SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
franny dan want die kan niet beslissen dus eigenlijk tim die aan de touwtjes trektquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Mjelleke het volgende:
Ik las dat Tim een presidentschap wilt... En dat zegt meneer die zegt niets te kopiëren van anderen. Nou Tim in 1 was er ook een president.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig mag Tim wel blijven drinken van de febo
Mag hij het van zichzelf niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en Erik ook.![]()
Ik geloof er dus ook geen ruk van dat Jessie niet zou mogen drinken van de Febo.
dat zou TV zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Tim maakt wel tv maar ik zie hem graag vertrekken.
Heel duidelijk.quote:
Ook wel een mooie ontwikkeling als Chris weg zal gaan. Kijken hoe Hiske zich gaat ontwikkelen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terecht, naar zeikwijf met haar vieze roddels. Het wordt tijd dat ze eens geconfronteerd wordt daarmee, de harde werker.
Oké en doelt die dan op Donny of op t feit dat die samen met haar onder de dekens lag. Want dat weet toch al iedereen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Over wat er twee avonden geleden tussen die twee is gebeurd. Gerrit wil niet dat Mylene het in de groep bespreekt.
Ik volge het niet op tv, dus moven met die engnek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Tim maakt wel tv maar ik zie hem graag vertrekken.
Hiske en ontwikkelen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel een mooie ontwikkeling als Chris weg zal gaan. Kijken hoe Hiske zich gaat ontwikkelen dan.
Weet ik veel. Boeit het?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mag hij het van zichzelf niet?
ok hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik veel. Boeit het?
Alsof hij de grootste misdaad die je maar kunt bedenken heeft gedaan.
Er wordt gezegd dat hij van de febo niet mag drinken. Afspraak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mag hij het van zichzelf niet?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat hij van de febo niet mag drinken. Afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |