Laffe Merel wil dan niet meer op Tim stemmen, omdat hij waarschijnlijk blijft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd dat alles zo kan veranderen in 1 dag, nu gaan ze weer niet op Tim stemmen.....
Gerrit ging het sussen, wat moet nog blijken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
[..]
ook maar volgens mij is ze ook boos op gerrit
Pot bier in zijn hand zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Erik heeft het ook naar zijn zin.
Ik heb er niets over gelezen vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja maar gaan ze inmiddels weer gewoon met elkaar om?
nee ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb er niets over gelezen vandaag.
Hij moet zijn laatste vrienden wel dicht bij zich houden.quote:
Verloving van Tim.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Ranah het volgende:
welke opname luistert merel? ik kan het net niet verstaan
Ik ook niet, daarom zou het zo mooi zijn dat hij nu gewoon in de maling is genomen door iedereen en hij gewoon heel veel stemmen krijgt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Angelique61 het volgende:
Kan die kop en die stem van Tim niet meer horen.........
Ja leek erop.maar hoorde het niet goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef zodeju het volgende:
Tim wordt nu weer de langs zittende Utopiaan die iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt? Hoor ik het hem dat nu zeggen??
van zichzelf......quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Ranah het volgende:
welke opname luistert merel? ik kan het net niet verstaan
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zou het zo mooi zijn dat hij nu gewoon in de maling is genomen door iedereen en hij gewoon heel veel stemmen krijgt.
ik ook niet, en hij is de godganse dag overal in beeld. Steeds minder streams kijken tot na de stemming, het gaat ook nergens anders meer overquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Angelique61 het volgende:
Kan die kop en die stem van Tim niet meer horen.........
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja leek erop.maar hoorde het niet goed.
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.
ik ben toch een beetje bang dat hij echt nergens heen gaat. Erik wil weg enz..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........
Ik ook niet......wacht even de stemming af en denk dat ik weer langzaam aftaai.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje bang dat hij echt nergens heen gaat. Erik wil weg enz..
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
tim en jessie, al weken de smaakmakers van het programma, wat je ook van ze vindt
ja dat is zo maar het tij lijkt gekeerd en waarom mag joost wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
tim en jessie, al weken de smaakmakers van het programma, wat je ook van ze vindt
Zou een mooie wending zijn. Maar is geloof ik niet mogelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Yaksa het volgende:
Stel: Timothy ontvangt meer dan 75 % van de publieksstemmen van de kijkers, zou het dan niet beter zijn dat ie in dat geval 2 publieksstemmen krijgt?
Zou ja, maar dit is Sjohns speelparadijs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Yaksa het volgende:
Stel: Timothy ontvangt meer dan 75 % van de publieksstemmen van de kijkers, zou het dan niet beter zijn dat ie in dat geval 2 publieksstemmen krijgt?
En dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou een mooie wending zijn. Maar is geloof ik niet mogelijk.
Dat wilde hij al eerder he. Afgekeken van utopia 1. Die kunnen echt niets zelf verzinnen daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Pfffff, ga weg met je presidentgedoe.
Gebeurd het niet. Leuke discussie voor in de SC.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Goed dat Gerrit daar gewoon bij zit en alles meekrijgt. Alleen jammer dat je Tim maar steeds hoort ratelen.
Blijkbaar heeft niemand zin in zwerver Dave.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef snetje het volgende:
Inmiddels het hele hok vol...hoe toevallig...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat er 14 ipv 15 utopianen bij de stemming zijn?
Koos, ben het helemaal met je eens. Dat is veel leuker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.
En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef snetje het volgende:
Inmiddels het hele hok vol...hoe toevallig...
[ afbeelding ]
Ja, weet ook niet precies meer wanneer, maar in ieder geval toen ze dachten dat Uto ging stoppen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh kan ik me niet herinneren.
Ja vind ik ook. Opzouten en geen petertje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....![]()
En die mag een petertje doen straks.....
zou zeggen![]()
![]()
je wiebert nu maar alvast op of na de stemming......
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....![]()
En die mag een petertje doen straks.....
zou zeggen![]()
![]()
je wiebert nu maar alvast op of na de stemming......
In Utopia 1 was er op een gegeven moment een leegloop. Ze hebben zelf even mt 11 inwoners gezeten. Toen werd er gesuggereerd hier dat het zou stoppen etc. Maar uiteindelijk waren er na een tijdje weer 15 inwoners. De tweeling hielp een handje mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh kan ik me niet herinneren.
Inderdaad net zoals brenda.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...
Maar als ze 1 van de 2 nieuwe naar huis moeten sturen kan het dus 7-7 worden. Of Erik eerder weg of de 2 nieuwe mogen beide blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet precies meer wanneer, maar in ieder geval toen ze dachten dat Uto ging stoppen.
Ah, ik zag ze -Lotus en Tranny- vanmiddag ook al met een groen blikje aan den lippen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus aan de heineken. Dat is toch BV bier. Zie gerrit en mylene geen drank hebben.
Fijn voor Gerrit, even weg bij die zurepruimenclub van Jessie, His, Chris en Merel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Goed dat Gerrit daar gewoon bij zit en alles meekrijgt. Alleen jammer dat je Tim maar steeds hoort ratelen.
Mooi, kijken of ze het hierna nog zo leuk vinden. Ik heb 2 minuten geluisterd en hoorde Dave weer heerlijk klagen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Angelique61 het volgende:
Alleen His en chris zijn bij die zwerver
oja de twinsquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In Utopia 1 was er op een gegeven moment een leegloop. Ze hebben zelf even mt 11 inwoners gezeten. Toen werd er gesuggereerd hier dat het zou stoppen etc. Maar uiteindelijk waren er na een tijdje weer 15 inwoners. De tweeling hielp een handje mee.
Of ... die mocht -uiteindelijk- 'gewoon' gaan ..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...
Het hang er natuurlijk af van wie er binnenkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft niemand zin in zwerver Dave.![]()
Shelly: zou goed zijn om Jessie van de finance te halen. Jens, wil jij het niet doen?
Jens: laten we volgende week afwachten en dan goede plannen maken.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar als ze 1 van de 2 nieuwe naar huis moeten sturen kan het dus 7-7 worden. Of Erik eerder weg of de 2 nieuwe mogen beide blijven.
.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat er 14 ipv 15 utopianen bij de stemming zijn?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het hang er natuurlijk af van wie er binnenkomt.
Heeft hij nu al eens gedoucht?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
Tim is echt aangeschoten heeft een hele glimkop en van die rattenoogjes.
ik heb geloof ik toch een slecht geheugenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is al een keer gebeurd en toen moest die stemming opnieuw.
neequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef goldback het volgende:
[..]
de Fay en demi zouden een goede aanvulling zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik heb geloof ik toch een slecht geheugen
Dit terrein is niet geschikt voor barbiepoppenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef goldback het volgende:
[..]
de Fay en demi zouden een goede aanvulling zijn
Yep.quote:
Telt een bierdouche ook?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft hij nu al eens gedoucht?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit terrein is niet geschikt voor barbiepoppen
Dat weet ik niet wel dat hij plantjes had maar is al tijden terug geweest met Joa een keer in een gesprekquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Tim op de streams gezegd dat hij een wietplantage heeft gehad en toen op straat is gezet?
Tegen Dave.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Tim op de streams gezegd dat hij een wietplantage heeft gehad en toen op straat is gezet?
Zo mee eens......ik wil beelden van lol......zoals Jacco en Karin, beelden van rolschaatsen, beelden zoals de fles en de pannekoeken waar ik moe van het lachen ben......quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.
Cees aan het koken was ook altijd leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens......ik wil beelden van lol......zoals Jacco en Karin, beelden van rolschaatsen, beelden zoals de fles en de pannekoeken waar ik moe van het lachen ben......
Moesten ze eruit zien te komen binnen een uur. Waren het toen positieve stemmen geworden, de 2e ronde?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is al een keer gebeurd en toen moest die stemming opnieuw.
Haha ja, daar was ook wel een ruzie. Maar deze groep mensen zijn een totale mis cast.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees aan het koken was ook altijd leuk.
Aha, kreeg er net een appje over, dacht zal hier maar eens checken.quote:
Zoals Brenda en Jessie van Jeffry.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ... die mocht -uiteindelijk- 'gewoon' gaan ..
Zie erik naar Tim kijken met een gezicht van spoor jij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Bonken het volgende:
Dit gaat hem echt niet meer worden met dit stel[ afbeelding ]
Er was iets raars mee, want er was een lange SL en daarna waren de stemmen anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moesten ze eruit zien te komen binnen een uur. Waren het toen positieve stemmen geworden, de 2e ronde?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees aan het koken was ook altijd leuk.
Nee daar was hij maar even.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie in de boot. Dus niet meer bij merel.
Trieste zooi hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Bonken het volgende:
Dit gaat hem echt niet meer worden met dit stel[ afbeelding ]
Hij gedraagt zich niet als een idioot. Hij is een idioot.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Tim is echt aangeschoten en gedraagt zich als een idioot. Doet heel populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |