Ik klik maar gewoon niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef Dave het volgende:
Weer een losse flodder/clickbait? Duncan is overigens niet te horen.
Dit is wéér van die Voices dinges. Gewoon echt geen aandacht meer geven hier. Er klopt namelijk nooit wat van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef Dave het volgende:
Weer een losse flodder/clickbait? Duncan is overigens niet te horen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:12 schreef Dave het volgende:
Hij staat kennelijk alleen op het podium, volgens die vriendin van 'm, Carola, of was dat al bekend?
[..]
Bron
Heb je er wel eens over gedacht om te gaan schrijven? Vin’k echt iets voor jouquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom boomboomkoffie!![]()
Ik denk dat het gebrek aan communicatie een bewuste opzet is en de mysterie van onze inzending tweeledig is.
1. Creeëren van mysterie (en daardoor ook buzz) rondom act, liedje. Mensen gaan er over praten zonder dat ze er al over kunnen oordelen.
2. Vermijden van negatieve aandacht vanuit media en social media rondom het liedje en de act, wat afleidt van de voorbereidingen van de artiest in kwestie (in Duncan’s geval extra belangrijk want in tegenstelling tot Waylon heeft hij nog amper te maken gehad van een hoop media-heisa, alhoewel hij natuurlijk al wel een stuk heeft meegepikt ten tijde van zijn The Voice deelname).
Enige smetje tot nu toe is dat de artiest veel te vroeg is gelekt. Wat dat betreft is het razend knap wat Ierland doet, die maken de 8e artiest én nummer bekend en ze moeten nog even volhouden en dan lukt het ze lekloos.
Gelukkig. Hoopte ik al.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:12 schreef Dave het volgende:
Hij staat kennelijk alleen op het podium, volgens die vriendin van 'm, Carola, of was dat al bekend?
[..]
Bron
Was wel had om er toen hij te zijn in de halve finalequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:39 schreef Dave het volgende:
Alleen op het podium, met een reprise van "Never alone" van de 3js.
Als je rechtsboven je post op dat vakje met potloodje klikt kan je je eigen post aanpassen. Hoeft niet, maar dan weet je dat het kan.quote:
Dat doet ze al.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over gedacht om te gaan schrijven? Vin’k echt iets voor jou
Oh echt? Ik moet beroepencoach wordenquote:
Njaaaa, gewoon een beetje voor de hobby met een blog dat driekwart van het jaar aan het infuus ligt en alleen nog maar voor ESF wordt gebruikt sinds BZV en WIDM de afgelopen seizoenen vies tegenvielen.quote:
Spaanse he, lekker enthousiast.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig. Hoopte ik al.
Wel beetje jammer dat zij steeds uitspraken doet terwijl de rest zo netjes stil is.
Nog niet helaasquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:09 schreef Toasterwolf het volgende:
Is er al een tijd bekend 7 maart wanneer het nummer wordt gepresenteerd?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Niels93 het volgende:
Ik ben echt hongerig naar iets nieuws over onze inzending nu. Als is t maar welke haarkleur hij draagt op t podium in Tel Aviv.
Wel of geen hoedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Niels93 het volgende:
Ik ben echt hongerig naar iets nieuws over onze inzending nu. Als is t maar welke haarkleur hij draagt op t podium in Tel Aviv.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Als dit topic dan bovenaan staat hoop ik meteen op nieuws
Kijk hier even, heb je meteen alle linkjes naar de finales https://eurovision.tv/story/this-weekend-2-3-march-2019quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:39 schreef Toasterwolf het volgende:
Even off topic, ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen (ben nieuw bij fok), maar weet iemand hoelaat vanavond de nationale finales van de concurrenten van Duncan plaatsvinden?
😁quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Niels93 het volgende:
Bedankt☺👍quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Kijk hier even, heb je meteen alle linkjes naar de finales https://eurovision.tv/story/this-weekend-2-3-march-2019
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |