quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Chia het volgende:
Mijn uitspraak is in de policy helemaal uit context geruktop een ironische manier zeggen dat het allemaal weer dezelfde clichés zijn die uit de kast worden gehaald is gelijk sfeer verpesten?
quote:
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je eindelijk eens leren op een oude fiets?
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog best een hele uitdaging
hahaatjes had ook gekundquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:
Oei, dit wist ik niet. Is dat zo, @Samzz?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die is al van Prof. Eerst pak je supersof af en nu dit
haar mention staat uitquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, dit wist ik niet. Is dat zo, @:Samzz?
Jonge fiets dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt zeven reacties getypt en verwijderd, maar ik kom er niet uit, dus je moet het maar doen met:
Dit zijn posts waarin de user ingrijpen van een moderator eist, verzoekt of uitlokt, buiten de context van het topic. Voor dit soort zaken zijn er desgewenst feedbacktopics. Bedenk dat de persoonlijke voorkeur van noch de user, noch de moderator van invloed is op de rechtmatigheid van posts of topics en dat het sluiten van topics omdat iemand het topic niet leuk vindt geen reden is tot sluiting.quote:
oke sorry het spijt mequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit zijn posts waarin de user ingrijpen van een moderator eist, verzoekt of uitlokt, buiten de context van het topic. Voor dit soort zaken zijn er desgewenst feedbacktopics. Bedenk dat de persoonlijke voorkeur van noch de user, noch de moderator van invloed is op de rechtmatigheid van posts of topics en dat het sluiten van topics omdat iemand het topic niet leuk vindt geen reden is tot sluiting.
Pseudo-modding wordt gemodereerd.
voorbeelden
• 'slotje!'
• 'kun je niet opzouten met dit soort topics?!'
• 'Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?'
• 'kuttopic'
• ':')'
• 'Wat zei x toen je belde'
• '1988 belde...'
Ons?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil elkaar gewoon een leuke avond geven, dat is toch hartstikke leuk?
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
kun je niet opzouten met dit soort reacties
we gingen ons ineens volwassen gedragenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die paar minuten dat ik even niet keek
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd in die paar minuten dat ik even niet keek
Goed gedaan maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
we gingen ons ineens volwassen gedragen
Daar hebben ze iets heel simpels voor uitgevondenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als het je ooit lukt mij m'n mond te laten houden, wil mijn vriend graag weten hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |