Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:33 schreef summer52 het volgende:
[..]
En ik verwacht nog steeds dat we echt positief verrast zullen zijn en dat Duncan ons omver blaast met zijn lied en houding. Want hij lijkt mij een ontzettend leuke jongen die stevig in zijn schoenen staat en zich niet gek laat maken door alle negativiteit.
Ja ik ben ook heel erg benieuwd hoe hij zich presenteert, maar ik blijf gewoon positief en...….ik ben ontzettend chauvinistisch dus het moet wel heel erg gek worden als ik negatief ga reageren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind dat laatste nog moeilijk in te schatten, geen idee hoe hij is eigenlijkMaar hij zal vast ergens bij een talkshow verschijnen deze week, ben benieuwd
Ja het is zo heerlijk om dit met lotgenoten mee te makenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Trouwens, precies een jaar geleden werd het nummer van Waylon bekend gemaakt. Die week was zo leuk! Heerlijk die hysterie.
Die DWDD week. Echt heerlijk was datquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Trouwens, precies een jaar geleden werd het nummer van Waylon bekend gemaakt. Die week was zo leuk! Heerlijk die hysterie.
Ergens heeft dat ook wel wat; dat mysterieuze rond onze ESF kandidaat. Iemand waar we nog niets van weten en geen BN'er bagage heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind dat laatste nog moeilijk in te schatten, geen idee hoe hij is eigenlijkMaar hij zal vast ergens bij een talkshow verschijnen deze week, ben benieuwd
Ja dat nemen ze ons nooit meer afquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die DWDD week. Echt heerlijk was dat
Kan best hoor. Laat ik het dan zo zeggen dat ik het op z'n zachtst gezegd opmerkelijk vind dat je de moeite hebt genomen speciaal een account aan te maken om ons te informeren over allemaal Clickbait filmpjes met onwaarheden die je hebt 'gevonden'. Daarom associeerde ik jou ook met die Jesper en dat bedrijf etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Hee ik heb hier niets mee te maken
Ik vond die week vrij matig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die DWDD week. Echt heerlijk was dat
Welkomquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Zo na een tijdje hier te hebben rondgehangen en gespiekt ook maar een account aangemaakt!
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd zoiets zeggen, maar op één of andere manier lukt het me nooit![]()
Neeee!!! Wel een act die het lied naar een hoger plan tilt! Een act die het nummer versterkt waar gòed over nagedacht is en waarbij evt. negatieve interpretatie bijvoorbaat al wordt uitgeslotenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:54 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik hoop dat de krump weer terug komt!
Is het lang geleden, is het lang geleden..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:18 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
Neeee!!! Wel een act die het lied naar een hoger plan tilt! Een act die het nummer versterkt waar gòed over nagedacht is en waarbij evt. negatieve interpretatie bijvoorbaat al wordt uitgesloten
Ik word alleen maar onrustigerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:23 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
het is iets dat sterker is....
accepteer en omarm het
geeft rust
Hi again y'all!
Vergeet je EIC-ticket niet https://eurovisioninconcert.nl/en/tickets-2/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:23 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
accepteer en omarm het
geeft rust
Hi again y'all!
Ik vind het enig dat je er weer bentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:23 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
accepteer en omarm het
geeft rust
Hi again y'all!
Thanx!quote:
Welkom terug!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:18 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
Neeee!!! Wel een act die het lied naar een hoger plan tilt! Een act die het nummer versterkt waar gòed over nagedacht is en waarbij evt. negatieve interpretatie bijvoorbaat al wordt uitgesloten
Bronquote:Half mei reist ze met Duncan Laurence naar Israël. ,,Ik speel al 2,5 jaar met Duncan. Hij staat tijdens het songfestival in zijn eentje op het podium, maar ik speel met hem tijdens korte optredens en presentaties in Tel Aviv.”
Nee, was nog niet bekend. Bedankt Dave.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:12 schreef Dave het volgende:
Hij staat kennelijk alleen op het podium, volgens die vriendin van 'm, Carola, of was dat al bekend?
[..]
Bron
Ik vroeg me afgelopen week nog af waar je was gebleven maar DAAR BEN JE.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:18 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |