Liever 450 keer dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen die dit nu 247 gaan roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt zo!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen die dit nu 247 gaan roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij het een keertje doen
Ga teveel met hem om denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik wist gewoon van tevoren al dat jij een kiidje ging doen
Is hij echt zo'n egoïstische lover?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij echt zo'n egoïstische lover?
Wow, ik kan niet luisteren, maar wat zit hij ongemakkelijk in dat badquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jammer maar was te verwachten
Als je dat denkt, zul je altijd pech blijven houden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD PECH HEB BOEHOE
Zin in koffie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat denkt, zul je altijd pech blijven houden.
heb je ook zo'n lange jas?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD PECH HEB BOEHOE
Ik zat laatst met mijn baas en mijn kleine collega in een auto omdat we twee mannen en een kleine robot achterna zaten, was de benzine op. Werd mijn baas echt helemaal boos zo en zijn gezicht werd rood en sneed in zijn monocle en schreeuwde hij dat ik benzine moest gaan halen maar dat was 20 km lopen en toen ging het nog regenen ookquote:
Dit is toch een echte aflevering?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat laatst met mijn baas en mijn kleine collega in een auto omdat we twee mannen en een kleine robot achterna zaten, was de benzine op. Werd mijn baas echt helemaal boos zo en zijn gezicht werd rood en sneed in zijn monocle en schreeuwde hij dat ik benzine moest gaan halen maar dat was 20 km lopen en toen ging het nog regenen ook
Dat jij je gezicht hier nog durft te laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Lekker nummertje hoor @:Monopoly
Zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat jij je gezicht hier nog durft te laten zien.
@Vanillekwark, @haags_kwartiertje @Flippieequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Goudenvis het volgende:
Vanilla en Haagse zijn echt kut, alleen Maily is lief oja en die nieuwe flips ofzo moet ook ff d'r plaats leren kennen
Jij bent ook zo veranderlijk als de windrichting hequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Goudenvis het volgende:
Vanilla en Haagse zijn echt kut, alleen Maily is lief oja en die nieuwe flips ofzo moet ook ff d'r plaats leren kennen
lijkt jou wel haahahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk als de windrichting he
Net @TARDIS.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn bij gebrek aan reactie
Deed weer een Kluuntje en je trapte er weer inquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Deed weer een Kluuntje en je trapte er weer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:01 schreef TARDIS. het volgende:
VK forceer het alsjeblieft niet zokom op
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?
Als je niet bekend bent met grijze gebieden en een tikkeltje nuance wel ja. Maar daar vraagt volgens mij niemand om.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het alternatief is zeker jullie laten doen wat jullie willen, schijt aan de policy?
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.
Wil je eindelijk eens leren op een oude fiets?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil ook iets zeggen over mods maar ik wil mijn kansen bij Samzz niet verpesten.
VK buiten sluitenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Exact. Ga gewoon even weg, laat ons posten en kom terug om de TR's af te vinken. Zoals mods horen te doen.
maar die is al van Prof. Eerst pak je supersof af en nu ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil ook iets zeggen over mods maar ik wil mijn kansen bij Samzz niet verpesten.
Dit lijkt me nog best een hele uitdagingquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Chia het volgende:
Mijn uitspraak is in de policy helemaal uit context geruktop een ironische manier zeggen dat het allemaal weer dezelfde clichés zijn die uit de kast worden gehaald is gelijk sfeer verpesten?
quote:
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens leren op een oude fiets?
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog best een hele uitdaging
hahaatjes had ook gekundquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:
Oei, dit wist ik niet. Is dat zo, @Samzz?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die is al van Prof. Eerst pak je supersof af en nu dit
haar mention staat uitquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, dit wist ik niet. Is dat zo, @:Samzz?
Jonge fiets dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:
Dit zijn posts waarin de user ingrijpen van een moderator eist, verzoekt of uitlokt, buiten de context van het topic. Voor dit soort zaken zijn er desgewenst feedbacktopics. Bedenk dat de persoonlijke voorkeur van noch de user, noch de moderator van invloed is op de rechtmatigheid van posts of topics en dat het sluiten van topics omdat iemand het topic niet leuk vindt geen reden is tot sluiting.quote:
oke sorry het spijt mequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit zijn posts waarin de user ingrijpen van een moderator eist, verzoekt of uitlokt, buiten de context van het topic. Voor dit soort zaken zijn er desgewenst feedbacktopics. Bedenk dat de persoonlijke voorkeur van noch de user, noch de moderator van invloed is op de rechtmatigheid van posts of topics en dat het sluiten van topics omdat iemand het topic niet leuk vindt geen reden is tot sluiting.
Pseudo-modding wordt gemodereerd.
voorbeelden
• 'slotje!'
• 'kun je niet opzouten met dit soort topics?!'
• 'Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?'
• 'kuttopic'
• ':')'
• 'Wat zei x toen je belde'
• '1988 belde...'
Ons?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil elkaar gewoon een leuke avond geven, dat is toch hartstikke leuk?
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
kun je niet opzouten met dit soort reacties
we gingen ons ineens volwassen gedragenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die paar minuten dat ik even niet keek
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die paar minuten dat ik even niet keek
Goed gedaan maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
we gingen ons ineens volwassen gedragen
Daar hebben ze iets heel simpels voor uitgevondenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als het je ooit lukt mij m'n mond te laten houden, wil mijn vriend graag weten hoe.
Vertel het eensquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
En @:haags_kwartiertje ook en die Chevy en de rest
Wil je nu een blowjob?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb op dit moment nog 183 notes met 7 dagen vertraging. Ik verwacht dat dit in de afgelopen dagen drastisch is toegenomen
Jeetje.quote:
ik doe het ook goed met 50 in het laatste half jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb op dit moment nog 183 notes met 7 dagen vertraging. Ik verwacht dat dit in de afgelopen dagen drastisch is toegenomen
Hey je moet nu kiezen: @TARDIS. of @Le_Professeurquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Good evening.
Ik probeer Fantastic Beasts te kijken, maar mijn honden zijn aan het dramzakken.
Kwaliteitquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Lekker nummertje hoor @:Monopoly
@TARDIS. wil graag een date met je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Good evening.
Ik probeer Fantastic Beasts te kijken, maar mijn honden zijn aan het dramzakken.
Nou zeg om de users hier nou honden te noemen vind ik wel wat grof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Good evening.
Waarom moet ik kiezen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey je moet nu kiezen: @:TARDIS. of @:Le_Professeur
Dat weet ze allang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
@:TARDIS. wil graag een date met je.
I know. Ik ook met TARDIS..quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
@:TARDIS. wil graag een date met je.
Lief dagboekquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Solotov het volgende:
De zin in een sigaret is aanzienlijk minder dan voor de lasertherapie
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg om de users hier nou honden te noemen vind ik wel wat grof.
Gelukkig werkt je placebo al snel dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Solotov het volgende:
De zin in een sigaret is aanzienlijk minder dan voor de lasertherapie
Ja hoe durf ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg om de users hier nou honden te noemen vind ik wel wat grof.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig werkt je placebo al snel dan.
Drugquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey je moet nu kiezen: @:TARDIS. of @:Le_Professeur
Concreter. Tijd, datum, plaats etc.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké is goed.
@:Samzz zullen wij een avondje dronken worden en dan heel hard neuken?
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké is goed.
@:Samzz zullen wij een avondje dronken worden en dan heel hard neuken?
Is geen placebo maar jij zult het wel weten blablablaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig werkt je placebo al snel dan.
Oké.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Concreter. Tijd, datum, plaats etc.
Netjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké.
@:Samzz zullen we 22 maart in de avond bij jou thuis in jouw bed dronken worden en dan neuken?
Zo ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké.
@:Samzz zullen we 22 maart in de avond bij jou thuis in jouw bed dronken worden en dan neuken?
maar wat als je hem niet omhoog krijgtquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké.
Is goed waar is zequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef Goudenvis het volgende:
Oe jongens een vrouw kom laten we meteen op haar hitten
Wrm nie?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef Goudenvis het volgende:
oe jongens een nieuwe SC waar we persoonlijk om gezeurd hebben kom laten we ER GODVERDOMME NIET IN POSTENquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef Goudenvis het volgende:
Okay.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik probeer een date te regelen met Samzz maar iedereen bemoeit zich ermee.
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heftig meidquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef xcachet het volgende:
Hoeveel snot kan een mens produceren hé. Het blijft maar m'n neus uit lopen.
ik ben er bijna, ga doorquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef xcachet het volgende:
Zijn je hersenenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef xcachet het volgende:
quote:
Laat maar yvonne, het is al rond.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
net als @Driepinkquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Laat maar yvonne, het is al rond.
Gaat dit over Flamarande?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Laat maar yvonne, het is al rond.
Afgunstquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kritiek hebben op Aber haar zandloper figuur
Was ik maar een beetje zoals hij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele modereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
en dat geldt voor meerdere mensen hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ik maar een beetje zoals hij.
JiJ OoKquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat geldt voor meerdere mensen hier
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele modereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Jammer dat de leuke users wegblijvenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Er mag een spatie tussen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben er nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jammer dat de leuke users wegblijven
Daar is wel heel veel alcohol voor nodigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef xcachet het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele SC blauw maken?
Ze zitten al op 75%quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef xcachet het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele SC blauw maken?
ik mag datquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kritiek hebben op Aber haar zandloper figuur
Vind jou en Chevy de leukste. De rest niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe meestal toch voor spek & bonen mee
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon die post verwijderen. Doet @:Vanille_Kwark ook.
Bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou en Chevy de leukste. De rest niet.
Doe je dit expres of weet je t echt nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele mod ereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Die heeft nu de tijd van zijn leven nadat Danny weer een nieuwe set regeltjes heeft verzonnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon die post verwijderen. Doet @:Vanille_Kwark ook.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele mod ereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.
Mijn hart is gebroken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je dit expres of weet je t echt niet.
Dan moet het wel zo zijn als jij dat zegtquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.
Wat fijn maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hangen vast boven z'n bed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die heeft nu de tijd van zijn leven nadat Danny weer een nieuwe set regeltjes heeft verzonnen
En ik danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)quote:
Leuke sigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je t over alle mods had.
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
is niet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hier
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB modquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekend
Meestal valt mij dat niet op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al 5 maanden maar leuk dat het je opvalt
Te laat Samzz.. wel blijven opletten hequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB mod.
Helemaal in de war nuquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haha, hij komt wel van KLB toch?
Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.quote:
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal in de war nu
Maar iedereen komt hier modden
laat ze elkaar modereren en als ze allemaal een ban hebben komen wij terug naar de SC als vanoudsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.
Ik weet niet eens of je dit nog mag zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
hahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
Daarom word jij ook niet weggepestquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeeltquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Dan sta ik onderaan gok ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Als ik een beetje naar mijn note historie keek op azpi dan heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Dat is wel geprobeerd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Daarom ga ik ook zo fifa spelenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepterenquote:
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ik maar een beetje zoals hij.
Ik heb zelf niet eens een positieve notequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepteren
Zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |