Welkomquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Zo na een tijdje hier te hebben rondgehangen en gespiekt ook maar een account aangemaakt!
Welkom!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:22 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik vraag me af waarom het zo mysterieus stil is rond de Nederlandse inzending....er komt helemaal niets naar buiten
Welkom boomboomkoffie!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:22 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik vraag me af waarom het zo mysterieus stil is rond de Nederlandse inzending....er komt helemaal niets naar buiten
Die worden straks gewoon lekloos en compleet onopvallend 14e in de halve finalequote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom boomboomkoffie!![]()
Ik denk dat het gebrek aan communicatie een bewuste opzet is en de mysterie van onze inzending tweeledig is.
1. Creeëren van mysterie (en daardoor ook buzz) rondom act, liedje. Mensen gaan er over praten zonder dat ze er al over kunnen oordelen.
2. Vermijden van negatieve aandacht vanuit media en social media rondom het liedje en de act, wat afleidt van de voorbereidingen van de artiest in kwestie (in Duncan’s geval extra belangrijk want in tegenstelling tot Waylon heeft hij nog amper te maken gehad van een hoop media-heisa, alhoewel hij natuurlijk al wel een stuk heeft meegepikt ten tijde van zijn The Voice deelname).
Enige smetje tot nu toe is dat de artiest veel te vroeg is gelekt. Wat dat betreft is het razend knap wat Ierland doet, die maken de 8e artiest én nummer bekend en ze moeten nog even volhouden en dan lukt het ze lekloos.
Ik wil ook altijd zoiets zeggen, maar op één of andere manier lukt het me nooitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom boomboomkoffie!![]()
Ik denk dat het gebrek aan communicatie een bewuste opzet is en de mysterie van onze inzending tweeledig is.
1. Creeëren van mysterie (en daardoor ook buzz) rondom act, liedje. Mensen gaan er over praten zonder dat ze er al over kunnen oordelen.
2. Vermijden van negatieve aandacht vanuit media en social media rondom het liedje en de act, wat afleidt van de voorbereidingen van de artiest in kwestie (in Duncan’s geval extra belangrijk want in tegenstelling tot Waylon heeft hij nog amper te maken gehad van een hoop media-heisa, alhoewel hij natuurlijk al wel een stuk heeft meegepikt ten tijde van zijn The Voice deelname).
Enige smetje tot nu toe is dat de artiest veel te vroeg is gelekt. Wat dat betreft is het razend knap wat Ierland doet, die maken de 8e artiest én nummer bekend en ze moeten nog even volhouden en dan lukt het ze lekloos.
En komt dan hopelijk ook niet meer terugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:05 schreef MaLo het volgende:
Ik denk ook dat ze 7 maart een compleet plaatje presenteren. Dus (zanger), liedje, clip, team, en wellicht al info over staging.
Nog even geduld jongens, dan rent Daniel Dekker weer uit beeld en weten we het
Heb ik ook heel vaak bij de opmerkingen van Ceequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd zoiets zeggen, maar op één of andere manier lukt het me nooit![]()
Op de een of andere manier verwacht ik wel iets goeds van Ierland dit jaar. Voorgevoel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die worden straks gewoon lekloos en compleet onopvallend 14e in de halve finale![]()
Het is om jaloers op te worden.
Er komt toch een goochelaar op het esf?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En komt dan hopelijk ook niet meer terug
Ja Daniël mag ook wel weggetoverd wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er komt toch een goochelaar op het esf?
Gezellig, welkomquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Zo na een tijdje hier te hebben rondgehangen en gespiekt ook maar een account aangemaakt!
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Komt er dan toch echt een knaller en dan weer zo'n spannende avond als in 2014?
Ja, ik vind het ook wel goed dat ze ondanks het vroeg lekken van de artiest, zich verder hebben gehouden aan het plan om geen talkshows e.d. al te doen voor de echte bekendmaking. Als er iets vroeg lekt kan de druk al gauw groot zijn om alles dan maar bekend te maken. Goed dat ze zo volhouden, ondanks al het gegis in Boulevard, Jesper, etc.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt slim dat ze in dit geval gewoon alles stil houden tot aan 7 maart. Geen talkshows, niks. Bespaart die jongen vooraf iig het negatieve gezeik dat er vaak is in kranten en op social media. En daarna vol erin.
En stiekem toch wel fijn dat we het hele 'wie???' al gehad hebben. Draait het aankomende week in ieder geval vooral om het nummer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt slim dat ze in dit geval gewoon alles stil houden tot aan 7 maart. Geen talkshows, niks. Bespaart die jongen vooraf iig het negatieve gezeik dat er vaak is in kranten en op social media. En daarna vol erin.
Dit......inclusief je quotequote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
En stiekem toch wel fijn dat we het hele 'wie???' al gehad hebben. Draait het aankomende week in ieder geval vooral om het nummer.
Ja maar we nemen dan geen genoegen meer met een 2e plaatsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Komt er dan toch echt een knaller en dan weer zo'n spannende avond als in 2014?
En ik verwacht nog steeds dat we echt positief verrast zullen zijn en dat Duncan ons omver blaast met zijn lied en houding. Want hij lijkt mij een ontzettend leuke jongen die stevig in zijn schoenen staat en zich niet gek laat maken door alle negativiteit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Vind dat laatste nog moeilijk in te schatten, geen idee hoe hij is eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:33 schreef summer52 het volgende:
[..]
En ik verwacht nog steeds dat we echt positief verrast zullen zijn en dat Duncan ons omver blaast met zijn lied en houding. Want hij lijkt mij een ontzettend leuke jongen die stevig in zijn schoenen staat en zich niet gek laat maken door alle negativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |