Hier, je reetkevertje, die alles zo liefjes relativeert met zijn kleuterbeertje op zijn schouder, iedereen een loer draaiend, geweldig spelquote:
dat was leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:56 schreef Zeyina het volgende:
Tim voor deur van Lotus. Ze opent de deur, ziet dat het Tim is en gooit de deur weer dicht
Oké, dat heb ik weer niet meegekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek niet zo goed gevolgd. Ik versloeg alleen wat er daarnet was tussen Gerrit en Mylene
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer of Jens nog wel te vertrouwen is voor Gerrit en Jessie hoor.
Vanmiddag tegen Gerrit had hij een heel ander verhaal
Daar komen we snel genoeg achter. Volgende week zal Jens kleur moeten bekennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Jens nog een spion is of zoiets.
Hij had er al 's morgens met Lotus over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daar komen we snel genoeg achter. Volgende week zal Jens kleur moeten bekennen.
Oh dat is een veel voorkomend excuus. "Ik weet niks meer"quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Weet je ..heel dat drinkgedoe van Jessie is raar ....omdat hij toen s' middags al aangaf dat Donny weer terug zou komen en een biertje wilde ...Adriaan haalde dit vandaag weer aan en Jessie wist het zogenaamd niet meer ....
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit dacht: Ik ga rustig mijn post in de silo schrijven. Zit iedereen daar intussen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit dacht: Ik ga rustig mijn post in de silo schrijven. Zit iedereen daar intussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |