Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij snapt. Maar dit gaat om de onzekerheid van de man waarom hij wellicht niet met haar in zee wil.
Omdat het niet zomaar kan zijn dat hij zomaar alles van haar accepteert. Ook het verleden niet. Als hij daar ongemakkelijk bij voelt door zijn onzekerheid en twijfel heeft of ze wel echt klaar is met dat leven, dan is dat zijn goed recht om er een eind aan te maken. Ook de relatiemateriaalman is niet verplicht om zomaar alles te accepteren.
Het punt is meer: als ze weg gaat, dan gaat hij zich afvragen waar dat door komt. En dan gaat hij door zijn onzekerheid allerlei dingen bijhalen waardoor dat zou kunnen komen. En een van de punten waar hij misschien aan kan denken is dat zij de seks gewoon slecht vond. Is misschien niet zo, maar daar kan hij wel aan denken. 'Want zij is beter gewend'.
Slechte seks is gewoon een afknapper voor veel mensen. Zeker als je beter gewend bent.
Als jij je als emotionele tampon laat gebruiken kan zoiets je ook overkomen bij een maagdelijke vrouw of eentje met een minimum aantal bedpartners.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Of je wordt een emotionele tampon en betabux ja terwijl zij opeens te vaak "bij haar moeder gaat logeren". En jij, "owkay"
pff. allemaal. alle mannen. op een punt. voor de relatie, na een break-up, met vrienden onder mekaar. de beste persoonlijkehden praten slecht en vunzig over vrouwen. kennelijk is de personality-detector bij vrouwen doorgaans rot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het is mijn persoonlijke ervaring dat het vooral de mannen zijn die geen of weinig succes hebben bij vrouwen die dit soort argumenten gebruiken.
Dat zei je al jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:06 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Of je wordt een emotionele tampon en betabux ja terwijl zij opeens te vaak "bij haar moeder gaat logeren". En jij, "owkay"
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij je als emotionele tampon laat gebruiken kan zoiets je ook overkomen bij een maagdelijke vrouw of eentje met een minimum aantal bedpartners.
Found the incel!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Jij komt met een stelling en dan moet ik daar tegen in gaan? right... is gewoon onderbuik geneuzel en waarschijnlijk zelfs projectie van jou op anderen. Niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
[..]
Immers, als jij zeker van jezelf bent en echt voor iemand wil gaan en diegene ook voor jou (ook al heeft die veel bedpartners gehad), waarom zou het aantal bedpartners dan een issue zijn?
Aannames of niet, ik stel hier een vraag die niemand van jullie lijkt te kunnen beantwoorden. Ik bedoel, wat zijn de tegenargumenten waarom het niet onzekerheid zou kunnen zijn?
Daarnaast durf ik te wedden dat niemand een supermodel af zou wijzen omdat ze teveel bedpartners heeft gehad. Of willen jullie dat ontkennen? Dus in hoeverre gaat het hier ECHT om moraal?
Oké, laten we het dan over een andere boeg gooien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dus nogmaals er zullen vast genoeg onzekere mannen zijn die zo praten maar het is zeker wel een moraal dingetje.
Ik denk dat je je dan even moet inlezen over hoe moraal werkt. Hoe normen en waarden werken en verschillen van mens tot mens en dat die mensen daar hun keuzes en acties ook van af kunnen laten hangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:13 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Oké, laten we het dan over een andere boeg gooien.
Waarom is het een moraal dingetje dan, en geen onzekerheid. Kun je die laatste uitsluiten?
Waarom moet hij opeens naar een therapeut als hij van mening is dat zij in zijn ogen teveel partners heeft gehad en daar twijfel over heeft?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Maar ik ga er ook vanuit dat je beide volwassen bent en dat je samen kunt praten over dingen. Dat als de seks slecht is, dat ter sprake komt. En dat dat niet de eerste gedachten is nadat iemand zegt "ik ga ben je weg".
Als je echt zo denkt moet je iets aan je zelfvertrouwen doen en mssn naar een therapeut. Heeft niets met het aantal sekspartners van je (potentiele) vriendin te maken).
Ik moet me helemaal niet inlezen, jij moet iets inhoudelijks zeggen op mijn statements. Als je het zo goed weet, kun je het ook inhoudelijk ontkrachten toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan even moet inlezen over hoe moraal werkt. Hoe normen en waarden werken en verschillen van mens tot mens en dat die mensen daar hun keuzes en acties ook van af kunnen laten hangen.
Jij gelooft echt stellig dat al die mannen die zo denken allemaal onzeker zijn en verder niet? echt heel bizar.
Misschien niet alleen onzeker maar ook geprogrammeerd met giftige denkbeelden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij gelooft echt stellig dat al die mannen die zo denken allemaal onzeker zijn en verder niet? echt heel bizar.
Of moraal dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Misschien niet alleen onzeker maar ook geprogrammeerd met giftige denkbeelden.
Want er is nog niemand die uit kan leggen waarom "veel bedpartners hebben" iets is wat onethisch zou zijn.
Dan niet dan zijn wij klaar en verschillen we duidelijk van mening.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik moet me helemaal niet inlezen, jij moet iets inhoudelijks zeggen op mijn statements. Als je het zo goed weet, kun je het ook inhoudelijk ontkrachten toch?
Je danst nu om mijn argumenten heen. Als het echt zo'n onzin is hoor ik graag WAAROM dat zo is. Als ik het met je eens ben geef ik dat ruiterlijk toe, maar er is geen argument van jouw kant om het mee eens/oneens te zijn.
Waarom zou je je uberhaupt druk maken over die andere mannen? En of het wel of niet geode seks was? Als je je daardoor uit het veld laat slaan..... dan heb ik met je te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Waarom moet hij opeens naar een therapeut als hij van mening is dat zij in zijn ogen teveel partners heeft gehad en daar twijfel over heeft?
Dat is toch zijn goed recht om het af te kappen? Datzelfde geldt ook andersom. Niets mis mee.
Raakt ze snel op hen uitgekeken of juist andersom?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk dat TS zich zorgen maakt over het feit dat ze snel uitgekeken is op de mannen waar ze seksueel tot aangetrokken is. Nu speelt bij haar de vraag of een man waar ze een relatie mee wil en die seksueel minder ervaren is hierop afknapt. Ik denk dat het wel losloopt, mits je er 100% eerlijk over bent. Genoeg mannen die dit kunnen plaatsen voor wat het is: een vrouw die een periode lang heeft genoten zonder al te veel binding. Prima. Gaat ze er zelf echter over liegen en draaien dan is het wel een probleem.
Ten eerste ben ik van mening dat je sowieso niet de vrouw de schuld moet geven van je onzekerheid. Daarnaast heb ik nergens gezegd dat de man de vrouw de schuld geeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom zou je je uberhaupt druk maken over die andere mannen? En of het wel of niet geode seks was? Als je je daardoor uit het veld laat slaan..... dan heb ik met je te doen
Iedereen mag een mening hebben. Maar geef niet de vrouw de schuld van jou onzekerheid.
Jammer dat in al je posts nergens wordt toegelicht waarom moraal een reden zou kunnen zijn, zonder dat onzekerheid een rol speelt. Ik had me graag laten overtuigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Dan niet dan zijn wij klaar en verschillen we duidelijk van mening.
Jammer dat je niet alles leest dan, want ik probeer het toch echt duidelijk te maken aan je, daar moet je alleen wel voor open staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jammer dat in al je posts nergens wordt toegelicht waarom moraal een reden zou kunnen zijn, zonder dat onzekerheid een rol speelt. Ik had me graag laten overtuigen.
Kun je mij dan wel uitleggen waarom ik bijvoorbeeld mijn klasse, eigenwaarde, en zelfrespect zou behouden of vergroten door een chick af te wijzen die toevallig haar seksuele grenzen heeft verkend maar nu wel serieus voor een relatie wil gaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Of moraal dusnormen waarden, opvoeding, klasse, eigenwaarde, zelfrespect.
Het is niet zo zwart wit allemaal.
Het is dan in ieder geval een vrij zinloze reactie op mijn stelling. De kern van een discussie is dat je argumenten geeft WAAROM iets zo is, en dat je daarmee een andere stelling ontkracht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik stel dat ik het niet uit kan leggen is het dan pertinent niet waar?
Is lastig, dat gaat niet over 1 nacht ijs maar de gebeurt bij de vorming van je als persoon in de loop der jaren. De mensen waar je je mee inlaat etc. Is dus ook niet even zo wat aan te doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Kun je mij dan wel uitleggen waarom ik bijvoorbeeld mijn klasse, eigenwaarde, en zelfrespect zou behouden of vergroten door een chick af te wijzen die toevallig haar seksuele grenzen heeft verkend maar nu wel serieus voor een relatie wil gaan?
Waarom verlaag ik mijzelf als iemand 50 mannen heeft gehad t.o.v. iemand die er 2 heeft gehad? Of waarom verlaag jij je in zo'n geval?
Al onze reacties zijn vrij zinloos als we gewoon wat roepen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het is dan in ieder geval een vrij zinloze reactie op mijn stelling. De kern van een discussie is dat je argumenten geeft WAAROM iets zo is, en dat je daarmee een andere stelling ontkracht.
Ja precies, en deze moreel gaat dus overboord als zich een buitengewone kans voordoet, bijvoorbeeld een supermodel met veel bedpartners. Waar is die moreel dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Is lastig, dat gaat niet over 1 nacht ijs maar de gebeurt bij de vorming van je als persoon in de loop der jaren. De mensen waar je je mee inlaat etc. Is dus ook niet even zo wat aan te doen.
Dat maakt mensen ook verschillend (gelukkig).
Waar haal je dat vandaan dan? wie zegt dat? vanwaar die conclusie? dat is projectie van jou op de rest zoals ik al 2 maal eerder aangafquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:57 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja precies, en deze moreel gaat dus overboord als zich een buitengewone kans voordoet, bijvoorbeeld een supermodel met veel bedpartners. Waar is die moreel dan?
Wat Fok daarvan denkt interesseert me niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens Fok val je dan vrouwen lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |