Ik raad de reïncarnatie van Chriet op de andere stream zacht op de andere stream aan. Standje 'net niet hard genoeg om hem te kunnen verstaan',quote:
En laat nu niemand op de foto vrolijk staan.....zegt toch genoeg.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
Ach ach wat lief, alle acteurtjes die elkaar niet uit kunnen staan verplicht op en kluitje lollig doen , je verzint het niet een week voor nominaties
[ afbeelding ]
op Jens na het klupje dat z.s.m. moet vertrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
Ach ach wat lief, alle acteurtjes die elkaar niet uit kunnen staan verplicht op en kluitje lollig doen , je verzint het niet een week voor nominaties
[ afbeelding ]
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:05 schreef Danchelle het volgende:
Wat vind ik deze groep zo niet leuk...
Het is totaal niet te vergelijken met utopia 1. Wat waren dat dan achteraf gezien beschaafde mensen die in ieder geval naar elkaar toe een stuk verdraagzamer waren. Zie ze hier nu toch eens zitten als een stel tokkies met het ene na de andere blik Aldi bier. Afschuwelijk.
Voor mij en ik denk velen met mij is dit echt niet meer waard om nog te kijken. Heb de streams ook maar stop gezet. Bah, wat een ondergang zeg
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
op Jens na het klupje dat z.s.m. moet vertrekken
Die Hiske vertel het net even anders. Ze zei volgens mij meteen dat zij dat niet gezegd had.quote:
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:09 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een ander eens een opmerking maken dat zij bij Erik gaat slapen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef snetje het volgende:
Christel: Ja daaaaaaaaaaag waar gaat dit nu over? Ik ga me echt niet verantwoorden hoor..gaat toch helemaal nergens over..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
Maar ligt daar al een matras op de grond dan?...In dat hok van Lotus?..
Nu ja iedereen grapte er vandaag over..quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Moet een ander eens een opmerking maken dat zij bij Erik gaat slapen.....
zegt Christel.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu ja iedereen grapte er vandaag over..
dat is een juiste conclusiequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.
Blijkt maar weer dat His, Chris, Adriaan, Gerrit en Jessie de zure mensen zijn die niet van lol houden.
Jammer het past dus nog... morgen Lotus maar een salontafel vastschroeven aan de vloer dan maar ...quote:
Zou raar zijn als mensen het in hun handen zouden hebben die niet drinken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer als ik stream hebben steeds dezelfde mensen een blik bier in hun handen.
De beste oplossing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jammer het past dus nog... morgen Lotus maar een salontafel vastschroeven aan de vloer dan maar ...
Dit klopt helemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef Bonken het volgende:
Tuurlijk, Hiske trekt haar handen er vanaf en overdrijft gigantisch om haar lafheid te verbloemen
en Christel voelt zich weer te goed en loopt weer voor haar verantwoordelijkheden weg
Dan gaat Tim haar wel opzoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
zo te zien is chris niet van plan tim op te zoeken
Het zijn stuk voor stuk gluiperds die 3 kanten uit lullen, de grootste rat, reetkever Jensie geniet van alle walletjes, inclusief viespeukje Mileentje buiten beeld achter de camquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In dat groepje is eigenlijk alleen Gerrit die er buiten valt. De rest kan het goed vinden met elkaar.
Blijkt maar weer dat His, Chris, Adriaan, Gerrit en Jessie de zure mensen zijn die niet van lol houden.
Ja, door Hiske.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
zo te zien is chris niet van plan tim op te zoeken
en terecht, HIJ zoekt ruziequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, door Hiske.
Lotus: Waar is Christel?
Tim: Ik wil nog met Christel praten.
Dus Tim moet naar Chris gaan als we nog een fittiegesprek willen.
Ja, maar maakte dus niet het grapje.quote:
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk gluiperds die 3 kanten uit lullen, de grootste rat, reetkever Jensie geniet van alle walletjes, inclusief viespeukje Mileentje buiten beeld achter de cam
Hij heeft elke dag wel met minstens één iemand ruzie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |