Ik raad de reïncarnatie van Chriet op de andere stream zacht op de andere stream aan. Standje 'net niet hard genoeg om hem te kunnen verstaan',quote:
En laat nu niemand op de foto vrolijk staan.....zegt toch genoeg.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
Ach ach wat lief, alle acteurtjes die elkaar niet uit kunnen staan verplicht op en kluitje lollig doen , je verzint het niet een week voor nominaties
[ afbeelding ]
op Jens na het klupje dat z.s.m. moet vertrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
Ach ach wat lief, alle acteurtjes die elkaar niet uit kunnen staan verplicht op en kluitje lollig doen , je verzint het niet een week voor nominaties
[ afbeelding ]
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:05 schreef Danchelle het volgende:
Wat vind ik deze groep zo niet leuk...
Het is totaal niet te vergelijken met utopia 1. Wat waren dat dan achteraf gezien beschaafde mensen die in ieder geval naar elkaar toe een stuk verdraagzamer waren. Zie ze hier nu toch eens zitten als een stel tokkies met het ene na de andere blik Aldi bier. Afschuwelijk.
Voor mij en ik denk velen met mij is dit echt niet meer waard om nog te kijken. Heb de streams ook maar stop gezet. Bah, wat een ondergang zeg
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
op Jens na het klupje dat z.s.m. moet vertrekken
Die Hiske vertel het net even anders. Ze zei volgens mij meteen dat zij dat niet gezegd had.quote:
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een ander eens een opmerking maken dat zij bij Erik gaat slapen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef snetje het volgende:
Christel: Ja daaaaaaaaaaag waar gaat dit nu over? Ik ga me echt niet verantwoorden hoor..gaat toch helemaal nergens over..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
Maar ligt daar al een matras op de grond dan?...In dat hok van Lotus?..
Nu ja iedereen grapte er vandaag over..quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Moet een ander eens een opmerking maken dat zij bij Erik gaat slapen.....
zegt Christel.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja iedereen grapte er vandaag over..
dat is een juiste conclusiequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.
Blijkt maar weer dat His, Chris, Adriaan, Gerrit en Jessie de zure mensen zijn die niet van lol houden.
Jammer het past dus nog... morgen Lotus maar een salontafel vastschroeven aan de vloer dan maar ...quote:
Zou raar zijn als mensen het in hun handen zouden hebben die niet drinken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer als ik stream hebben steeds dezelfde mensen een blik bier in hun handen.
De beste oplossing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jammer het past dus nog... morgen Lotus maar een salontafel vastschroeven aan de vloer dan maar ...
Dit klopt helemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef Bonken het volgende:
Tuurlijk, Hiske trekt haar handen er vanaf en overdrijft gigantisch om haar lafheid te verbloemen
en Christel voelt zich weer te goed en loopt weer voor haar verantwoordelijkheden weg
Dan gaat Tim haar wel opzoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
zo te zien is chris niet van plan tim op te zoeken
Het zijn stuk voor stuk gluiperds die 3 kanten uit lullen, de grootste rat, reetkever Jensie geniet van alle walletjes, inclusief viespeukje Mileentje buiten beeld achter de camquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.
Blijkt maar weer dat His, Chris, Adriaan, Gerrit en Jessie de zure mensen zijn die niet van lol houden.
Ja, door Hiske.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
zo te zien is chris niet van plan tim op te zoeken
en terecht, HIJ zoekt ruziequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, door Hiske.
Lotus: Waar is Christel?
Tim: Ik wil nog met Christel praten.
Dus Tim moet naar Chris gaan als we nog een fittiegesprek willen.
Ja, maar maakte dus niet het grapje.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk gluiperds die 3 kanten uit lullen, de grootste rat, reetkever Jensie geniet van alle walletjes, inclusief viespeukje Mileentje buiten beeld achter de cam
Hij heeft elke dag wel met minstens één iemand ruzie.quote:
oh dat bedoel je maar als elk geintje een seintje is, is ook elk meelachen een medeverantwoordelijkheidquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, maar maakte dus niet het grapje.
In elk geintje zit een seintje......en dat geldt zeker voor Christel.Prima dat ze daar op aangesproken wordt.
een grapje maken beschouw ik niet als een leugen verzinnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dus iemand vragen waarom ze leugens verzinnen is ruzie zoeken?
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
oh dat bedoel je maar als elk geintje een seintje is, is ook elk meelachen een medeverantwoordelijkheid
zucht.. veuls te laat eigenlijk
dit moet vóór de nacht gestreden want volgens mij is nu niet duidelijk wie waar moet slapenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Chris niet komt zoekt Tim haar morgenochtend op.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske boos dat Tim over de stemmingen iedereen uithoort, en niet duidelijk is op wie hij gaat stemmen.
Zoiets zou Hiske natuurlijk nóóit doen.
De vraag is waarom ze dit geintje maakt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
een grapje maken beschouw ik niet als een leugen verzinnen
Een grap is alleen een grap als die persoon mee kan lachen. Anders is het pesten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
Nee joh, ben je mal. Ze probeert ook niet te beïnvloeden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske boos dat Tim over de stemmingen iedereen uithoort, en niet duidelijk is op wie hij gaat stemmen.
Zoiets zou Hiske natuurlijk nóóit doen.
Welk huis?quote:
Gewoon doorlopen en niet omkijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
'Van hoe of wat ' lijkt ook wel codetaal.
'Het is mijn battle niet' kan ik ook niet meer aanhoren.
Dus als iemand op straat beroofd of in elkaar geslagen wordt, moet ik me er maar niet mee bemoeien, want 'het is niet mijn battle'?
Iedereen heeft er vandaag over lopen te grappen...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt ook wel een beetje aan de verstandelijke vermogens van het doelwit van het grapje...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een grap is alleen een grap als die persoon mee kan lachen. Anders is het pesten.
Dat kan ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen en niet omkijken.
dan is ook de vraag waarom zei het zegt wat anderen denkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dit geintje maakt.
Net als dat ze riep waar zijn Tim en Franny, o het is 4 uur. Ze had Tim niet zien zitten en verschoot helemaal.
Franny kon er heel hard om lachen...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een grap is alleen een grap als die persoon mee kan lachen. Anders is het pesten.
Kan ze ook al gedachten lezen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
dan is ook de vraag waarom zei het zegt wat anderen denken
Als iemand niet de verstandelijke vermogens heeft om een grap te begrijpen ben je al helemaal vals om over diegene grappen te maken, vind ik danquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt ook wel een beetje aan de verstandelijke vermogens van het doelwit van het grapje...
Die moeder kan waarschijnlijk ook niet meer normaal over straat zonder 'de battles van Tim aan te moeten gaan'.quote:
Dat kan je niet altijd van tevoren inschatten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als iemand niet de verstandelijke vermogens heeft om een grap te begrijpen ben je al helemaal vals om over diegene grappen te maken, vind ik dan
maar zoiets is toch helemaal aan de ordequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als iemand niet de verstandelijke vermogens heeft om een grap te begrijpen ben je al helemaal vals om over diegene grappen te maken, vind ik dan
Ik ook niet hoor,behalve als het Hiske betreft.Dan had ik nog wel een even gezegd;Tsja,dit is niet mijn battle,hoe of wat,klaar punt pasta.Doei.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moeder kan waarschijnlijk ook niet meer normaal over straat zonder 'de battles van Tim aan te moeten gaan'.
Ik zou ook gaan meppen met mijn handtasje...quote:
Maar als diegene het dan niet leuk vind kun je ook zo volwassen zijn om sorry te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan je niet altijd van tevoren inschatten.
Met je Louis Beton ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan meppen met mijn handtasje...
"Dat hebt tie van zijn vader"..klaar...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moeder kan waarschijnlijk ook niet meer normaal over straat zonder 'de battles van Tim aan te moeten gaan'.
Ook als die ander de meest verschrikkelijke dingen over jou uitkraamt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar als diegene het dan niet leuk vind kun je ook zo volwassen zijn om sorry te zeggen.
Niet als diegene het niet laat blijken en dan achteraf tegen anderen over je gaat zitten janken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar als diegene het dan niet leuk vind kun je ook zo volwassen zijn om sorry te zeggen.
Zendtijd opeisen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim heeft echt een error te pakken.
fixedquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zendtijd opeisen i.v.m. zijn aankomende exit.
Yeah! (Op z'n Tranny's)quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim mag niet meer in het huisje slapen.
Hij wil toch juist het gesprek aan gaan of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet als diegene het niet laat blijken en dan achteraf tegen anderen over je gaat zitten janken.
Hij wil verhaal halen, dat is iets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij wil toch juist het gesprek aan gaan of ben ik nu gek?
Normaal mens haalt zijn schouders op bij zo'n opmerking.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij wil verhaal halen, dat is iets anders.
Dus dat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal mens haalt zijn schouders op bij zo'n opmerking.
Maar dan wel met een baksteen erin?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee joh! Handgemaakt ...gehaakt...
Dat kun je niet voor een ander beslissen. Waar die wel of niet ok mee moet zijn. Betekend niet dat die ander het niet mag zeggen overigens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal mens haalt zijn schouders op bij zo'n opmerking.
Het is dan ook geen beslissing over een ander maar een constatering dat zijn gedrag niet normaal is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kun je niet voor een ander beslissen. Waar die wel of niet ok mee moet zijn.
Al had ik idd gewoon gezegd "Yep, klopt, is gezellig hoor"
Maar ook dat is subjectief.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is dan ook geen beslissing over een ander maar een constatering dat zijn gedrag niet normaal is.
In dit geval wel. parenclub all over daar de afgelopen maanden en nu janken om zo'n opmerking?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kun je niet voor een ander beslissen. Waar die wel of niet ok mee moet zijn.
Al had ik idd gewoon gezegd "Yep, klopt, is gezellig hoor"
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef Bonken het volgende:
Lotus is zo heerlijk zichzelf de laatste tijdHet boeit haar allemaal niks hoe ze erop staat en met wie ze vriendjes is, zelfs vlak voor de stemmingen
Loodzware portemonnee...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar dan wel met een baksteen erin?
quote:
Parenclub? Welnee, die twee hebben alleen wat met elkaar gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In dit geval wel. parenclub all over daar de afgelopen maanden en nu janken om zo'n opmerking?
Om wat voor opmerking gaat het, ik heb het gemist geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Parenclub? Welnee, die twee hebben alleen wat met elkaar gehad.
Maar goed, die opmerking mag natuurlijk gemaakt worden. Freedom of speech enzo. Maar dan moet je ook niet raar opkijken als diegene je wil vragen waarom je zoiets zegt.
In een parenclub krikken ze ook op 50 cm afstand van je. Moet ik nog duidelijker zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar goed, die opmerking mag natuurlijk gemaakt worden. Freedom of speech enzo. Maar dan moet je ook niet raar opkijken als diegene je wil vragen waarom je zoiets zegt.
Heb je wel gevolgd wat er allemaal gebeurde?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Drank hè... en maar kwaad spreken over Jessie. Die een misstap maakt... wat ik overigens niet oké vindt als je zo stellig bent over niet drinken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verrassende wending opeens,het was zo gezellig.
Oh, er was gezegd als grap schijnbaar dat Lotus, Tim en Franny in 1 bed sliepen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om wat voor opmerking gaat het, ik heb het gemist geloof ik.
Niks, ze voegt niks toe maar dat is normaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Wtf is er met Shelly. Ze zit erbij en zegt geen woord
Ja maar Jessie ...quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:38 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Drank hè... en maar kwaad spreken over Jessie. Die een misstap maakt... wat ik overigens niet oké vindt als je zo stellig bent over niet drinken.
Waarom niet in de vijver?quote:
quote:
Oei dat vind ik een moeilijke.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh, er was gezegd als grap schijnbaar dat Lotus, Tim en Franny in 1 bed sliepen.
Tim vind dat niet leuk schijnbaar. Het is infeite een klein ding maar ik vind niet dat je voor een ander kunt beslissen waar die ok mee moet zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:39 schreef juul. het volgende:
Wat gooit hij toch heerlijk zijn eigen glazen weer in
Hij trapt in het opzetje van Lotusquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:39 schreef juul. het volgende:
Wat gooit hij toch heerlijk zijn eigen glazen weer in
Zeg dat nu niet. Nu hebben we een SL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:38 schreef snetje het volgende:
Damn! Nu kan ik niet kiezen welke stream...
Tisser met haar dan weer? Kan het niet meer volgenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit en Mylene stonden te knuffelen. Mylene huilde.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Mooi man, half uur geleden dacht hij nog the man te zijn.
LOSER!!!
Was dat een grap dan? Ik dacht dat Christel dat zo geregeld had.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh, er was gezegd als grap schijnbaar dat Lotus, Tim en Franny in 1 bed sliepen.
Tim vind dat niet leuk schijnbaar. Het is infeite een klein ding maar ik vind niet dat je voor een ander kunt beslissen waar die ok mee moet zijn.
Het ging over Donnydinsdag. Ranah schreef er iets over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Tisser met haar dan weer? Kan het niet meer volgen
Thank youquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het ging over Donnydinsdag. Ranah schreef er iets over.
Het was Lotus die dat even direct tegen Hiske aanhaalde om Tim 'er op te zetten'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:41 schreef Bonken het volgende:
[..]
Was dat een grap dan? Ik dacht dat Christel dat zo geregeld had.
En ja, Tim ging er wat van zeggen. Gewoon omdat hij de held wilde uithangen, die had het niet erg gevonden met die twee te liggen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand stiekem in de boomhut gaan slapen?
Lotus in gesprek met Jens.quote:
ik weet het zelf zo langzamerhand niet meer, heb al genoeg aan streams op dit momentquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het ging over Donnydinsdag. Ranah schreef er iets over.
apart dat ze nu gelijk weer bij elkaar in de buurt zijn.quote:
Neuken.quote:
Wat een aanname zeg. Lotus reageerde als eerst en vroeg Hiske hoe het zat. Ze was er boos over. Tim speelde daar op in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was Lotus die dat even direct tegen Hiske aanhaalde om Tim 'er op te zetten'.
Lotus wist dat Tim zou happen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Dat Mileetje een viespeukje is was al bekendquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Ah ok, ik hoorde iets over een ladder en ze staan ergens beteuterd naar te kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Gerrrit wilde daar zijn post gaan schrijven, maar er zit geen dak op. Hij gaat toch maar naar de silo. Erik heeft daar een lamp gemaakt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[..]
Dat Mileetje een viespeukje is was al bekend
[ afbeelding ]
Nee hoor, die komt prima voor zichzelf op en pikt het achterlijke gedrag van Tim niet meer en zijn smerigheid etc niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Soulraven het volgende:
Ik vind overigens lotus ook best een egoïstisch mens worden.
Ging weer over Jessie en dat Mylene zich onveilig had gevoeld. Maar daar mag niet over gesproken worden wegens de febo censuur.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Tisser met haar dan weer? Kan het niet meer volgen
Ik was er blij mee, blijkbaar bekeek iedereen de andere streams.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik weet het zelf zo langzamerhand niet meer, heb al genoeg aan streams op dit moment
Geraffineerd meisje, met Jessie was ze in het begin ook zo aan het flirtenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[..]
Dat Mileetje een viespeukje is was al bekend
[ afbeelding ]
Dan kan hij iedereen in de gaten houdenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef spapaars het volgende:
Waarom in de iglo?
Normaal verhuizen ze naar de silo.
Ben je boos op mij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Je zult maar met Tranny een discussie moeten voeren![]()
holy fuck
bodemloze onzekere stook putquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je boos op mij?![]()
O, dat dacht ik.![]()
Neuken?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Die achterlijke Tranny weer.
Ben thee zetten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Geraffineerd meisje, met Jessie was ze in het begin ook zo aan het flirten
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ging weer over Jessie en dat Mylene zich onveilig had gevoeld. Maar daar mag niet over gesproken worden wegens de febo censuur.
Alleen die ouwe viezerik Erik zit ze niet aan, logischquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Geraffineerd meisje, met Jessie was ze in het begin ook zo aan het flirten
Tim boos op Tim?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:47 schreef Ranah het volgende:
tim is boos op tim en his, na een goed gesprek gehad en je dan van de domme houden
hij zegt "jullie" tegen shelly want zij zat er bij
franny en shelly snappen er geen hout van met dat gejullie zonder namen te noemen
Tijdens de SL van dinsdag had Mylène heel heftig gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit bij Gerrit zou slapen. Dat ging nooit gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik weet het zelf zo langzamerhand niet meer, heb al genoeg aan streams op dit moment
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tijdens de SL had Mylène heel heftig gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit bij Gerrit zou slapen. Dat ging nooit gebeuren.
Blijkbaar had ze dat nogal 'agressief - achtig' gezegd, geschreeuwd.
Gerrit was hier verbolgen over, over de manier waarop ze dat had gedaan.
Ze hadden er nog niet over gesproken en deden dat dus nu net
Mylène begreep nu dat dat voor Gerrit nou niet bepaald leuk was aangekomen en dat het voor haar zeker niet zo bedoeld was.
Het was meer omdat ze in de yurt tegen anderen had gezegd dat ze niet wist of ze een relatie met Gerrit wilde.
En daar was dus van gemaakt dat ze had gezegd dat ze dat niet wilde maar wel buiten Utopia
En ze had het op die manier gezegd om het 'die dames' duidelijk te maken hoe ze er in staat. om dat praatje de kop in te drukken
Ja. De boomhut is van Lotus he. Mag iemand niet zo maar inquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ok, ik hoorde iets over een ladder en ze staan ergens beteuterd naar te kijken.
Ow ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. De boomhut is van Lotus he. Mag iemand niet zo maar in
kijk, goeie infoquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tijdens de SL had Mylène heel heftig gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit bij Gerrit zou slapen. Dat ging nooit gebeuren.
Mylène begreep nu dat dat voor Gerrit nou niet bepaald leuk was aangekomen en dat het voor haar zeker niet zo bedoeld was.
Het was meer omdat ze in de yurt tegen anderen had gezegd dat ze niet wist of ze een relatie met Gerrit wilde.
En daar was dus van gemaakt dat ze had gezegd dat ze dat niet wilde maar wel buiten Utopia
En ze had het op die manier gezegd om het 'die dames' duidelijk te maken hoe ze er in staat. om dat praatje de kop in te drukken
Dat dus nietquote:
Tim zit dan ook op een veel hoger level te discussiëren. Die twee hebben echt niks met elkaar ... behalve dat geseksquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
franny stelt vargen omdat ze het niet begrijpt en krijgt een boos antwoord van hem
hij gaat gewoon door zonder te luisteren
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim; Jens is dus juist een fucking toffe gast die moet blijven.
Hij moest eens weten.
BS, er zit nog geen dak op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef Zeyina het volgende:
Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of Jens nog wel te vertrouwen is voor Gerrit en Jessie hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
En Jens (de spion) vertrouwd Tim wel.![]()
![]()
jens is een master speler, die gooit iedereen lachend voor de bus tztquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer of Jens nog wel te vertrouwen is voor Gerrit en Jessie hoor.
Vanmiddag tegen Gerrit had hij een heel ander verhaal
Hij krijgt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Er zijn gewoon een aantal die naar huis willen dus ik ga niet naar huis.
Want hij weet al-les, alles!! Alles wat er speelt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Dronkenlap vertelt zijn tactische masterplan niet aan de rest omdat het anders bij Lotus terecht komt.
Ik heb haar horen zeggen dat ze niet zoals Tim en Tranny wil zijn, geen seks voor de camera, maar een relatie met Greet sloot ze niet uit. Weet alleen niet meer tegen wie ze dat zei.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tijdens de SL van dinsdag had Mylène heel heftig gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit bij Gerrit zou slapen. Dat ging nooit gebeuren.
Ik vraag me echt af of Jens nog een spion is of zoiets.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim; Jens is dus juist een fucking toffe gast die moet blijven.
Hij moest eens weten.
Ik vind mylene en gerrit iig 10x leuker dan shelley en gerritquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze niet zoals Tim en Tranny wil zijn, geen seks voor de camera, maar een relatie met Greet sloot ze niet uit. Weet alleen niet meer tegen wie ze dat zei.
Die wil alleen maar laten zien dat ze 'gegroeid' is. Straks weer janken en wippen.quote:
Ik heb dat gesprek niet zo goed gevolgd. Ik versloeg alleen wat er daarnet was tussen Gerrit en Mylenequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze niet zoals Tim en Tranny wil zijn, geen seks voor de camera, maar een relatie met Greet sloot ze niet uit. Weet alleen niet meer tegen wie ze dat zei.
Het ergste vond ik nog dat ze zei. Ik kan er hier niet over praten. Ergens mee zitten wat je zo diep geraakt heeft en ze mag er niet over praten. Triest hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:35 schreef Ranah het volgende:
mylenes reactie was misschien heftig maar niet zo bedoeld
zit je nog meer dwars?
ik voel me niet veilig (... jessie... ?)
ik was er even niet bij
nee ik ga niet schreeuwen.. ik ben rustig en was niet om jou te raken
nee was ook niet om jou zegt ze, het is okee
sniffend loopt ze weg
quote:
Ik zou liever naast Katie liggen dan naast die Kaakquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:54 schreef Bonken het volgende:
Franny is er klaar mee, gaat niet naast Lotus of Tim slapen. Nog liever bij Katie in het hok.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:52 schreef snetje het volgende:
Lotus: Veel plezier met jezelf..
Tim: Ik ben niet alleen ...ik ben met Franny.. kijk naar jezelf..
Hier, je reetkevertje, die alles zo liefjes relativeert met zijn kleuterbeertje op zijn schouder, iedereen een loer draaiend, geweldig spelquote:
dat was leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:56 schreef Zeyina het volgende:
Tim voor deur van Lotus. Ze opent de deur, ziet dat het Tim is en gooit de deur weer dicht
Oké, dat heb ik weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek niet zo goed gevolgd. Ik versloeg alleen wat er daarnet was tussen Gerrit en Mylene
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer of Jens nog wel te vertrouwen is voor Gerrit en Jessie hoor.
Vanmiddag tegen Gerrit had hij een heel ander verhaal
Daar komen we snel genoeg achter. Volgende week zal Jens kleur moeten bekennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Jens nog een spion is of zoiets.
Hij had er al 's morgens met Lotus over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daar komen we snel genoeg achter. Volgende week zal Jens kleur moeten bekennen.
Oh dat is een veel voorkomend excuus. "Ik weet niks meer"quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit dacht: Ik ga rustig mijn post in de silo schrijven. Zit iedereen daar intussen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit dacht: Ik ga rustig mijn post in de silo schrijven. Zit iedereen daar intussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |