Alleen voor racesimulaties. Die complete setup staat ook binnen in de pitbox.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
Maar die computer en dergelijke aan de pitmuur zijn toch ook voor de rondeinformatie?
kon mijn garage dat maar, daar ben je hem voor een simpel klusje als een onderhouds beurtje hem al 3 dagen kwijtquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
F1-engineers zijn toch wel echt een soort tovenaars. Een auto compleet aan snot rijden en de volgende dag is ie weer gerepareerd.
Laat die snelle Ferrari maar een beetje onbetrouwbaar zijn, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:44 schreef Tinos85 het volgende:
Ondertussen is de Ferrari ook stilgevallen.
Volgens mij mogen de teams dat zelf bepalen. Zolang de ene coureur maar een zwarte camera op zijn auto heeft en de andere een fluoriserend gele.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat de verdeling zwart/geel op basis van de inschrijving van de FOM gaat.
https://topgear.nl/autoni(...)-verstappen-in-2019/quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat de verdeling zwart/geel op basis van de inschrijving van de FOM gaat.
Gelukkig krijgt het onbetrouwbaarste bij RedBull een andere wagen dan Max.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat die snelle Ferrari maar een beetje onbetrouwbaar zijn, ja.
Mercedes ook graag.
Dat is het nadeel, het staat nergens officieel beschrevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de teams dat zelf bepalen. Zolang de ene coureur maar een zwarte camera op zijn auto heeft en de andere een fluoriserend gele.
But: correct me if I'm wrong anyone
Em Max heeft dus zelf gezegd dat hij de geke houdt en dat hij ad zelfde kant vd garage blijft
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:17 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt het onbetrouwbaarste bij RedBull een andere wagen dan Max.
Als Max zegt dat hij de gele houdt (& zijn kant vd garage) dan geloof ik dat gewoon. Is ook begin februari overal in de media geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel, het staat nergens officieel beschreven![]()
We gaan er over 2 weken achter komen
Oh jezus, dan moet die echt zijn excuses gaan aanbieden aan Max.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gasly: "crash volledig mijn schuld":
https://racingnews365.nl/(...)volledig-mijn-schuld
Sorry Max dat ik mijn eigen testdag heb verklootquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Oh jezus, dan moet die echt zijn excuses gaan aanbieden aan Max.
Was maar een beetje aan het fokken daarstraks en dan blijkt het nog echt zijn eigen schuld te zijn ook.
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Sorry Max dat ik mijn eigen testdag heb verkloot
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Kyran het volgende:
Als ik zie wat voor tijden sommige kleinere teams rijden is het toch wel duidelijk dat de drie top teams heerlijk aan het sandbaggen zijn. Hoeveel ik dat woord ook haat
Het Franse onderdeel blijkt nog steeds het onbetrouwbaarst in de auto.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gasly: "crash volledig mijn schuld":
https://racingnews365.nl/(...)volledig-mijn-schuld
Not again...quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het Franse onderdeel blijkt nog steeds het onbetrouwbaarst in de auto.
Max krijgt gewoon de spiksplinternieuwe die klaar staat in Engelandquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.
[..]
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.
Wauw!!!!quote:
Als het moet zullen ze inderdaad gewoon een nieuwe overvliegen vannacht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Max krijgt gewoon de spiksplinternieuwe die klaar staat in Engeland
Moest er in het begin aan wennen, maar dit is voor mij nu gewoon synoniem voor F1.quote:
Ga lekker voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee meer zoiets als, sorry Max dat ik jouw auto waarin ik van jou mocht rijden in de prak heb gereden.
[..]
Ach zolang ze maar niet aan het teabaggen zijn.
Want? Jij vindt het maar normaal dat de tweede rijder de auto in de prak rijdt. Ik heb niemand anders in de afgelopen 7 dagen een auto in de prak zien rijden door een eigen fout.quote:
Of ze liggen allemaal wat dichter bij elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef Kyran het volgende:
Als ik zie wat voor tijden sommige kleinere teams rijden is het toch wel duidelijk dat de drie top teams heerlijk aan het sandbaggen zijn. Hoeveel ik dat woord ook haat
Zeer vreemd, hij lijkt op het eind van die kerb naar links te sturen, waarbij die het gras raakt en spint.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef beantherio het volgende:
WATCH: Onboard with Gasly as he suffers heavy testing crash
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staatquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Spooky4u het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)waarste-crashes-ooit met beeld
Verstappen deed vorig jaar niets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Want? Jij vindt het maar normaal dat de tweede rijder de auto in de prak rijdt. Ik heb niemand anders in de afgelopen 7 dagen een auto in de prak zien rijden door een eigen fout.
Helmut Marko werkt snelquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staat
Wel leuk altijd het soort mensen die omdat heel Nederland fan is van Verstappen dan weer tegendraads moeten zijn. Oeh kijk eens hoe rebels ik benquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verstappen deed vorig jaar niets anders.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weten ze bij de FOM al meer? Aangezien er Pierre Gasly Toro Rosso staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |