Ik vond Cees op een gegeven moment oervervelend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]Alles bewaren en zelfs nog uit de vuilnisbak dingen pakken die volgens hem nog best te eten waren......goeie ouwe tijd......
Klopt, maar dan wordt de stemming net even anders, dan MOET men eruit komen met positieve stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar als ze 1 van de 2 nieuwe naar huis moeten sturen kan het dus 7-7 worden. Of Erik eerder weg of de 2 nieuwe mogen beide blijven.
Ja hij sloeg door in het mopperen en zeuren. Kreeg toen ook de pee aan hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond Cees op een gegeven moment oervervelend.
Prima, want eigenlijk is het BV-chips.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Chips van Gerrit en Tim houdt het maar in zijn handen en vreet achter elkaar.
Ik ook. Vond hem een ouwe zemelaar en zeikerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond Cees op een gegeven moment oervervelend.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij sloeg door in het mopperen en zeuren. Kreeg toen ook de pee aan hem.
Hij lijkt zo meerdere adamsappels te hebben.quote:
Saladeschotel van oude patat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]Alles bewaren en zelfs nog uit de vuilnisbak dingen pakken die volgens hem nog best te eten waren......goeie ouwe tijd......
Weet het niet precies meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er was iets raars mee, want er was een lange SL en daarna waren de stemmen anders.
Ja. En het is te slecht voor leedvermaak. En als er nu iemand was waar je je mee kan identificeren ...quote:
Ik wel en we waren allemaal heel verontwaardigd dat ze gestuurd werden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet het niet precies meer.
Trusten Koos.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ik gooi de steams uit, zit me te ergeren en daar kijk ik geen utopia voor. Fijne avond en slaap lekker voor straks.
Oh, kan zijn dat ik toen niet keek. Heb een hele tijd niet gekeken naar 1.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik wel en we waren allemaal heel verontwaardigd dat ze gestuurd werden.![]()
Ik meen dat Gio ineens zijn stem had veranderd.
Dat zijn er 2 en dus blijft het een even aantal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef Mohitah het volgende:
Lees hier over het stemmen voor de nieuwe en dat het gelijk kan zijn, maar er is wel bijgekomen dat er nog een stem is van het publiek die mogen kiezen welke nieuwe ze willen
2 stemmen zelfs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef Mohitah het volgende:
Lees hier over het stemmen voor de nieuwe en dat het gelijk kan zijn, maar er is wel bijgekomen dat er nog een stem is van het publiek die mogen kiezen welke nieuwe ze willen
Nee, want die 2 gaan altijd naar een persoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 en dus blijft het een even aantal.
En als de bewoners 8 om 6 stemmen, kan het alsnog gelijk worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, want die 2 gaan altijd naar een persoon.
Anders zou het ook weinig zijn hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, want die 2 gaan altijd naar een persoon.
Inderdaad....Ivan had Gio stemmen gegeven en toen moest die nog en gaf toen de stemmen weer terug aan Ivan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik wel en we waren allemaal heel verontwaardigd dat ze gestuurd werden.![]()
Ik meen dat Gio ineens zijn stem had veranderd.
Dat was bij een stemming, maar dit ging over een stemming voor de keuze van een nieuwe bewoner.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad....Ivan had Gio stemmen gegeven en toen moest die nog en gaf toen de stemmen weer terug aan Ivan.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit gaat weer schreeuwen worden.Tim vs Christel.
Was dat niet bij LaurA?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was bij een stemming, maar dit ging over een stemming voor de keuze van een nieuwe bewoner.
vreselijke vervelende ouwe zak was en is het.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook. Vond hem een ouwe zemelaar en zeikerd.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef Ranah het volgende:
hiske roept bijna paniekerig dat ze niet weet waar chris is
Oh ok.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was bij een stemming, maar dit ging over een stemming voor de keuze van een nieuwe bewoner.
Ik ook. Vervelende man vond ik hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook. Vond hem een ouwe zemelaar en zeikerd.
Geweldig. Hiske dacht even te controleren en kreeg dit naar haar hoofd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef Ranah het volgende:
hiske roept bijna paniekerig dat ze niet weet waar chris is
Terecht, naar zeikwijf met haar vieze roddels. Het wordt tijd dat ze eens geconfronteerd wordt daarmee, de harde werker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef juul. het volgende:
Christel moet en zal op de bank van die engnek
Want?quote:
Over wat er twee avonden geleden tussen die twee is gebeurd. Gerrit wil niet dat Mylene het in de groep bespreekt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef Mjelleke het volgende:
Waarover hadden Gerrit en Mylène mot?
Ja en Erik ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig mag Tim wel blijven drinken van de febo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
franny dan want die kan niet beslissen dus eigenlijk tim die aan de touwtjes trektquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Mjelleke het volgende:
Ik las dat Tim een presidentschap wilt... En dat zegt meneer die zegt niets te kopiëren van anderen. Nou Tim in 1 was er ook een president.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig mag Tim wel blijven drinken van de febo
Mag hij het van zichzelf niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en Erik ook.![]()
Ik geloof er dus ook geen ruk van dat Jessie niet zou mogen drinken van de Febo.
dat zou TV zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Tim maakt wel tv maar ik zie hem graag vertrekken.
Heel duidelijk.quote:
Ook wel een mooie ontwikkeling als Chris weg zal gaan. Kijken hoe Hiske zich gaat ontwikkelen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Terecht, naar zeikwijf met haar vieze roddels. Het wordt tijd dat ze eens geconfronteerd wordt daarmee, de harde werker.
Oké en doelt die dan op Donny of op t feit dat die samen met haar onder de dekens lag. Want dat weet toch al iedereen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Over wat er twee avonden geleden tussen die twee is gebeurd. Gerrit wil niet dat Mylene het in de groep bespreekt.
Ik volge het niet op tv, dus moven met die engnek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Tim maakt wel tv maar ik zie hem graag vertrekken.
Hiske en ontwikkelen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel een mooie ontwikkeling als Chris weg zal gaan. Kijken hoe Hiske zich gaat ontwikkelen dan.
Weet ik veel. Boeit het?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mag hij het van zichzelf niet?
ok hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik veel. Boeit het?
Alsof hij de grootste misdaad die je maar kunt bedenken heeft gedaan.
Er wordt gezegd dat hij van de febo niet mag drinken. Afspraak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mag hij het van zichzelf niet?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat hij van de febo niet mag drinken. Afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |