Ziet er niet zo uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan alle drama op veld lijkt het wel een gebroken enkel
Goede smaak wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
Loop jij nou stiekem halfnaakte dames in de OP te zetten? @:el-stinho
Chest bump na afhandelen van je klant met internetstoringquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al even op zijn plek gezet.
JR, ik stelde je een vraag; hoe is de wedstrijd?quote:
Aanstelleritus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ben benieuwd wat het is
Echt mensonterend saai. Goal van Stengs het enige hoogtepunt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
JR, ik stelde je een vraag; hoe is de wedstrijd?
Ah, niet veel anders dan Vlensja tegen Beeties.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt mensonterend saai. Goal van Stengs het enige hoogtepunt.
Voor de rest vechten tegen de slaap.
Drie wedstrijden zijn al bijna beslist en Porto-Roma boeit niemand. Matige week.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig volgende week weer Europees voetbal.
Hoe doet Lainez het eigenlijk daar? Al een basisplaats?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, niet veel anders dan Vlensja tegen Beeties.
Ajax gaat Real kapoet maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Drie wedstrijden zijn al bijna beslist en Porto-Roma boeit niemand. Matige week.
Wisselt enorm; basisplaats, dan weer invalbeurt, (vandaag kwam hij niet eens van de bank af). Heeft zeker wat toe te voegen aan het vaak hemeltergend voorspelbare spel van Betis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe doet Lainez het eigenlijk daar? Al een basisplaats?
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat Real kapoet maken.
Moet natuurlijk rustig wennen aan de taal en het klimaat daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wisselt enorm; basisplaats, dan weer invalbeurt, (vandaag kwam hij niet eens van de bank af). Heeft zeker wat toe te voegen aan het vaak hemeltergend voorspelbare spel van Betis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |