Afgunstquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kritiek hebben op Aber haar zandloper figuur
Was ik maar een beetje zoals hij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele modereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
en dat geldt voor meerdere mensen hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ik maar een beetje zoals hij.
JiJ OoKquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat geldt voor meerdere mensen hier
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele modereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Jammer dat de leuke users wegblijvenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Er mag een spatie tussen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben er nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jammer dat de leuke users wegblijven
Daar is wel heel veel alcohol voor nodigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef xcachet het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele SC blauw maken?
Ze zitten al op 75%quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef xcachet het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de hele SC blauw maken?
ik mag datquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kritiek hebben op Aber haar zandloper figuur
Vind jou en Chevy de leukste. De rest niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe meestal toch voor spek & bonen mee
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon die post verwijderen. Doet @:Vanille_Kwark ook.
Bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou en Chevy de leukste. De rest niet.
Doe je dit expres of weet je t echt nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele mod ereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Die heeft nu de tijd van zijn leven nadat Danny weer een nieuwe set regeltjes heeft verzonnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon die post verwijderen. Doet @:Vanille_Kwark ook.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt door het vele mod ereren hier absoluut niet meer posten en dat is zijn goedrecht
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.
Mijn hart is gebroken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je dit expres of weet je t echt niet.
Dan moet het wel zo zijn als jij dat zegtquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat VK at random posts verwijdert.
Wat fijn maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hangen vast boven z'n bed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die heeft nu de tijd van zijn leven nadat Danny weer een nieuwe set regeltjes heeft verzonnen
En ik danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)quote:
Leuke sigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je t over alle mods had.
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
is niet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hier
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB modquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekend
Meestal valt mij dat niet op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al 5 maanden maar leuk dat het je opvalt
Te laat Samzz.. wel blijven opletten hequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB mod.
Helemaal in de war nuquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haha, hij komt wel van KLB toch?
Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.quote:
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal in de war nu
Maar iedereen komt hier modden
laat ze elkaar modereren en als ze allemaal een ban hebben komen wij terug naar de SC als vanoudsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.
Ik weet niet eens of je dit nog mag zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
hahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
Daarom word jij ook niet weggepestquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeeltquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Dan sta ik onderaan gok ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Als ik een beetje naar mijn note historie keek op azpi dan heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Dat is wel geprobeerd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Daarom ga ik ook zo fifa spelenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepterenquote:
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ik maar een beetje zoals hij.
Ik heb zelf niet eens een positieve notequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepteren
Zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |