Gelukkig krijgt het onbetrouwbaarste bij RedBull een andere wagen dan Max.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat die snelle Ferrari maar een beetje onbetrouwbaar zijn, ja.
Mercedes ook graag.
Dat is het nadeel, het staat nergens officieel beschrevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de teams dat zelf bepalen. Zolang de ene coureur maar een zwarte camera op zijn auto heeft en de andere een fluoriserend gele.
But: correct me if I'm wrong anyone
Em Max heeft dus zelf gezegd dat hij de geke houdt en dat hij ad zelfde kant vd garage blijft
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt het onbetrouwbaarste bij RedBull een andere wagen dan Max.
Als Max zegt dat hij de gele houdt (& zijn kant vd garage) dan geloof ik dat gewoon. Is ook begin februari overal in de media geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel, het staat nergens officieel beschreven![]()
We gaan er over 2 weken achter komen
Oh jezus, dan moet die echt zijn excuses gaan aanbieden aan Max.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gasly: "crash volledig mijn schuld":
https://racingnews365.nl/(...)volledig-mijn-schuld
Sorry Max dat ik mijn eigen testdag heb verklootquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Oh jezus, dan moet die echt zijn excuses gaan aanbieden aan Max.
Was maar een beetje aan het fokken daarstraks en dan blijkt het nog echt zijn eigen schuld te zijn ook.
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Sorry Max dat ik mijn eigen testdag heb verkloot
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Kyran het volgende:
Als ik zie wat voor tijden sommige kleinere teams rijden is het toch wel duidelijk dat de drie top teams heerlijk aan het sandbaggen zijn. Hoeveel ik dat woord ook haat
Het Franse onderdeel blijkt nog steeds het onbetrouwbaarst in de auto.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gasly: "crash volledig mijn schuld":
https://racingnews365.nl/(...)volledig-mijn-schuld
Not again...quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het Franse onderdeel blijkt nog steeds het onbetrouwbaarst in de auto.
Max krijgt gewoon de spiksplinternieuwe die klaar staat in Engelandquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.
[..]
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.
Wauw!!!!quote:
Als het moet zullen ze inderdaad gewoon een nieuwe overvliegen vannacht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Max krijgt gewoon de spiksplinternieuwe die klaar staat in Engeland
Moest er in het begin aan wennen, maar dit is voor mij nu gewoon synoniem voor F1.quote:
Ga lekker voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.
[..]
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.
Want? Jij vindt het maar normaal dat de tweede rijder de auto in de prak rijdt. Ik heb niemand anders in de afgelopen 7 dagen een auto in de prak zien rijden door een eigen fout.quote:
Of ze liggen allemaal wat dichter bij elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Kyran het volgende:
Als ik zie wat voor tijden sommige kleinere teams rijden is het toch wel duidelijk dat de drie top teams heerlijk aan het sandbaggen zijn. Hoeveel ik dat woord ook haat
Zeer vreemd, hij lijkt op het eind van die kerb naar links te sturen, waarbij die het gras raakt en spint.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef beantherio het volgende:
WATCH: Onboard with Gasly as he suffers heavy testing crash
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staatquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Spooky4u het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)waarste-crashes-ooit met beeld
Verstappen deed vorig jaar niets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Want? Jij vindt het maar normaal dat de tweede rijder de auto in de prak rijdt. Ik heb niemand anders in de afgelopen 7 dagen een auto in de prak zien rijden door een eigen fout.
Helmut Marko werkt snelquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staat
Wel leuk altijd het soort mensen die omdat heel Nederland fan is van Verstappen dan weer tegendraads moeten zijn. Oeh kijk eens hoe rebels ik benquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verstappen deed vorig jaar niets anders.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staat
Kom op, dit is testen. Shit happens. Max heeft zn team in Monaco ook wel over laten werken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Want? Jij vindt het maar normaal dat de tweede rijder de auto in de prak rijdt. Ik heb niemand anders in de afgelopen 7 dagen een auto in de prak zien rijden door een eigen fout.
Dat hij het gras raakt veroorzaakt de crash idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:45 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zeer vreemd, hij lijkt op het eind van die kerb naar links te sturen, waarbij die het gras raakt en spint.
Dit slaat helemaal nergens op. De vrije training van Monaco is de enige keer waarbij je hem een crash kon verwijten, maar zelfs dat was in de verste verte nog geen "in de prak rijden".quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Ook met testen is het niet de bedoeling dat ze je een wagen door een eigen fout aan gort rijdt. Data verzamelen is erg belangrijk. En elke minuut en elk rondje helpt daarbij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kom op, dit is testen. Shit happens. Max heeft zn team in Monaco ook wel over laten werken.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Meer after 😂quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
Inb4 Max deed dat toen en daar ook...
Niet zo'n amateuristische fout als dit. Bovendien leg je met deze testen de basis voor het eerste gedeelte van het seizoen dus dan is het wel zonde als je de auto twee keer in de muur zet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Gasly is geen rookie meer he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Smacked_Actor het volgende:
Zou juist tijdens testen niet moeten gebeuren, simpelweg omdat het je spaarzame testdagen compromitteerd. Ook echt beginnersfout, bocht te wijd willen nemen en dan wieltje op het gras.
Nounounou....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gasly is geen rookie meer he.
kutfransoos
Engineers hebben ook training nodig. Practice makes perfect. Halve auto naar de klote. Zal wel een motor en bak wissel worden. Hebben ze weer wat te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet zo'n amateuristische fout als dit. Bovendien leg je met deze testen de basis voor het eerste gedeelte van het seizoen dus dan is het wel zonde als je de auto twee keer in de muur zet.
Ah rijdersfout dus. Wel zonde dat ze eindelijk van het Franse Renault af zijn en dan een Fransman in dienst nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef beantherio het volgende:
WATCH: Onboard with Gasly as he suffers heavy testing crash
Zachtere band, asfalt sneller, kouder..quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef VacaLoca het volgende:
Toro Rosso flink stuk sneller dan ze vorig jaar in kwali waren trouwens
En Honda die aardig wat stappen heeft gemaakt in een jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zachtere band, asfalt sneller, kouder..
Dat sowieso, maar ik verwacht niet dat dit het is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Honda die aardig wat stappen heeft gemaakt in een jaar.
Als je ongelijk krijgt, over maanden of 7/8. Wat staat hier dan tegenover, een heel jaar lang een Stroll-avatar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Let maar op, die wordt eerder vervangen dan Bottas
Een hartje met de kleuren van de Franse vlag lijkt me passenderquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je ongelijk krijgt, over maanden of 7/8. Wat staat hier dan tegenover, een heel jaar lang een Stroll-avatar?
Klopt, was meer een reactie op die flauwekul die dz5j nogwat hier neerplempt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel.
Uitstekend idee!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een hartje met de kleuren van de Franse vlag lijkt me passender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |