F1-engineers zijn toch wel echt een soort tovenaars. Een auto compleet aan snot rijden en de volgende dag is ie weer gerepareerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:24 schreef franklop het volgende:
twitter:Racingnews365 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 17:22:47Red Bull rijdt morgen gewoon met Max Verstappen in de laatste #F1Testing-dag, bevestigt de teamwoordvoerder zojuist aan ons.Er zijn genoeg reserveonderdelen mee om de schade aan de enige RB15 na de crash van Pierre Gasly vandaag te herstellen. #F1 reageer retweet
waar staat dat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet volgend de entrylist van de FIA.
https://www.fia.com/event(...)d-championship-entry
Eerste naam heeft de zwarte cam.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:25 schreef dz5b604 het volgende:
Hoop wel dat Gasly zijn excuses nog gaat aanbieden aan Max.
Moet je niet op Facebook zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:25 schreef dz5b604 het volgende:
Aan Red Bull Racing bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:25 schreef dz5b604 het volgende:
Gasly moet gewoon zijn plaats kennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:35 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Moet je niet op Facebook zijn?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Gasly moet gewoon zijn plaats kennen.
Ik weet zo even niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat de verdeling zwart/geel op basis van de inschrijving van de FOM gaat.quote:
Oeiquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Gasly moet gewoon zijn plaats kennen.
Hebben ze ook achter de schermen, pitmuur hebben ze blijkbaar alleen nodig voor de pitstop tests om een of andere reden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
Maar die computer en dergelijke aan de pitmuur zijn toch ook voor de rondeinformatie?
Alleen voor racesimulaties. Die complete setup staat ook binnen in de pitbox.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
Maar die computer en dergelijke aan de pitmuur zijn toch ook voor de rondeinformatie?
kon mijn garage dat maar, daar ben je hem voor een simpel klusje als een onderhouds beurtje hem al 3 dagen kwijtquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
F1-engineers zijn toch wel echt een soort tovenaars. Een auto compleet aan snot rijden en de volgende dag is ie weer gerepareerd.
Laat die snelle Ferrari maar een beetje onbetrouwbaar zijn, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:44 schreef Tinos85 het volgende:
Ondertussen is de Ferrari ook stilgevallen.
Volgens mij mogen de teams dat zelf bepalen. Zolang de ene coureur maar een zwarte camera op zijn auto heeft en de andere een fluoriserend gele.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat de verdeling zwart/geel op basis van de inschrijving van de FOM gaat.
https://topgear.nl/autoni(...)-verstappen-in-2019/quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik weet zo even niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat de verdeling zwart/geel op basis van de inschrijving van de FOM gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |