als het ABBAsysteem betekent dat er zoveel missers zijn doe dan maar niet meer
2005 geloof ik tegen PSV 4-0quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk man voor die mensjes daar.
Wanneer was hun laatste bekerfinale?
En ik hoorde dat de finale 5 mei is, denk je dat ik dan zou gaan kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als PSV voor de laatste speelronde de titel pakt zie ik Ajax wel choken in de finale hoor, of het nou AZ of Willem II is.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker man, op Insta pleuren net als duizend anderen daar en elke minuut kijken of je nog wat likes hebt gekregenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Bolasie het volgende:
Sta je dan een selfie te maken met een of andere nobuddie van Willem Twee.
Terechte klachtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik hoorde dat de finale 5 mei is, denk je dat ik dan zou gaan kijkenBier en bands is waar ik me dan mee bezig hou.
Wie bedenkt er nou dat op 5 mei te doen.
Dan heb je het wel gemaakt in je leven hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker man, op Insta pleuren net als duizend anderen daar en elke minuut kijken of je nog wat likes hebt gekregen
Volgensmij zag ik je net het veld op rijden of ben jij dat niet in die rolstoel?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Wij verliezen echt niet 3x in een seizoen van Willem II" ~ Guus Til
Bedankt voor de felicitaties boys. Dit was een hele mooie voor ons.
Mehh, veel te ingewikkeld voor mijn matige brein.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het veel beter.
Dynamischer zo.
Oh dus ze mogen weer ervoor zorgen dat een club de dubbel wint.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2005 geloof ik tegen PSV 4-0
Lennygodquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Wij verliezen echt niet 3x in een seizoen van Willem II" ~ Guus Til
Bedankt voor de felicitaties boys. Dit was een hele mooie voor ons.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Willem II de beker maar winnen, dan kan Twente zeggen dat ze iig van de bekerkampioen hebben verloren.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker man, op Insta pleuren net als duizend anderen daar en elke minuut kijken of je nog wat likes hebt gekregen
Voetbal > bandjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik hoorde dat de finale 5 mei is, denk je dat ik dan zou gaan kijkenBier en bands is waar ik me dan mee bezig hou.
Ik herinner me het nog als de dag van gisteren 14 JAAR alweerquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus ze mogen weer ervoor zorgen dat een club de dubbel wint.
Wat is er nou ingewikkeld aan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mehh, veel te ingewikkeld voor mijn matige brein.
Voor velen. Niet voor mijquote:
Lekker met Ali B armen zwaaien, heee hoooquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet ie ook wel, maak je daar maar niet druk omquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laat die kerel uit VBL blijven.
Ik wil gewoon om en om, stop met al die veranderingen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er nou ingewikkeld aan?
Sinds wanneer heeft hij wat met voetbal?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Doet ie ook wel, maak je daar maar niet druk om
Wat een vervelende kutvent is dat zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Doet ie ook wel, maak je daar maar niet druk om
Dat soort matige acts doen mijn stad niet aan gelukkig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker met Ali B armen zwaaien, heee hooo
Oké Platini.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil gewoon om en om, stop met al die veranderingen!
Op naar het Den Helder topic.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort matige acts doen mijn stad niet aan gelukkig.
In ONZ praat hij er de hele dag overquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij wat met voetbal?
Eensquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een vervelende kutvent is dat zeg.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In ONZ praat hij er de hele dag over
Toespraak van Sylvana over de bevrijding van de slaven danquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat soort matige acts doen mijn stad niet aan gelukkig.
Hou opquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toespraak van Sylvana over de bevrijding van de slaven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |